šTíhlé stehna se speciální diety hubnutí


šTíhlé stehna se speciální diety hubnutí

Hips je známo, je jedním z nejtěžších částí těla, pokud jde o hubnutí a harmonii, protože většina diet se zaměřil na břiše. Přečtěte si nejlepší dietu pro vás v tomto článku s cílem získat hladké boky a rozloučit setuku, hýždě a boky navždy!

Vše je nyní známo, že cvičení je jedním z nejúčinnějších způsobů, jak udržet štíhlé tělo, ale správná strava - je druhá polovina rovnice, která vede k lepším výsledkům.

biologická charakteristika ženy je, že tuk se hromadí ve větším počtu na stehnech a hýždích, a jen proto, že tyto části těla jsou nejvíce problematické, pokud jde o hubnutí. Sporty a cvičení mohou pomoci zhubnout ruce, břicho a chrbát, ale hýždě a boky zůstanou vždy o něco větší než očekáváme.

Takže, kromě dobré intenzivní cvičení a fyzické cvičení, vyvážená strava je velmi důležitá pro dosažení svého cíle, a to hladké boky.

Nezapomeňte pít dva litry vody denně v zimě a tři v letních měsících, bez ohledu na to, jak se cítíte žíznivě nebo ne. Přídavný přívod vody výrazně sníží zadržování tekutin, podpoří lepší tuky a pomůže zbavit se celulitidy v oblasti těla, které je uvedeno v tomto článku.

Jaké produkty by měly být použity k tomu, aby byly stehna a hýždě štíhlejší?

Změna ve vaší stravě může přinést lepší výsledky, ale to neznamená, že byste museli přeskočit jídla nebo vyhladovět. Takový přístup by vás většinou odstranil z cíle.

Je třeba si uvědomit, , že není žádné jídlo s magickými vlastnostmi, například aby se během noci dostaly hladké nohy, boky a hýždě. Při výběru správných produktů a jejich kombinace však můžete snížit příjem kalorií a dosáhnout takového vzhledu těla, o němž jste vždycky snili.

Vyberte si potraviny, které pomáhají spalovat tuk

zelený čaj, česnek, grapefruit, zázvor, chilli a sóji do jisté míry může pomoci zrychlit váš metabolismus a dostanete k cíli, je-li takový je hubnutí. Ale jak jsme již řekli, není zázrak rostliny, která okamžitě spaluje tuky.

Snížení příjmu kalorií

Pokud bychom opravdu měli potraviny, které by přes noc mohly spálit tuky, rozhodně bychom je vyzkoušeli. Nicméně neexistují. Takže, je třeba snížit množství kalorií, které denně konzumujete.

Jezte více ovoce a zeleniny, protože obsahují velké množství vody, živin a vlákniny, které vytvoří pocit plnění žaludku. Kromě toho vám umožní zabránit použití tuků obsažených v jiných potravinách.

Naplánujte si dietu

Dobrá, zdravá a vyvážená strava je právě to, co potřebujete zhubnout v oblastech těla, jako jsou boky a hýždě.

Proto mějte na paměti, že byste měli správně naplánovat jídlo a jíst nejrůznější potraviny a zároveň se vyhnout tukům, rafinovanému cukru a mouce. dieta na hubnutí v oblasti boků a hýždí

toto plné stravování by mělo být doplněno s frekvencí fyzického cvičení alespoň 2-3 krát týdně a věnovat zvláštní pozornost na oblasti těla, kde chcete zbavit tuku.

Doporučené cvičení: dřepění, chůze, jízda na kole, skákání, běhání, běhání nebo dokonce chůze. Všechna tato cvičení budou dokonale doplňovat jakýkoliv komplex fyzického cvičení.

