Top 15 užitečných probiotik a prebiotik užitečné návyky


Top 15 užitečných probiotik a prebiotik užitečné návyky

Probiotika a prebiotika - není totéž. Jsou někdy zmateni nebo jasně neuvádějí, jaký přínos má každý produkt. Nicméně, jak probiotika, tak prebiotika jsou životně důležité pro každodenní zdraví.

Pomáhají zlepšit trávicí funkci a posílení imunitního systému bojovat s infekcemi, spolu s několika dalšími druhy nemocí. Jsme přesvědčeni, že najdete tyto informace užitečné a bude schopen dát tuto radu v praxi. Tak proč ne začít?

Probiotika a prebiotika „dobré bakterie“ není totéž

Jsme si jisti, že jste zvyklí na různé druhy jogurtu reklamy v televizi, což obohacený To zahrnuje probiotika, jako jsou například klasické jogurtu, kefír, kyselé zelí nebo miso polévkou.

Všichni přispívají k posílení bakteriální flóry. A co tedy je prebiotika? Neposkytují také dobré bakterie? Jsou trávicí mikroorganismy? No ... skoro. Zde je pár informací: 1. Probiotika

Světová zdravotnická organizace (WHO) definuje probiotika jako živé mikroorganismy, které, pokud jsou konzumovány v dostatečném množství, mají pozitivní vliv na zdraví.

  • jsou střevní bakterie, které pomáhají
  • stimulaci trávicích šťáv a přírodních enzymů, nezbytné pro správné trávení. Vždy je dobré jíst organické probiotiky nebo ty, které jsou v přirozeném stavu. Možná trochu děsivé přemýšlet o jejich trávicí systém jako „kolonizace“ všech druhů bakterií. Ale tento jev je známý jako střevní mikroflóry, a to je velmi důležité nejen pro zdraví, ale také velmi citlivý na jakýkoli typ jídla, které jíte, stejně jako stres, některé choroby, a mnoho různých léků.
  • Tyto mikroorganismy také hrát roli
  • imunitní systém ve střevní sliznici . Nedovolí, aby patogeny nebo škodlivé mikroorganismy rostly a vyvíjely.konzumace probiotika, jako jsou mléčné výrobky, pomáhá chránit proti velkému počtu onemocnění. Pojďme však diskutovat o termínu "fermentovaný". Natural mléko může být často toxičtější než prospěšné pro střeva, protože může vyvolat zánět v případě, že osoba trpí nesnášenlivostí.
  • 2. Prebiotika

Prebiotika jsou typ sacharidu, který je základní vrstva na

  • probiotika. Jsou to prvky, které střevo nemůže strávit, ale oni se chovají jako strukturální základu, který poskytuje sílu těchto organismů, které nás chrání před škodlivými látkami.Jsou určeny ke stimulaci imunitního systému
  • , podporovat rozvoj prospěšných bakterií ve střevě a prevenci růstu patogenů.Prebiotika pomoci absorbovat některé minerály, jako je vápník a hořčík.
  • Pomáhají snižovat střevní plyn a pomoci proudění.
  • Zápasí se zácpou a zánětlivé onemocnění střev.
  • nejlepší probiotika denní spotřeba

1. Kefír Kefír - fermentovaný kravského nebo kozího mléka.

  • Má kyselou chuť a dobrou strukturu, díky kvašení, která snižuje mnohem primárního cukru v mléce, stejně jako je to možné. Kefír může být použita jako kapalina nebo granule, a důrazně doporučuje, aby jej použít pro snídani.
  • To je jeden z nejbohatších v živých organismech produkty, může zlepšit a udržet zdraví střeva.Pokud budete jíst jogurt pravidelně, bude to eliminovat patogenní bakterie, které obývají střevo a často vedou k gastroenteritidy. 2. Zelí

Dá se říci, že po

  • Kefír zelím je druhým nejužitečnější potravou pro střevní bakterie. Zelí - fermentovaný zelí, bohatá na laktobacily a bifidobakterie.
  • zelí zlepšuje střevní bakterie,
  • obnovuje pH v tenkém střevě , chrání trávicí systém a umožňuje nám lépe vstřebávat živiny.kysaného zelí je bohaté na vitamíny A, B1, B2, C a minerální látky, jako je železo, vápník, fosfor a hořčík.
  • Ostatní potraviny, které obsahují probiotika

řecký jogurt

  • Miso polévka
  • Kombucha Olivy
  • tmavá čokoláda
  • nejlepší produkty s prebiotika každodenní

artyčoky Nejen, že artyčoky jsou velmi prospěšné pro játra, ale jsou také jedním z nejlepších prebiotické výrobky mezi ostatními. Obsahují 3% až 20% inulinu - prebiotické rozšířený.

kořen čekanky druhým nejbohatším v prebiotické složky (jako je například inulin) potraviny - kořen čekanky. Si můžete koupit v obchodech se zdravou výživou a používá jako doplněk k potravinám nebo připravit ji jako přírodní infuze.

Česnek Česnek obsahuje asi 15% inulin.

A co myšlence pití sklenici vody s čerstvým česnekem šťávy každé ráno? Vaše zdraví vám poděkuje za to!

Onion Onion obsahuje od 5% do 8% inulinu, a lze jej použít syrové nebo vařené.

Pórek Pórek obsahuje 3% až 10% inulinu a je ideální pro zlepšení zdravotního stavu střevní mikroflóry.

pšeničných klíčků z pšeničných klíčků - jedna prebiotika produkt, který může být přidán dietu. Poskytují 5% z těchto typů látek. Pšeničná mouka

Spotřeba vařeného stavu

a vždy s mírou (aby se zabránilo přibývání na váze) , bude vám 5% prebiotik. Banány

Pokud máte rádi banány, jíst, kdykoli budete chtít. Poskytují pouze 5% inulinu, ale v kombinaci s výše uvedenými potravinami, pomáhá stimulovat střevní bakterie, aby vás zdravé. Stojí to za to!


U žen: prevence infarktů

U žen: prevence infarktů

Užitečné návyky srdeční onemocnění obvykle spojován s muži, ale v posledních letech se sta Proveďte sg iyeyu z hlavních příčin úmrtí u žen. V tomto článku budeme zvažovat několik způsobů, které mohou pomoci ženám předcházet infarktům. Zdraví srdce žen Jste žena? Jaká je vaše srdce? Nezapomeňte na věk.

(Užitečné návyky)

Mlč - je víc než jen mluvit

Mlč - je víc než jen mluvit

Užitečné návyky mlčet není jen ticho. Tento zdánlivě pasivní akce jde mnohem dál. chybějící slova neznamená, že zmizí. Někdy se může zdát, že jste přestal na chatu, když mlčí. Ale ve skutečnosti se hlásí mnohem více, než představit. 6 Viz také cvičení pro klidný spánek Vy pravděpodobně nebudete hádat, kolik času trávíme mluvit o věcech, které nemají žádný význam.

(Užitečné návyky)