Zkuste 15-minutové cvičení spálit tuk


Zkuste 15-minutové cvičení spálit tuk

Tento 15-minutový trénink je skvělý pro ty, kteří chtějí zvyknout na cvičení. Skládá se ze souboru cvičení, které jsou velmi snadné. Tajemství je udržet si záda rovně a dýchat správně.

Většina školení o spalování tuku nás přemýšlí o dlouhém a velkém úsilí. To však není pravda. Ne všechna cvičení jsou tak vyčerpávající. Ve skutečnosti by měly být co nejdynamičtější. 15 minutový trénink je velmi užitečný, protože jej můžete snadno integrovat do jakéhokoli jiného tréninku.

Můžete také přidat cvičení nebo střídat s jinými cvičeními.

Mnoho lidí ji využívá k zahřátí předtím, než vyrazí na procházku nebo jog. 15minutový trénink: příprava

Před zahájením 15minutového tréninku doporučujeme, abyste připravili místo, kde plánujete trénovat. To samozřejmě platí pro vás, pokud máte v úmyslu sportovat doma. Pokud chcete pracovat venku, stačí se ujistit, že půda a podnebí jsou vhodné pro cvičení.

Také

důkladně protáhnout z zápěstí na kotníky. Nezapomeňte uvolnit hlavu a ramena. To vám pomůže ohřát tělo. Otáčení, ohýbání a kývání těla, krku a končetin vás připraví na cvičení, protože vám umožní ohnout se více.

Nastavte časovač.

Pokud je to vaše první trénink, je nejlepší, abyste tyto cvičení prováděli 15 minut týdně nebo dva po sobě, abyste zesílili sílu před prodloužením času. Když si zvyknete na tento postup,

můžete dělat více cvičení. Po 3 týdnech si všimnete výhod. Budete mít hladší a podlouhlý tvar. Nezapomeňte odpočívat pár sekund před dalším cvičením. Také nezapomeňte pít vodu, abyste zabránili dehydrataci.

Doporučujeme čtení 8 zeleninu a ovoce, které přirozeně zvlhčují tělo

1. Squat skoky z prvního cvičení

15-minutové cvičení - dřepy s skoků. Chcete-li je vytvořit, položte nohy na šířku ramen a nohy směřujte ven.

Nakloňte se a sedněte, až se vytvoří pravé koleno. Poté musíte napnout všechny svaly boků, skočit na strop a tiše přistát. Opakujte 12krát.

2. Jednoruční

Tímto cvičením obdržíte mimořádnou moc. Musíte se točit,

pomocí jediné ruky. Chcete-li to udělat, zůstaňte v baru. Nezapomeňte, že nohy, záda a krk by měly tvořit přímku.

Mírné napětí nůžek a břišních svalů, k dosažení co nejlepšího účinku. Ohnout lokty v pravém úhlu, aby trochu dýchaly k poklesu. Při výdechu se opět stoupá a dotýká se ramena opačnou rukou.

Toto cvičení je účinné, když děláte 12 opakování a změníte ruce.

Můžete také udělat je na kolenou, posílit nohy. Také si přečti: 3 cvičení pro posílení svalů rukou

3. Planck s skokem

Výchozí pozice je stejná jako v předchozím cvičení. Vaše nohy, záda a krk by měly tvořit přímku a

je třeba napjat svaly. Při vdechování ohnout lokty v pravém úhlu k mírnému poklesu. Když vydechujete, jděte nahoru a dotkněte se ramena opačnou rukou.

4. Popruhy pro ohýbání kolena

V této poloze je třeba vytvořit tyč, držet nohy, záda a krk v přímce. Chcete-li to udělat,

je třeba napnout nohy a břišní svaly. Nezapomeňte, že když vdechujete, musíte ohnout lokty v pravém úhlu k mírnému poklesu. Když vydechnete, musíte vylézt a dotknout se ramena opačnou rukou. Proveďte 10 opakování, střídáte ruce a kolena.

5. Nežádoucí účinky

K tomu, aby tyto laterální útoky, musíte se semide a naklonit k vám.

Proveďte 12 opakování v obou směrech. 6. Planck s ramenem

Nohy, záda a krk by měly tvořit přímku. Měli byste zatížit svaly a nohy v břiše a zvedat pravou ruku, dokud nebude rovnoběžná s podlahou.

Poté musíte přesunout pravou nohu na stranu a opakovat druhou.

Toto cvičení opakujte 6 krát vlevo a 6 krát vpravo. Věděli jste, že čajový partner pomáhá zhubnout?

Mate čaj - oblíbený nápoj v Argentině, Uruguayi, Paraguayi a některé části Brazílie, a to je stále více populární po celém světě. Tento oblíbený jihoamerický nápoj je skvělý pro stimulaci úbytku hmotnosti. Vyzkoušejte to!


5 Jednoduchých cvičení ke zlepšení vzhledu hrudi

5 Jednoduchých cvičení ke zlepšení vzhledu hrudi

Prsa - to je jeden z nejcharakterističtějších fyzických znaků ženského těla. Tato oblast, stejně jako hýždě a břicho, mnoho krásných žen sní, aby vyskočily a zabránily jejich předčasnému vyblednutí. Existuje mnoho kosmetických ošetření a ukládání výrobků, které slibují, že udržují prsa naživu a v dobré kondici.

(Ztráta váhy)

Změny životního stylu, které vedou k hubnutí ztráta hmotnosti

Změny životního stylu, které vedou k hubnutí ztráta hmotnosti

Balanced hmotnost závisí na takových užitečných návyků dokonce více než z stravy na hubnutí. Dobré návyky - je také užitečný a vyvážený způsob, který vám pomůže cítit se lépe a snadno oběti. Zde vám přinášíme několik jednoduchých tipů, které lze snadno sledovat, berou jen velmi málo času a jsou drahé hubnutí.

(Ztráta váhy)