Zkuste tento relaxační techniku ​​japonského


Zkuste tento relaxační techniku ​​japonského

zajímavých faktů Stres je problém pro lidi na celém světě, se domnívají, že díky tvrdé práci, domácích povinností, osobní problémy, nemoci a mnoha dalších důvodů. Lidé, kteří zažívají stres příliš často, že je obtížné provádět každodenní úkoly, kromě toho, že často vede ke zdravotním problémům, a to jak fyzické a emocionální. Existuje mnoho různých způsobů, jak bojovat se stresem, aby se nestal celoživotním problémem. Je důležité se naučit řídit úroveň vzrušení, jakmile začne vzrůst. Buďte opatrní, protože stres se může stát chronickou poruchou, která bude vyžadovat lékařskou léčbu a terapii.

regulovat hladinu stresu v životě, chceme se s vámi podělit jednoduchý japonskou techniku, která je schopna obnovit energetické homeostázy zmírnit fyzické a emocionální bolest.

Jaká je japonská relaxační technika?

Než začnete, měli byste zjistit, že každý prst je spojován s různými pocity a náladou. S pomocí jiné ruky můžete stisknout různé body každého prstu, abyste spustili požadované emoce.

Každým kliknutím budete cítit, jak to funguje. Podívejte se na emoce spojené s každým prstem.

  • Skvělý: Pomáhá překonat takové emoce jako vzrušení a úzkost.
  • Indikativní: Dokáže potlačit strach.
  • Střední: Pomáhá překonat hněv a rozhořčení.
  • Unnamed: Tento prst je spojen se smyslem pro množství a depresi. Nechte se stát rozhodující.
  • Micinet: Odstraňte pocit úzkosti, dát optimismus.

V této jednoduché metodě používáte metody tradiční medicíny v kombinaci s jednoduchými cviky, které každý může udělat doma. Tato japonská technika je prostě výjimečná, protože je snadný způsob, jak dosáhnout rovnováhy mezi myslí, tělem a duchem. Tato praxe je formou sebevědomí, relaxace a rovnováhy.

Další přírodní způsoby, jak se zbavit stresu

Kromě zmíněných japonské techniky Zde jsou některé přírodní alternativy, které mohou být velmi užitečné při jednání s negativními emocemi.

  • dech: Podle výsledků mnoha studií, hluboké nádechy pomáhají snižovat hladinu takzvanéhokortizolu, který má vliv na zvýšení napětí a úzkosti.
  • Aromaterapie: Aromaterapie - další skvělý alternativní způsob, jak uvolnit a zbavit se negativních emocí a stresu stejně. Tyto vůně jako je levandule, majoránka, citron verbeny, pomeranče nebo heřmánku jsou velmi účinné při jednání se stresem a emocemi. Čaje
  • : pití čaj, je to skvělý způsob, jak využít léčivé vlastnosti rostlin na stres, deprese nebo pocity. infuzi levandule, meduňka, citron verbeny, vápno, kořene kozlíku lékařského, heřmánku nebo stratosvitu - všichni výborně hodí k léčbě stresu, deprese, hněv, úzkost, nespavost a dalších negativních emocí.
  • Smích: Jedná se o jeden z nejjednodušších způsobů, jak se vypořádat se stresem. Mnohé studie prokázaly, že směje snižuje hladinu hormonů a dalších prvků, které mají vliv na zhoršení pocitu napětí a vzrušení. Navíc výsledky nedávného experimentu ukázaly, že smích má analgetický účinek podobný aspirinu. Z tohoto důvodu je smích nehomogenní metodou pro zmírnění bolesti a stresu.
  • Gymnastika pro oči: Stres může ovlivnit vidění, způsobit pocit napětí a bolesti hlavy. Abyste neublížili oči, je důležité dělat cvičení a nechat je relaxovat. Odtrhnout oči od počítače a zaměřit se na první pohled na jednom objektu, jako je například strom nebo se podívejte na obrázek po dobu 30 sekund a pak poklipayte několikrát. Opakujte toto cvičení několikrát denně.


Ukazatele zvýšení výskytu rakoviny pankreatu

Ukazatele zvýšení výskytu rakoviny pankreatu

Nedávno došlo k výraznému zvýšení výskytu rakoviny pankreatu. Podle Světové zdravotnické organizace (WHO) dnes patří mezi pět nejnebezpečnějších typů rakoviny: rakovina plic, mléčné žlázy, žaludku a tlustého střeva. Ale podle studií publikovaných ve specializovaných časopisech, jako je Science Daily , v roce 2030 tento druh rakoviny může být druhým nejsmrtelnějším.

(Zajímavosti)

3 Snídaně, které posílí váš imunitní systém

3 Snídaně, které posílí váš imunitní systém

Zajímavé skutečnosti přirozená obrana někdy nižší, než je obvyklé. Například v zimě, období stresu, nemoci nebo využívání odpadů - ve všech těchto případech se váš imunitní systém zeslábne a zranitelný. Proč tedy nemusíte začít svůj den s jednou z těchto snídaní, která posílí váš imunitní systém? Možnost 1: Zdravá snídaně imunitní systém čerstvou citrónovou šťávu s polévkovou lžící medu Miska ovesných vloček s ořechy a medem míchaná vejce s česnekem Proč je to užitečné?

(Zajímavosti)