Odstranění příznaků plantární fasciitis


Odstranění příznaků plantární fasciitis

Zajímavá fakta Vaše nohy jsou pokryté silnou vrstvou kůže a svalů, který je chrání od prstů až k patě; je ploska nohy, která je hlavním ochrana pro vaše nohy před dopadem chůze, jogging nebo běh téměř normální s jinou fyzickou aktivitou, která zahrnuje opakovaný kontakt s pevným povrchem nohy. V tomto případě jsou záněty a deformace častými příznaky a to se nazývá plantární fasciitida.

příznaky plantární fasciitis Příznaky tohoto onemocnění jsou: bolest

  • v patě nebo podrážky, které mohou být ostré a náhlý. Může se cítit během dne a v noci je usnadněno. Někdy se tato bolest rozšiřuje na špičky prstů.
  • Může se objevit otok nebo zánět pata.
  • Tato bolest může zasahovat do vašich každodenních činností zasahováním do každodenních záležitostí.

Tipy pro zmírnění tohoto onemocnění

Jedním z nejběžnějších způsobů je použití ledu na zanícené oblasti. Nechte asi 15 minut, led může snížit zánět a bolest.

Pokud je váš stav komplikovaný, doporučujeme použít led 5 až 6krát denně. Bolest v tomto stavu se zpravidla projevuje během prvních hodin dne.

Doporučujeme masírovat nohy, včetně palce, které bylo prokázáno, že pomáhají uvolnit svaly a zmírnit bolest. Použijte kulatý předmět, jako je míč, k masáži podnožky, abyste uvolnili nohy a zmírnili bolest. Na druhou stranu, aby bylo zaručeno trvalé působení,

musíte použít obojstranné boty, které podporují nohu. Můžete si koupit speciální stélku, která pomůže podpořit vaše nohy a chránit paty. Někdy byste měli používat ortopedickou podporu.

Prevence onemocnění v případě, že nemoc není způsobit, že bolest nebo se prostě objeví, když tam jsou některé kroky, které můžete podniknout, aby se zabránilo komplikacím nebo dokonce zabránit jeho vzniku.

Zbavte se nadměrné hmotnosti, abyste snížili tlak na nohy.

  • Vyhněte se dlouhým stáním a chůzi v bosých nebo tenkých botách, které nijak nepodporují nohy.
  • Proveďte fyzické cvičení, při kterých se zatížení nohou střídá se zbytkem.
  • Když běžíte, skáčete nebo běžíte pomocí pinzety, vyvarujte se pevných povrchů a zvolte měkké povrchy, jako je tráva.
  • Co je třeba mít na paměti

V plantární fasciitidě může být mnoho příčin, způsobů léčby a prevence. Vaše nohy jsou velmi důležité pro vaše zdraví obecně a hrají klíčovou roli v každodenní činnosti.

Koneckonců

doporučujeme starat se o nohy, abyste zůstali aktivní a reagovali na vaše mozkové týmy bez bolesti. Je třeba se postarat o všechny části vašeho těla, zvláště když trpí vyčerpávajícím zraněním nebo nemocí.


Dieta pro slabé kosti a klouby

Dieta pro slabé kosti a klouby

Vaše kosti a klouby bolesti konce? A kolena, když půjdete nahoru? Nepríjemné pocity jsou mnohem silnější v noci nebo když je zima? Pak byste měli vědět, že 20% populace trpí stejným problémem: artritida, eroze nebo dokonce osteoporóza. Co dělat? Za prvé, musíte se připravit morálně. Problémy s klouby obtížné řešit.

(Zajímavosti)

Mléčné výrobky zabraňují osteoporóze? Zajímavosti

Mléčné výrobky zabraňují osteoporóze? Zajímavosti

Mnoho lidí věří, že k prevenci osteoporózy by měly přijmout více mléka, protože obsahuje vápník, který posiluje kosti. Proto je otázka: proč v mnoha zemích, které nepoužívají mléko případy osteoporózy jsou mnohem menší než my? To vás zvědaví, jestli je pravda pravdivá. Co je užitečné mléko? Tam je nějaký důkaz, že mléko a mléčné výrobky jsou dobré pro zdraví kostí a prevenci osteoporózy .

(Zajímavosti)