Máte hyperaktivní močový měchýř? Zkuste tyto tipy 6


Máte hyperaktivní močový měchýř? Zkuste tyto tipy 6

užitečné návyky nadměrně aktivní močový měchýř - stav, který způsobuje nedobrovolné močení, protože svaly kolem těla náhle snížena.

Někdy to produkuje několik kapek moči, zatímco ve vážnějších případech to vede k vysokému vyprazdňování tekutin z močového měchýře.

Jeho vývoj zpravidla varuje před rizikem inkontinence. Velký počet případů končí kvůli nedostatku kontroly v počátečních fázích.

nejvíce znepokojující je, že spousta lidí nevnímají příznaky a začít jednat, když se tento problém stal vážný.

Tato situace zpravidla brání léčbě a obecně snižuje kvalitu života.

Proto je důležité věnovat pozornost jakýmkoli významným změnám v návycích močení a dodržovat určité postupy k vyřešení problému.

Mnoho lidí čelí tento problém, protože vám dá 6 doporučení pomoci odstranit nadměrnou aktivitu močového měchýře.

Přečtěte si dál!

1. Vyhněte se některé potraviny

zdravá a vyvážená strava je jedním z nejdůležitějších klíčových kontrolních mechanismů pro tuto chorobu.

Existují některé produkty, které mohou zvýšit závažnost příznaků.

K monitorování spotřeby tuků a kalorií, byste se měli vyvarovat potravin, jako například:

  • alkohol kořeněná jídla
  • citrusové šťávy
  • nápoje a potraviny obsahující kofein
  • sodovky mléko a jiné deriváty
  • cukru a rafinované mouky
  • smažené potraviny a 2. Výrobek klobása

Top Kegel cvičení Kegel cvičení zaměřená na pánevního dna, což je poloha močového měchýře.

Tyto cviky pomáhají posilovat svaly, které obklopují močový měchýř, a zvyšují schopnost řídit nutkání močit.

Kromě toho také snižují riziko inkontinence a mohou zlepšit váš sexuální život.

Nejlepší je, aby neměli moc času a mohou být přidáváni do normálního tréninku.

Nenechte si ujít: 5 důvodů, proč nechcete mít radost ze sexu 3. Make a harmonogram

Lidé s WC přes aktivní močový měchýř může být obtížné plánovat na toaletu tak často požadované močení.

Tento zvyk se však může stát terapií a cvičením, protože usnadňuje kontrolu nad tímto problémem.

Cílem je naplánovat návštěvu toalety tak, aby se močový měchýř začal synchronizovat a přizpůsobovat.

Takže křeče poklesnou, když není žádná tekutina, a počet návštěv na toaletu se sníží.

  • Samozřejmě, to neznamená, že byste měli zůstat tak dlouho, dokud močový měchýř nebude hltat.
  • Cílem je omezit touhu po dobu 3 nebo 5 minut a postupně se zvýšit, aby získala větší kontrolu.

4. Kontrola příjmu kapaliny

Víme, že každodenní spotřeba vody je zvykem, který nám pomáhá zůstat zdravý a plný energie.

Lidé s hyperaktivním močovým měchýřem by však měli být opatrní, protože nadměrná spotřeba může ovlivnit vaši léčbu.

I když to není o úplné zrušení svého jídelníčku, je žádoucí snížit spotřebu vody při posilování močového měchýře.

5. Ovládejte hmotnost

Buďte velmi opatrní! Nadměrná hmotnost může být příčinou hyperaktivního močového měchýře a močové inkontinence.

Tuk, který se buduje v těle, oslabuje svaly, které tento orgán podporují a postupně snižuje schopnost kontroly močení.

Proto je důležité sledovat vaši váhu, rozvíjet návyky, které vám umožňují udržet ji na zdravé a stabilní úrovni.

6. Přestat kouřit, pokud jste nadměrně aktivní močový měchýř

Kouření cigaret je nejvíce škodlivých návyků u pacientů s problémy s močovým měchýřem.

Cigarety jsou plné toxinů a chemických látek, které v průběhu času způsobují zánět a oslabení svalů.

Ovlivňuje nejen zdraví dýchacích cest, ale také genitourinární a kardiovaskulární systém.

Nemůžete řídit nutkání močit? Nevolně polknete? Pokud ano, poraďte se s lékařem, abyste zjistili, zda máte hyperaktivní močový měchýř.

Jakmile získáte diagnózu, aplikujte tyto pokyny v praxi, abyste lépe zvládli tento problém každý den.

6 přírodní způsoby, jak očistit měchýř

močový měchýř hraje velmi důležitou roli v těle a je zodpovědný za skladování a následné vylučování moči.


Meditace při chůzi za účelem zničení negativních emocí

Meditace při chůzi za účelem zničení negativních emocí

Když chodíte hodně, přínosem je celé tělo. Během chůze nebudete jen ztratit pár kilo navíc, ale se zbaví tvrdých myšlenek , které vám nedávají po celý den odpočinek. Pokud chcete relaxovat a dosáhnout emocionální catharsis, doporučujeme vám zvládnout praxi meditace při chůzi. Ve světě je tato praxe známá jako "dýchací gymnastika".

(Užitečné návyky)

U žen: prevence infarktů

U žen: prevence infarktů

Užitečné návyky srdeční onemocnění obvykle spojován s muži, ale v posledních letech se sta Proveďte sg iyeyu z hlavních příčin úmrtí u žen. V tomto článku budeme zvažovat několik způsobů, které mohou pomoci ženám předcházet infarktům. Zdraví srdce žen Jste žena? Jaká je vaše srdce? Nezapomeňte na věk.

(Užitečné návyky)