3 Nejúčinnější dieta na hubnutí


3 Nejúčinnější dieta na hubnutí

Hubnutí Miracle výživuexistuje, a snaží se zhubnout tímto způsobem mohou být škodlivé pro vaše zdraví. Obvykle u většiny lidí způsobují opačný efekt.

V dnešním článku budeme popisovat tři účinné diety, které vám umožní zhubnout, po zdravé a vyvážené stravě bez utrpení. Zjistěte více!

redukčních diet, které fungují

Pro zdravý a efektivní stravy by měly zapomenout na hladovění, obětování, reálně počítat kalorie, nízké potravin tuku a další. Kromě toho musíte opustit mýtus, který tvrdí, že během několika málo dnů můžete vidět úžasné výsledky.

redukčních diet, že práce je progresivní, což znamená, že podporují hubnutí postupně, takže máte pocit, více energie, zlepšuje zdravotní stav a náladu. Rovněž ztratíte váhu pomalejším způsobem.

Tajemství těchto tří diet pro hubnutí je vaše strava. Nabízíme různé možnosti, které vám umožní vidět malé výhody za pár dní. Ukažte trpělivost a vytrvalost a pomohou vám dosáhnout ideální hmotnosti a udržet ji, aniž byste se vzdali vašich oblíbených jídel.

1. dieta s nízkým obsahem sacharidů

Mnoho výživu doporučují dietu s nízkým obsahem sacharidů, protožezdroj energie, který je přeměněn na tuk, pokud je nepoužíváte tělo.Kromě toho dnes jedeme příliš mnoho rafinovaných a nízkokvalitních sacharidů.

Tato strava zcela vylučuje bílou mouku a výrobky z ní vyrobené(chléb, těstoviny, sušenky atd.). Měli byste se také vyvarovat potravin s celými zrny, protože příliš často jsou vyrobeny s použitím bílé mouky a otruby, což přispívá k nárůstu tělesné hmotnosti.

však můžete konzumovat některé malé množství celých zrn potravin: rýže

  • oves, proso

Můžete jíst malé porce jídla na snídani a oběd, ale nikdy na večeři.

zase dost zvláštní,je nutné zvýšit spotřebu bílkovin a tuků. Vždy si vyberte přírodní, nezpracované, vysoce kvalitní produkty, které jsou snadno strávitelné.

Bílkovin, zkuste:

  • bílé maso rybí jikry
  • sýr zelenina
  • matice (jen několik za den) a semena

Pokud jde o obsah tuku, můžete přidat:

  • rostlinné oleje, včetně oleje z olivových, lněná semena, kokosový ořech, sezamu nebo olej z pšeničných klíčků s
  • maticemi (opět, některé den) a semena

2. správné stravě večeři

Tato dieta poskytuje vyváženou stravu po celý den, ale klade důraz na večeři, jako poslední jídlo je hlavní příčiny nadváhy.

Během dne byste měli jíst mírně, nezneužívat určité potraviny nebo jídla a trochu si mezi sebou svažit. Pokuste se dodržovat tyto pokyny:

  • Vždycky večeře do 20:00. Pokud se budete cítit hladoví později, zkuste pít čaj nebo jíst jablko před spaním.
  • Večeře by měla sestávat z zeleninových jídel (salát, smažené zeleniny, polévka) a lehké podíly proteinů (ryby, libové maso nebo vejce), grilované nebo pečené. Pro dezert zkuste pečené jablka nebo hrušky.

Pokud se budete držet tohoto jednoduchého systému, budete brzy zjistíte, že hubnutí postupně, protože přes noc tělo odstraňuje více toxinů. Tato funkce nefunguje správně, pokud strávíte jídla v noci, protože jste jedli příliš mnoho na večeři.

3. Dietní kontrola s částmi

Poslední dieta je založena na jednoduchém faktu, že když jíte příliš mnoho, získáváte váhu. Stále si můžete vychutnávat své oblíbené lahůdkyv mírných množstvích a ve správnou denní dobu.

Ve většině případů je tato strava obtížná pro lidi, kteří jíst impulzivně nebo na požádání. Je však velmi vhodný pro ty, kteří mohou ovládat množství potravin, které konzumují.

Můžete ochutnat až pět jídel denně, ale je velmi důležité nikdy přejídat.Přestaňte jíst, když se cítíte dobře, a dejte se dezert.

Jeden způsob, jak se vyhnout touze přejídat - pít trávicí čaj, který přinese pocit sytosti.

Když si zvyknete na tuto dietu, jen si položte na talíř, co budete jíst. To je vaše část a nepotřebujete víc.

Je velmi důležité pochopit, že jídlo je způsob, jak bojovat proti hladu. Stanete-li se žvýkat jídlo dobře, víte, co opravdu tělo nepotřebuje velké množství potravina lépe trávit a vstřebávat živiny.


Malé změny v životě, které vám pomohou zhubnout

Malé změny v životě, které vám pomohou zhubnout

Hubnutí Věděli jste, že tyto malé změny, jako je například použití více proteinů nebo odmítnutí ovoce v určitých denních dobách může ovlivnit hezkou linii pasu? V tomto článku budeme mluvit o 7 malých změnách návyků, které vás překvapí svou jednoduchostí a pomohou snadno zbavit se dalších kilogramů. Ovoce: Jezte odděleně od jídel!

(Ztráta váhy)

6 Důvodů, proč nemůžete ztratit břišní tuk hubnutí

6 Důvodů, proč nemůžete ztratit břišní tuk hubnutí

Existuje více důvodů, jak ztratit břišní tuk, než jen vypadat lépe, když se podíváme do zrcadla. Břišní tuk, který se nám nelíbí, je to jasné, ale nejdůležitější je to, že je škodlivé pro zdraví. Přebytečný břišní tuk je přímou příčinou mnoha příbuzných onemocnění, jako jsou srdeční onemocnění, diabetes typu 2 a inzulínové rezistence.

(Ztráta váhy)