Technology 4-7-8 pro normální spánkové návyky


Technology 4-7-8 pro normální spánkové návyky

Užitečné, pokud trpíte nespavostí nebo spánková, jsme si jisti, že jste vyzkoušeli všechno od čajů chodit v noci. Nicméně, mějte na paměti, že to, co funguje pro jednu osobu, nemusí fungovat pro druhého, a proto by měl vždy zkusit něco nového, aby zjistil, jestli se vám to hodí.

Dnes tedy chceme mluvit o slavném technice 4-7-8, a ačkoli to je jen zajímavé tipy, měli byste vědět, že mnoho lidí, kteří pravidelně jak to udělat, a to nejen získat normální spánek, ale také lépe schopni vyrovnat se s stres a snadnější odpočinek.

A co dnes vyzkoušet tuto techniku?

Co je technika 4-7-8? Metoda 4-7-8 je velmi účinný způsob, jak relaxovat při správném dýchání.

Tato metoda byla vyvinuta Andrew Weil - lékař z University of Arizona (USA), dobře známý pro jeho techniky snížit stres a úzkost, protože pomáhají lidem, kteří mají problémy s nespavostí. Tento lékař dvakrát byl na obálce „Time“, a i když je pravda, že jeho tým jsou profesionální obchodníci, jeho metody a tipy

stále velmi efektivní pro každého, jehož život je poznamenán nervozitou a stresem. Pokud je to tento případ, měli byste věnovat pozornost jednoduchá technika 4-7-8 z následujících důvodů:

Pokud jej udržovat po dobu jednoho měsíce,

uvidíte, jak snadné spát celou noc. Vaše tělo zvykne na tyto každodenní uklidňující cvičení, dýchání se postupně stává rytmické a pomalý, poslablyatsya svaly a mysl bude mnohem uvolněnější, a pak jste připraveni k relaxaci normálně během noci. Technology 4-7-8 je velmi užitečné zabývat se každodenní stres

a dokonce vám umožní lépe zvládat hněv a vztek, který může mít někdy „krytí“. Během prvního měsíce musí splňovat techniku ​​4-7-8 čtyřikrát denně, ale pak

natolik, aby to jednou ráno a jednou za půl hodiny před spaním. Že tělo a mozek jsou zvyklí na technologii, a to téměř automaticky pomůže spát. Jak provést techniku ​​4-7-8?

Technika 4-7-8 je velmi snadná. Za tímto účelem stačí postupovat podle našich pokynů:

První měsíc během prvního měsíce uplatnit techniku ​​4-7-8 čtyřikrát denně:

první - po zvednutí ráno; druhá - po obědě; třetí - když přijdete domů odpoledne; čtvrté půl hodiny před spaním. Je to velmi snadné. Chcete vědět, jak to udělat? Posaďte se pohodlně, abyste měli záda rovnou.

  • Položte jazyk za přední horní zuby, odkud začne patro.
  • Zavřete ústa a dechte vzduch nosem,
  • PŘEJDĚTE NA 4. Nyní držte dech
  • PRO 7 SEKUND. Vydechujte všechen vzduch z plic
  • PRO 8 SECONDS, a s ním celou svou únavu, tlak a úzkost. Zbav se jim. Opakujte stejný cyklus čtyřikrát.
  • A to je všechno. Jak můžete vidět, je to opravdu jednoduché, ale můžeme regulovat vaše dýchání a zbavit se každodenního stresu. A co je nejdůležitější - nezapomeňte to dělat denně po dobu jednoho měsíce, čtyřikrát denně.
  • Během následujících měsíců

Po prvním měsíci se tělo a mysl zvyknou na tuto praxi. To je užitečný způsob, jak ovládat vnější zdroje stresu během dne,

které mění naše dýchání, a v důsledku toho zvyšují napětí až do noci, když je příliš obtížné normálně vypláchnout. Po prvních 30 dnech stačí použít techniku ​​4-7-8 dvakrát denně: poprvé - když vstáváte ráno a druhá půlhodina před spaním. Nicméně pokud jste v extrémně stresující situaci, nebo jste například po hádce zahltili hněvem, neváhejte tuto techniku ​​používat, protože vám pomůže uvolnit se.

Nakonec jsme na vědomí, že je důležité pečlivě dodržovat následující tipy, aby si normální spánek: Vždy se řiďte obvyklou režim během dne je večeře a jíst ve stejnou dobu každý den a použít 4-7-8 techniky ve stejnou dobu během dne. Vezměte lehké večerní jídlo a vždy alespoň dvě hodiny před spaním.

Vezměte si sprchu před spaním a uvolněte se.

  • Je velmi důležité, aby dvě hodiny před spaním vypnuly ​​pro každou příležitost počítač a mobilní telefon, protože působí jako stimulanty a zabraňují normálnímu spánku.


Top 15 užitečných probiotik a prebiotik užitečné návyky

Top 15 užitečných probiotik a prebiotik užitečné návyky

Probiotika a prebiotika - není totéž. Jsou někdy zmateni nebo jasně neuvádějí, jaký přínos má každý produkt. Nicméně, jak probiotika, tak prebiotika jsou životně důležité pro každodenní zdraví. Pomáhají zlepšit trávicí funkci a posílení imunitního systému bojovat s infekcemi, spolu s několika dalšími druhy nemocí.

(Užitečné návyky)

7 Užitečných tipů pro zdraví srdce

7 Užitečných tipů pro zdraví srdce

Tvaroh je nejdůležitější sval těla. Lidé se však obvykle starají o zdraví srdce, zatímco pracuje správně. Onemocnění srdce je jednou z hlavních příčin smrti po celém světě. Abyste se jim vyhnuli, doporučujeme, abyste udělali vše pro to, abyste udrželi zdraví vašeho srdce. Jak? V tomto článku vám řekneme, jak to udělat.

(Užitečné návyky)