Test úzkosti


Test úzkosti

My všichni trpíme úzkostí v jednom či druhém čase v našem životě, může to být menší zájem nebo skutečný úzkostný útok. Bez ohledu na vaše zkušenosti byste měli vždy vědět o úzkosti a jejím dopadu na každodenní život. Úzkost může být chronická a oslabující. ◊ Zeptejte se sami sebe: je vaše úroveň úzkosti příliš vysoká? Vyzkoušejte náš úzkostný test, abyste zjistili, ve které skupině se nacházíte. Test úrovně znepokojení

S jednoduchým testem zjistíte, na jaké úrovni úzkosti jste. Měli byste vždy mít na paměti, že fyzické příznaky, kognitivní symptomy a symptomy chování mohou naznačovat vysokou úroveň stresu.

Může existovat mnoho důvodů k obavám, včetně osobních, ale je důležité se o to pokusit. Pokud váš konečný výsledek naznačuje vysokou míru úzkosti, měli byste udělat nějaké úpravy svého životního stylu, nastavit některé priority pro vaše vlastní zdraví a především myslet na vaše zdraví.

Je důležité pečovat o sebe, milovat se a dělat věci, které vám přinášejí štěstí. Nechte tento test, aby vás vedl při identifikaci změn, které je třeba provést.

Budete potřebovat kus papíru a pera. 1. Kognitivní měřítko příznaků

a) Mám problémy se soustředěním.

Nikdy (0 bodů)

Někdy (2 body)

Často (3 body)

Always (4 body)

b) Vždycky se dívám na negativní stránku věci a často očekávají, že špatné věci než dobrá.

Nikdy (0 bodů)

Někdy (2 body)

Často (3 body)

Vždy (4 body)

c) Mám poruchy v paměti.

Nikdy (0 bodů)

Někdy (2 body)

Často (3 body)

Vždy (4 body)

d) Sklo je vždy napůl prázdné, než polovina plná.

Nikdy (0 bodů)

Někdy (2 body)

Často (3 body)

Vždy (4 body)

e) Pro mě je těžké se rozhodnout.

Nikdy (0 bodů)

někdy (2 body)

Často (3 body)

Always (4 body) 2. behaviorální Scale

symptomy a) Řekl jsem jim, aby uklidnit obavy.

Nikdy (0 bodů)

Někdy (2 body)

Často (3 body)

Vždy (4 body)

b) Vyhýbám se situacím, abych se vyhnula úzkosti.

Nikdy (0 bodů)

Někdy (2 body)

Často (3 body)

Vždy (4 body)

c) Mám nervové slzy; Já nekontrolovatelně pohybuji nohama, škrábám si nehty nebo odtáhnu moje vlasy.

Nikdy (0 bodů)

Někdy (2 body)

Často (3 body)

Always (4 body)

d) Často se věci vyklouznutí z ruky.

Nikdy (0 bodů)

Někdy (2 body)

Často (3 body)

Vždy (4 body)

d) Nemohu spát, já kroucení ze strany na stranu.

Nikdy (0 bodů)

Někdy (2 body)

Často (3 body)

Always (4 body)

e) Často jsem plakat.

Nikdy (0 bodů)

někdy (2 body)

Často (3 body)

Always (4 body) 3. fyzikální stupnice příznaků

a) Cítím strach nebo stres.

Nikdy (0 bodů)

někdy (2 body)

Často (3 body)

Always (4 body)

b) Vždycky jsem nervózní.

Nikdy (0 bodů)

Někdy (2 body)

Často (3 body)

Vždy (4 body)

c) I je tachykardie.

Nikdy (0 bodů)

někdy (2 body)

Často (3 body)

Always (4 body)

d) Vždy jsem tak unavená / a na konci dne, nevím, ani vstát z postele na další den.

Nikdy (0 bodů)

někdy (2 body)

Často (3 body)

Always (4 body)

d) nemůžu spát, spím špatně a usnul uprostřed dne.

Nikdy (0 bodů)

Někdy (2 body)

Často (3 body)

Always (4 body)

e) Mám každodenní bolesti hlavy, krku nebo zad.

Nikdy (0 bodů)

Někdy (2 body)

Často (3 body)

Always (4 body)

Výklad 0-18 bodů - ne úzkost

Je možné, že se můžete dostat nervózní občas, ale

reagovat na rušivé situace správně a ve zdravých mezích. Dobře! 19-36 bodů - nízká nebo střední úzkost

Jste stále v normální úrovni. Ale musíte být opatrní

, protože i na mírné úrovni může být potíže potlačit vaše úzkost. Jinými slovy, jste v pořádku, ale snažte se, abyste nebyli stresovaní, nedodržujte situace, které způsobují úzkost a vždy řídí vaše emoce.37-54 bodů - velké obavy

Pozor: trpíte úzkostí, která je výrazně vyšší než normální a může být nebezpečná. Je čas provést změny ve vašem životě a ve svých každodenních návycích, abyste se ujistili, že zůstanete zdraví.

Pokud tento problém nyní nevyřešíte, můžete se později setkat s dalšími škodlivými důsledky. Začněte se snažit se uvolnit, vyhledat pomoc a změnit k lepšímu.


4 Jednoduché tipy, jak přestat kouřit

4 Jednoduché tipy, jak přestat kouřit

Ukončete kouření - je to složitý proces, a pro každého to se děje svým vlastním způsobem. Někteří lidé postupně odmítají tento zvyk, jiní přestanou kouřit, začínají znovu, ale jsou tu ti, kteří se v minulosti svázali a nikdy se nedotkli cigarety. Není to obtížný úkol. Chcete-li přestat kouřit, potřebujete mnohem víc než určitý záměr.

(Zajímavosti)

9 Důvodů, proč jíst avokádo jámy

9 Důvodů, proč jíst avokádo jámy

Zajímavá fakta Avocado - chutné ovoce, které má mnoho výhod pro zdraví a krásu, a to vše díky svému vysokému obsahu antioxidantů a přírodních olejů, které zlepšují zdraví. Kvůli neznalosti, většina lidí ignorovat a zahodit semena avokáda, které má také vysokou hodnotu výživnou kombinaci s dalšími vlastnostmi, které mohou zlepšit kvalitu života a prevenci různých zdravotních problémů.

(Zajímavosti)