3 Nejlepší hýždě cvičení


3 Nejlepší hýždě cvičení

Většina žen nejsou spokojeni s jejich hýždě. Někteří chtějí být větší nebo více zaoblení, zatímco jiní chtějí být menší.

Nicméně, každá žena chce její hýždě být elastické a tón, protože věk, pasivní životní styl a špatná výživa může významně ovlivnit je.

V tomto článku budeme mluvit o několika cvičeních, které můžete udělat doma, abyste přivedli hýždě do hýždí.

Důležitost striat

Vždy, když chceme tón svaly, musíte se trochu roztáhnout před cvičením. Existuje několik způsobů, jak roztahovat hýždě.

Je velmi důležité cítit protahování svalů, protože během fyzického cvičení jsou stlačeny, což nakonec může vést k bolesti nebo nepohodlí.

Proč důležitý řízený dech

Dalším klíčovým faktorem, který může maximalizovat účinek strií, je kontrola dechu. Kdykoli napínáte svaly nebo děláte nějakou práci, musíte dýchat.

Při maximálním úsilí můžete zadržet dech na několik vteřin nebo úplně vydechnout. Dejte si dech, když se vrátíte do původní polohy.

Tím bude cvičení zdravější a efektivnější.

Další tipy pro tón hýždí

Venujte pozornost důležitým tipům před tréninkem:

  • Zkuste trénovat každý den, pokud chcete vidět výsledky za měsíc.
  • Proveďte tyto cviky po dobu 15 minut denně a vezměte je jeden po druhém nebo vyberte různé dny pro každý z nich.
  • Postupně zvyšujte čas a intenzitu, vždy věnujte pozornost reakci těla.
  • Vyhněte se výcviku po jídle.
  • Po půl hodině po cvičení jíst část zdravých bílkovin, která pomůže zvýšit svalovou hmotu.
  • Jezte hrst ořechů, studené vařené vejce, energetický koktejl, ovesné vločky, kus sýra, jogurt.

Cvičení 1

Squat je jednou z nejznámějších cviků zaměřených na boky. Můžete to udělat, když stojíte nebo se opíráte o zeď. Nejprve položte nohy na šířku ramen.

Pokyny

Položte nohy na šířku ramen a ohněte kolena, jako byste seděli, drželi jste záda rovně a váš žaludek napjatý. Kolena by neměla jít dál.

  • Pokud děláte v blízkosti stěny, držte záda rovnou a pevně přitisknutou ke stěně.
  • Držte ruce před vámi, když se pohybujete dolů.
  • Pomalu se vraťte do výchozí pozice a ruce dolů.
  • Cvičení 2

Toto cvičení je také populární, protože pracuje rychle a efektivně, aby přineslo tón a posílilo hýžď.

Toto cvičení by mělo být provedeno na hadřích na koberci, pokud je možné vyhnout se poškození kolena.

Návod

Zvedněte squash, narovnejte si záda a ruce, zatlačte břišní svaly, abyste zabránili zpětnému namáhání.

  • Pokud se u Vás objeví nepříjemné pocity v pažích nebo zádech, snažte se podporovat lokty.
  • Zatáhněte za nohu o jednu nohu a přesuňte ji nahoru a dolů, aniž byste se dotýkali podlahy.
  • Opakujte s další nohou.
  • Můžete také provést toto cvičení ohýbáním kolena pod úhlem 90 °.
  • Cvičení 3

Toto cvičení je podobné mostu a je opravdu užitečné, pokud netrpíte lordózou - poruchou, při níž se páteř ohýbá.

Instrukce

Toto cvičení se provádí ležet na zadní straně s boky na šířce ramen.

  • Ruce by měly být paralelní s případem.
  • Velmi pomalu oddělte tělo od země pomocí hlavy, ramen a nohou, utažení lisu a hýždí tak, abyste vystoupili co nejvyšší.
  • Postupně dolů, dokud se celá záda nedotkne podlahy.


10 Tipů pro aplikaci oční linky

10 Tipů pro aplikaci oční linky

Makeup nápady nikdy vyčerpat. Nakonec je tu taková škála stylů, jak vyzkoušet lineru a bavit se. Navzdory skutečnosti, že je obrovské množství obočí, jejich použití je zpravidla spíše náročným úkolem pro ty, kteří vyrábějí vlastní make-up. Eyeliner vám umožní oživit a zvýraznit tvář. Proto je velmi důležité je pečlivě používat, protože na tom závisí váš názor.

(Krása)

Výhody spotřeby citrónové vody

Výhody spotřeby citrónové vody

Lemon Voda je užitečná kdykoliv během dne. Pokud pijeme před snídaní citronovou vodu, odstraníme toxiny, regulujeme metabolismus a vyvarujeme se negativních účinků volných radikálů. Voda je nezbytná pro naše tělo. Člověk nemůže trvat bez vody víc než pár dní. Lidské tělo se skládá ze 75% vody při narození a zhruba 60% v dospělosti.

(Krása)