Top 15 užitečných probiotik a prebiotik užitečné návyky


Top 15 užitečných probiotik a prebiotik užitečné návyky

Probiotika a prebiotika - není totéž. Jsou někdy zmateni nebo jasně neuvádějí, jaký přínos má každý produkt. Nicméně, jak probiotika, tak prebiotika jsou životně důležité pro každodenní zdraví.

Pomáhají zlepšit trávicí funkci a posílení imunitního systému bojovat s infekcemi, spolu s několika dalšími druhy nemocí. Jsme přesvědčeni, že najdete tyto informace užitečné a bude schopen dát tuto radu v praxi. Tak proč ne začít?

Probiotika a prebiotika „dobré bakterie“ není totéž

Jsme si jisti, že jste zvyklí na různé druhy jogurtu reklamy v televizi, což obohacený To zahrnuje probiotika, jako jsou například klasické jogurtu, kefír, kyselé zelí nebo miso polévkou.

Všichni přispívají k posílení bakteriální flóry. A co tedy je prebiotika? Neposkytují také dobré bakterie? Jsou trávicí mikroorganismy? No ... skoro. Zde je pár informací: 1. Probiotika

Světová zdravotnická organizace (WHO) definuje probiotika jako živé mikroorganismy, které, pokud jsou konzumovány v dostatečném množství, mají pozitivní vliv na zdraví.

  • jsou střevní bakterie, které pomáhají
  • stimulaci trávicích šťáv a přírodních enzymů, nezbytné pro správné trávení. Vždy je dobré jíst organické probiotiky nebo ty, které jsou v přirozeném stavu. Možná trochu děsivé přemýšlet o jejich trávicí systém jako „kolonizace“ všech druhů bakterií. Ale tento jev je známý jako střevní mikroflóry, a to je velmi důležité nejen pro zdraví, ale také velmi citlivý na jakýkoli typ jídla, které jíte, stejně jako stres, některé choroby, a mnoho různých léků.
  • Tyto mikroorganismy také hrát roli
  • imunitní systém ve střevní sliznici . Nedovolí, aby patogeny nebo škodlivé mikroorganismy rostly a vyvíjely.konzumace probiotika, jako jsou mléčné výrobky, pomáhá chránit proti velkému počtu onemocnění. Pojďme však diskutovat o termínu "fermentovaný". Natural mléko může být často toxičtější než prospěšné pro střeva, protože může vyvolat zánět v případě, že osoba trpí nesnášenlivostí.
  • 2. Prebiotika

Prebiotika jsou typ sacharidu, který je základní vrstva na

  • probiotika. Jsou to prvky, které střevo nemůže strávit, ale oni se chovají jako strukturální základu, který poskytuje sílu těchto organismů, které nás chrání před škodlivými látkami.Jsou určeny ke stimulaci imunitního systému
  • , podporovat rozvoj prospěšných bakterií ve střevě a prevenci růstu patogenů.Prebiotika pomoci absorbovat některé minerály, jako je vápník a hořčík.
  • Pomáhají snižovat střevní plyn a pomoci proudění.
  • Zápasí se zácpou a zánětlivé onemocnění střev.
  • nejlepší probiotika denní spotřeba

1. Kefír Kefír - fermentovaný kravského nebo kozího mléka.

  • Má kyselou chuť a dobrou strukturu, díky kvašení, která snižuje mnohem primárního cukru v mléce, stejně jako je to možné. Kefír může být použita jako kapalina nebo granule, a důrazně doporučuje, aby jej použít pro snídani.
  • To je jeden z nejbohatších v živých organismech produkty, může zlepšit a udržet zdraví střeva.Pokud budete jíst jogurt pravidelně, bude to eliminovat patogenní bakterie, které obývají střevo a často vedou k gastroenteritidy. 2. Zelí

Dá se říci, že po

  • Kefír zelím je druhým nejužitečnější potravou pro střevní bakterie. Zelí - fermentovaný zelí, bohatá na laktobacily a bifidobakterie.
  • zelí zlepšuje střevní bakterie,
  • obnovuje pH v tenkém střevě , chrání trávicí systém a umožňuje nám lépe vstřebávat živiny.kysaného zelí je bohaté na vitamíny A, B1, B2, C a minerální látky, jako je železo, vápník, fosfor a hořčík.
  • Ostatní potraviny, které obsahují probiotika

řecký jogurt

  • Miso polévka
  • Kombucha Olivy
  • tmavá čokoláda
  • nejlepší produkty s prebiotika každodenní

artyčoky Nejen, že artyčoky jsou velmi prospěšné pro játra, ale jsou také jedním z nejlepších prebiotické výrobky mezi ostatními. Obsahují 3% až 20% inulinu - prebiotické rozšířený.

kořen čekanky druhým nejbohatším v prebiotické složky (jako je například inulin) potraviny - kořen čekanky. Si můžete koupit v obchodech se zdravou výživou a používá jako doplněk k potravinám nebo připravit ji jako přírodní infuze.

Česnek Česnek obsahuje asi 15% inulin.

A co myšlence pití sklenici vody s čerstvým česnekem šťávy každé ráno? Vaše zdraví vám poděkuje za to!

Onion Onion obsahuje od 5% do 8% inulinu, a lze jej použít syrové nebo vařené.

Pórek Pórek obsahuje 3% až 10% inulinu a je ideální pro zlepšení zdravotního stavu střevní mikroflóry.

pšeničných klíčků z pšeničných klíčků - jedna prebiotika produkt, který může být přidán dietu. Poskytují 5% z těchto typů látek. Pšeničná mouka

Spotřeba vařeného stavu

a vždy s mírou (aby se zabránilo přibývání na váze) , bude vám 5% prebiotik. Banány

Pokud máte rádi banány, jíst, kdykoli budete chtít. Poskytují pouze 5% inulinu, ale v kombinaci s výše uvedenými potravinami, pomáhá stimulovat střevní bakterie, aby vás zdravé. Stojí to za to!


Změny ve stravovacích návycích v 30, 40, 50 a 60

Změny ve stravovacích návycích v 30, 40, 50 a 60

Užitečné návyky V každé fázi života organismus prochází řadou změn, a budete muset vypořádat s každým z nich. Jedna z nejznámějších je změna, kterou jíte. To je výsledkem komplexního vzájemného působení hormonů, nedostatek spánku, stres nebo změny v každodenní návyky. Některé z těchto faktorů je obtížné se vyhnout, ale budeme hovořit o některých změny ve stravovacích návycích a chuť k jídlu, které se objeví v průběhu následujících desetiletí.

(Užitečné návyky)

Jóga může pomoci léčit syndrom karpálního tunelu

Jóga může pomoci léčit syndrom karpálního tunelu

Užitečné návyky syndrom karpálního tunelu - je velmi časté onemocnění v dnešní době z důvodu velkého počtu elektronických zařízení a počítačů používaných lidstvem. Existuje onemocnění způsobené zánětem středního nervu, který je zodpovědný za pocit a pohyblivost celého ramene. Syndrom vířícího tunelu se může objevit kvůli opakovaným pohybům, ale také kvůli přítomnosti infekce, poranění rány a obezitě .

(Užitečné návyky)