Tanec a chůze může chránit před Alzheimerovou návyky


Tanec a chůze může chránit před Alzheimerovou návyky

Užitečné tanec a Walking - Jsou dva způsoby, jak velký, aby zvýšila svůj mozek.

Zvyšují pocit svobody a relaxují. Je to také skvělá cvičení, která přímo ovlivňuje vaše zdraví a chrání před Alzheimerovou chorobou.

Podle publikace v „Journal of Alzheimer, žádnou fyzickou aktivitu, která kombinuje výkon s radostí učiní váš mozek odolnější k neurodegenerativním onemocněním.

proto, zahradnictví, tanec, pěší turistika, jízda na kole nebo jakékoliv činnosti, která ráda, že vaše srdce dělá krok může snížit riziko vzniku Alzheimerovy choroby o 50%.

Za to stojí.

tanec a chodit ke zvýšení mozkové aktivity

Dříve jsme často hovoří o výhodách každodenního cvičení po dobu alespoň 20 až 30 minut. To je jeden ze způsobů, jak zlepšit zdraví kardiovaskulárního systému a bojovat proti stresu.

Ale pořád nemusí vědět, že něco tak jednoduchého jako tanec, chůze nebo každodenní péči o rostliny, může výrazně snížit riziko vzniku neurodegenerativních onemocnění, jako je Alzheimerova choroba.

Podle studie uvedené na začátku tohoto článku, který se konal různé lékařů z University of California v Los Angeles, včetně Dr. Cyrus Raji, vztah mezi fyzickou aktivitou a emoční uspokojení může vést ke zvýšení nervové spoje, čímž se stáváte odolnější vůči různým typům demencí.

Alzheimerova nemoc neexistuje žádný lék, ale to může být předešel

pravděpodobně máte přátele nebo příbuzné, kteří jsou diagnostikováni s Alzheimerovou chorobou. Několik onemocnění mohou být smutný jako sledovat někoho ztrácejí svou identitu, své vzpomínky a pomalu se dostane do stavu degenerace, což nakonec vede k smrti.

  • V současné době neexistuje Alzheimerova choroba. Jedná se o tvrdý boj, který přináší utrpení pacientům a členům jejich rodin. Emocionální zátěž je těžší poté, co byla diagnostikována.
  • Ačkoli neexistuje žádná léčba Alzheimerovy choroby, lze ji zabránit. Můžete bojovat, abyste omezili možnost jeho vývoje.
  • V tomto případě, pokud si zvyknete na každodenní procházky, tanec nebo venkovní aktivity, snižte riziko vzniku Alzheimerovy choroby o 50%.
  • Bylo prokázáno, že lidé, kteří vedou sedavý způsob života s nedostatkem emocionální podněty, mají menší objem mozku, které méně časté a mají méně nervových spojení v mozku.

Fyzické cvičení, které jsou pozitivní, aktivní a zábavné, zvyšují šedou hmotu v mozku, takže je opravdu vhodné tuto aktivitu cvičit. To nejen posiluje mozek, ale také zabraňuje neurodegenerativním onemocněním.

Walk, tanec, smích a každý den naučit bojovat Alzheimer

Fyzická aktivita, jako je tanec a chůzi, obohacuje se kyslík do mozku, zlepšuje krevní oběh, nese živiny a poskytuje ideální chvíle odpočinku, které dávají nové podněty k zachycení váš zájem a vytáhnout z rutiny.

  • Pamatujte si, že rutina je ve skutečnosti jedním z nejhorších nepřátel mozku. Homogenita a opakující se účinky vám způsobí, že se dostanete do deprese a nevyhnutelných změn nálady, které ovlivňují chemii mozku.
  • Mozku se stává pomalejší a automatizovanější rutinou. Pak si můžete všimnout ztráty paměti a snížení synapse v neuronech.
  • Typy aktivit, které tělo pohybují, jako je tance a chůze, jsou novými stimuly, které stimulují zvědavost a emoce. Lze říci, že to je palivo pro mozek.

Tak, jak řekl Dr. Cyrus Raji, vzhledem k tomu, že dnes je stále není možné používat léky, které zastavují progresi Alzheimerovy choroby jednou diagnostikována, jediná věc, kterou můžete udělat - je, aby se zabránilo jeho výskytu.

Chcete-li to udělat, stačí si uvědomit, žemozku je sval, který potřebuji trénovat.

Pokud povolíte, aby každý den byl stejně jako v minulosti, pokud jste vždy posezení, sledování televize a omezují jejich sociální vztahy, mozkové buňky se pomalu ztrácejí účinnost.

Ale pokud zapalují zvědavost, dát cíl: „V současné době, namísto půl hodiny, budu chodit po dobu jedné hodiny,“ „Dal jsem nějakou hudbu a Shake It Up“ nebo ještě lépe „Naučil jsem se Zumba s přáteli“, váš mozek bude pevnější a pružnější .

Nezapomeňte na to.


7 Pasti na cestě k úbytku hmotnosti

7 Pasti na cestě k úbytku hmotnosti

Není tajemstvím, že dieta hraje důležitou roli při hubnutí. Existuje mnoho způsobů, jak se vypořádat s nepotřebnými libry. Nicméně, nalepení na stravu je velmi důležité pro dosažení normální hmotnosti. Již řadu let se utvářely a rozšiřovaly mýty o stravě, stejně jako o stravovacích návycích, které byly nyní zakořeněny u mnoha lidí.

(Užitečné návyky)

4 Tipy na zmírnění bolesti

4 Tipy na zmírnění bolesti

Užitečné návyky alespoň jednou ve svém životě potřebují dospělí zmírnit bolest. Není to jen tlak na páteři, zejména mezi pasem a hýždí. Obecně platí, je jedním z nejčastějších onemocnění na světě , který překonal pouze chřipku. bolest postihuje muže i ženy stejně , a to zejména pro ty, kteří mají sedavý způsob života, nebo ti, kteří sportovat příliš mnoho.

(Užitečné návyky)