Pondělí

Snídaně:

čaj s citronem, sklenici pomerančového džusu a celý kus celozrnného chleba s nízkým obsahem cukru. Pozdnější ráno:

jíst ovoce (hruška, například). Oběd:

čočka s kusem pečeného kuřete bez kůže a tuku, plátek celozrnného chleba a zeleninového banánu. V odpoledních hodinách:

sklenici odstředěného mléka nebo šálek kávy. Večeře:

pečené brambory a 200 g mořské ryby, například štikozubce. Úterý

Snídaně:

sklenici odstředěného mléka, pomerančový džus a kus celozrnného chleba s nízkým obsahem tuku. Později v dopoledních hodinách: Jsem

růžový.Oběd:

servírování těstovin, hamburger s pečenými rajčaty a olivovým olejem, kus celozrnného chleba a švestky. V odpoledních hodinách:

sklenici odstředěného mléka. Večeře:

mořské plody a kus celozrnného chleba. Středa

Snídaně:

šálek odstředěného mléka s celá zrna bez cukru a sklenici pomerančového džusu. Později v dopoledních hodinách:

jablko nebo hruška. Oběd:

polévka zeleniny a rýže, cannelloni nebo makarony s tuňákem bez omáčky, celozrnným obilným chlebem a pomerančem. V odpoledních hodinách:

beztučný jogurt. Večeře:

zeleninová polévka s rýží a beztukovým jogurtem. čtvrtek

Snídaně:

sklenici odstředěného mléka, pomerančového džusu a svazků otrub. Později v dopoledních hodinách:

hruška. Oběd: ○ chobotnice v omáčce s rýží, celozrnný chléb a kiwi.

V odpoledních hodinách: beztučný jogurt.

Večeře: salát z rýže a halibuta a beztučného jogurtu.

Pátek Snídaně:

šálek odstředěného mléka se zrnkami a pomerančovým džusem.

Později v dopoledních hodinách: jablko.

Oběd: malá část těstovin, dvě šunka z karbanátek, plátek žitného chleba a kiwi.

v odpoledních hodinách: oranžová.

Večeře: podávaná bramborová kaše, šunka se šunkou, plátek celozrnného chleba a broskvový dezert.

Sobota Snídaně:

sklenici odstředěného mléka, pomerančový džus a kus celozrnného bílého chleba s nízkotučným bílým sýrem.

Později v dopoledních hodinách: jablko.

Oběd : plátek bílého chleba s celozrnnými obilovinami se šunkou a mandarinkou.

V odpoledních hodinách: beztučný jogurt. Večeře

:zeleninová polévka, filet z mořských ryb, jako je štikozubce, plátek bílého chleba a kusem ananasu dezert.

Neděle V sedmý den v týdnu vyberte si jídlo z některého z předchozích dnů. Je povoleno uvolnit stravu v tento den a jíst něco jiného na oběd, například část jakéhokoli pokrmu, který se vám nejvíce líbí.

Samozřejmě, tato strava je jen jedním z mnoha příkladů vyvažování potravin s požadovaným množstvím živin, vitamínů a nízkým obsahem kalorií.

Hluboké boky a hýždě - to není záležitost jednoho týdne. Pokud se během vašeho úsilí nudíte výše popsanou dietou, vždy se můžete poradit s dietetikem a získat rady pro pestrou dietu. Věříme ve váš úspěch.


Jak snížit velikost oděvu: 5 jednoduchých změn ve stravě

Jak snížit velikost oděvu: 5 jednoduchých změn ve stravě

Můžete skutečně snížit velikost oblečení tím, že jednoduše provedete 5 změn ve stravě? To je vlastně tak. Někdy trivia může mít nejvíce úžasné výhody pro vaše zdraví. Jedním z nejobtížnějších problémů spojených se ztrátou hmotnosti je zabránit strašnému odrazu po dosažení ideální hmotnosti. K tomu se nestalo, musíte vědět o tomto klíčovém aspektu: stravy by měly být dočasné, ale musíte jíst správně každý den.

(Ztráta váhy)

Jak spalovat tuk, tipy

Jak spalovat tuk, tipy

Hubnutí cvičení doporučuje pro hubnutí Po celém světě, mnoho lidí každý den se snaží zhubnout. Obvykle lidé chtějí zhubnout, protože touha vypadat dobře, ale pokud budeme hlouběji, to je především problémem zdraví. Mnoho lidí se snaží najít způsob, který pomáhá spalovat tuk uložený v těle, a to nejen z estetických důvodů, ale i pro zdraví, protože obezita může vést k bezpočtu toxické onemocnění.

(Ztráta váhy)