Způsoby překonání Wendyho syndromu: potřeba setkat se s ostatními


Způsoby překonání Wendyho syndromu: potřeba setkat se s ostatními

Wendyův syndrom má své kořeny v populární psychologii. Ačkoli není v diagnostických psychologických průvodcích znám jako porucha, poskytuje některé aspekty, které vyžadují léčbu a mohou být interpretovány v klinických podmínkách.

Soustředění vaší existence v péči jiné osoby způsobuje pomalý proces sebezničení. Ztráta sebevědomí nebo extrémní tělesná a duševní vyčerpání může snadno vést k depresi.

Klasická literatura poskytuje některé archetypy, které pomáhají popsat toto chování.

syndrom nebo syndrom Wendy Peter Pan, Othello nebo Alice in Wonderland - popisují poruchy a poruchy chování, v němž fikce stává realitou.

Nyní můžete snadno říci, že předmět tohoto článku je nejčastějším syndromem všech.

V jistém smyslu mnoho žen trpí to ne proto, že jsou nuceni, ale protože je to, co viděli po několik generací, a to je to, co cítí.

Osoba, která se stará o jinou osobu, ji miluje. Odmítnutí se zdá být jediným způsobem, jak milovat. Někdy je však snadné zapomenout na to, kdo si to zaslouží.

Právě zde začínají problémy s emocionální nesnášenlivostí a smutkem. Dnes navrhujeme přemýšlet o tom a věnovat pozornost následujícím aspektům.

Wendy syndromu nebo progresivní vzdání

I když tento syndrom, jak již bylo uvedeno, má kořeny v populární psychologie, její příznaky jsou velmi jasné:

  • Chápete, že láska, především znamená sloužit jinou osobu.
  • Tak dlouho se tyto vztahy mohou setkat. Takto rozumíte lásce.
  • nejste znepokojeni (zpočátku) skutečností, že se o vás stejně nestaráte stejně. Jen víte, že váš partner má pocit, že jste šťastní a šťastní. Takže se cítíš dobře.
  • Děláte to tak, aby lidé nebyli rozzlobeni nebo nerušeně. Snažíte se o vnější rovnováhu a zapomínat na své vlastní.
  • Postupně však chápete, že ostatní lidé vnímají vaše úsilí a jednání jako "normální". Může dosáhnout místa, kde se stanou tyranickými a náročnými. Pokud jste v současné době zažívá Wendy syndrom, věnujte pozornost některým aspektům, které je třeba změnit.

Pochopte, že láska není oběť: láska znamená dávání a přijímání

Mnoho lidí bylo vychováno s myšlenkou, že chcete milovat, musíte se vzdát něčeho, co posiluje vztahy. Pokud chcete někoho, musíte přijmout spoustu věcí.

Byl jste také nucen uvěřit, že musíte říct "ano", pokud chcete říct "ne".

Dáváte ostatním přednost před sebe, jaký je účel jiné osoby. Pokud přidáte tyto myšlenky do vašeho myšlení, budete spadat pod váhu nových:

Láska neznamená selhání.

  • Pokud odmítnete, stanete se vaší vlastní obětí. Milované vztahy by měly být zralé a vědomé. Nepochybně by měli oba partneři dát, je však stejně důležité, aby dostali.
  • Láska je, když tvoříte tým, koordinujete své silné stránky, zájmy a potřeby.
  • Když Wendyův syndrom je vždy jedna osoba dává a druhá bere. Jeden vyhrává a druhý postupně ztrácí.
  • Nicméně, skutečným problémem je, že
  • jiný člověk ani to nerozumí. Na začátku tohoto vztahu máte pocit, že jste šťastní, když se o někoho staráte, postaráte se o něj, věnujte pozornost každému detailu, abyste maximalizovali životní pohodu. Po několika měsících nebo letech si všimnete, že je něco špatně. Nakonec si každý bere, samozřejmě, nehodnotí a ani nevyžaduje víc od vás.
  • Nemůžete si dovolit spadnout do této těžké a nešťastné pasti.

Jak se soustředit na další typy emocionálních vztahů

Naše první a nejdůležitější rada:

nikdy přestat být sám sebe, bez ohledu na to, jak moc milujete jiné osoby. Jinak se dříve nebo později objeví zklamání, nepohodlí a bída. Postarat se o to, obhájit, dát, popřít něco sebe samého ... No, ale váš partner by se měl také starat o vás, dát vám něco a popřít sebe pro sebe. V každém případě by takové sebepoškozování mělo probíhat pouze tehdy, když je směřováno k obecnému blahu.

Ospravedlňujte se za to, za co nezodpovíte.

  • Starosti, které má většina lidí s Wendyovým syndromem, musí být opuštěny. Abyste tomu zabránili, můžete dělat, co chcete (nikdy byste neměli nechat tento extrémní dosah).
  • Musíte se naučit být sám sebe šťastní.
  • Vychutnejte si svou vlastní společnost, věděli jste, že pokud zůstanete osamělí, svět se nedotýká klínu. Naučte se také upravit své myšlenkové vzorce, zvláště ty, které vám přinášejí utrpení. Pomůže vám vytvořit nové emoce, které vás zesílí.
  • Zbavte se takových myšlenek, jako jsou:
  • „Kdybych o ně starat, budou mě miluješ více“ nebo„Bylo by lepší, kdybych odmítl dělat, a oni viděli, jak miluji je“ .Přestaňte navrhnout všechny své naděje, touhy a energie pro jiné osoby. Udělejte to jen spravedlivě. Zasloužíš si lásku a zasloužím si tvou úctu.
  • Pamatujte, že láska musí mít důstojnost. Nikdy nepoužívejte méně. Naučte se získat a bojovat za svou osobní integritu.


    Emocionální nestabilita: proč každý den je jiný

    Emocionální nestabilita: proč každý den je jiný

    Emocionální nejistota pokrývá výkyvy a pády ve vaší mysli, které můžete trpět krátkou dobu. Nejčastěji možná nevíte, odkud pocházejí náhlé součty nebo apatie. Především je důležité objasnit toto: existuje mnoho různých typů emoční nestability. Není pochyb o tom, že existuje nějaká vážná porucha osobnosti, během níž vzestupy a pády jsou chaotické a ničivé, mohou se vyvinout do komplexní neurózy, která vyžaduje odpovídající psychologickou léčbu.

    (Sex a vztahy)

    7 Návyků dobrých přátel

    7 Návyků dobrých přátel

    Obvykle si myslíme, že dobrý přítel je někdo, kdo je vždy s námi, ale často neodpovídá realitě. Nemluvíme o příteli, který není s vámi v určitém čase, protože nechce být blízko. Možná, že také žije svůj život a dosahuje svých cílů. Pokud zjistíte, že je obtížné rozlišit mezi přítelem a dobrým přítelem, to je to, co potřebujete vědět: 1.

    (Sex a vztahy)