Technology 4-7-8 pro normální spánkové návyky


Technology 4-7-8 pro normální spánkové návyky

Užitečné, pokud trpíte nespavostí nebo spánková, jsme si jisti, že jste vyzkoušeli všechno od čajů chodit v noci. Nicméně, mějte na paměti, že to, co funguje pro jednu osobu, nemusí fungovat pro druhého, a proto by měl vždy zkusit něco nového, aby zjistil, jestli se vám to hodí.

Dnes tedy chceme mluvit o slavném technice 4-7-8, a ačkoli to je jen zajímavé tipy, měli byste vědět, že mnoho lidí, kteří pravidelně jak to udělat, a to nejen získat normální spánek, ale také lépe schopni vyrovnat se s stres a snadnější odpočinek.

A co dnes vyzkoušet tuto techniku?

Co je technika 4-7-8? Metoda 4-7-8 je velmi účinný způsob, jak relaxovat při správném dýchání.

Tato metoda byla vyvinuta Andrew Weil - lékař z University of Arizona (USA), dobře známý pro jeho techniky snížit stres a úzkost, protože pomáhají lidem, kteří mají problémy s nespavostí. Tento lékař dvakrát byl na obálce „Time“, a i když je pravda, že jeho tým jsou profesionální obchodníci, jeho metody a tipy

stále velmi efektivní pro každého, jehož život je poznamenán nervozitou a stresem. Pokud je to tento případ, měli byste věnovat pozornost jednoduchá technika 4-7-8 z následujících důvodů:

Pokud jej udržovat po dobu jednoho měsíce,

uvidíte, jak snadné spát celou noc. Vaše tělo zvykne na tyto každodenní uklidňující cvičení, dýchání se postupně stává rytmické a pomalý, poslablyatsya svaly a mysl bude mnohem uvolněnější, a pak jste připraveni k relaxaci normálně během noci. Technology 4-7-8 je velmi užitečné zabývat se každodenní stres

a dokonce vám umožní lépe zvládat hněv a vztek, který může mít někdy „krytí“. Během prvního měsíce musí splňovat techniku ​​4-7-8 čtyřikrát denně, ale pak

natolik, aby to jednou ráno a jednou za půl hodiny před spaním. Že tělo a mozek jsou zvyklí na technologii, a to téměř automaticky pomůže spát. Jak provést techniku ​​4-7-8?

Technika 4-7-8 je velmi snadná. Za tímto účelem stačí postupovat podle našich pokynů:

První měsíc během prvního měsíce uplatnit techniku ​​4-7-8 čtyřikrát denně:

první - po zvednutí ráno; druhá - po obědě; třetí - když přijdete domů odpoledne; čtvrté půl hodiny před spaním. Je to velmi snadné. Chcete vědět, jak to udělat? Posaďte se pohodlně, abyste měli záda rovnou.

  • Položte jazyk za přední horní zuby, odkud začne patro.
  • Zavřete ústa a dechte vzduch nosem,
  • PŘEJDĚTE NA 4. Nyní držte dech
  • PRO 7 SEKUND. Vydechujte všechen vzduch z plic
  • PRO 8 SECONDS, a s ním celou svou únavu, tlak a úzkost. Zbav se jim. Opakujte stejný cyklus čtyřikrát.
  • A to je všechno. Jak můžete vidět, je to opravdu jednoduché, ale můžeme regulovat vaše dýchání a zbavit se každodenního stresu. A co je nejdůležitější - nezapomeňte to dělat denně po dobu jednoho měsíce, čtyřikrát denně.
  • Během následujících měsíců

Po prvním měsíci se tělo a mysl zvyknou na tuto praxi. To je užitečný způsob, jak ovládat vnější zdroje stresu během dne,

které mění naše dýchání, a v důsledku toho zvyšují napětí až do noci, když je příliš obtížné normálně vypláchnout. Po prvních 30 dnech stačí použít techniku ​​4-7-8 dvakrát denně: poprvé - když vstáváte ráno a druhá půlhodina před spaním. Nicméně pokud jste v extrémně stresující situaci, nebo jste například po hádce zahltili hněvem, neváhejte tuto techniku ​​používat, protože vám pomůže uvolnit se.

Nakonec jsme na vědomí, že je důležité pečlivě dodržovat následující tipy, aby si normální spánek: Vždy se řiďte obvyklou režim během dne je večeře a jíst ve stejnou dobu každý den a použít 4-7-8 techniky ve stejnou dobu během dne. Vezměte lehké večerní jídlo a vždy alespoň dvě hodiny před spaním.

Vezměte si sprchu před spaním a uvolněte se.

  • Je velmi důležité, aby dvě hodiny před spaním vypnuly ​​pro každou příležitost počítač a mobilní telefon, protože působí jako stimulanty a zabraňují normálnímu spánku.


6 Důvodů, pít teplé vody na lačný žaludek

6 Důvodů, pít teplé vody na lačný žaludek

Užitečné návyky Mnoho z nás získal dobrý zvyk, jak začít den se sklenicí čisté, lahodné kávy nebo čaje, probudit. Když jsme se rozhodli vodu, téměř vždy si myslí, že nejlepší pít studené vody, protože je to osvěžující. Nicméně opravdu nejlepší způsob, jak pít na lačný žaludek s teplou vodou, protože zvyk je mnohem užitečnější pro zdraví.

(Užitečné návyky)

Sedm cvičení doma elastických hýždí

Sedm cvičení doma elastických hýždí

Užitečné návyky Pokud chcete mít dokonalý zadek spousta dobrých tréninkových postupů, které můžete snadno udělat, nebo v posilovně nebo ven, a které mohou významně pomůže dosáhnout cíle. V tomto článku se dozvíte o nejúčinnějším cvičení pro hýždě , které vám pomohou získat dobré výsledky během několika týdnů.

(Užitečné návyky)