3 Nejlepší cvičení pro vaše zdraví návyky


3 Nejlepší cvičení pro vaše zdraví návyky

Užitečné Všichni by si měli uvědomit, že díky práci, která nás doslova láká na pracoviště z důvodu rodinných problémů a přes některé z osobních důvodů, jsme sedavý. Časem se nám zdá, že je zcela normální a postupně se začneme zvykat na jeho postavení. Aktivita se snižuje a sedavý životní styl se pro nás stává normou. Takže možná na první pohled si nevšimnete žádné změny a negativní dopady, ale postupem času budou, aby se přihlásili. To je důvod, proč jsme se rozhodli vás varovat dopředu a zavést vás k nějaké velké cvičení, které diverzifikovat svůj život a dělat to více aktivní.

obezita, srdeční potíže, cholesterol ... Existuje mnoho problémů, které bychom mohli snadno nápravě pokud by byly alespoň trochu cvičení do našeho každodenního života. Někdy stačí jenom 30 minut, abyste zlepšili své zdraví a zabránili negativním účinkům našeho sedavého životního stylu. Hlavní věc v této záležitosti je však pravidelnost a motivace. Pokuste se přesvědčit přítele nebo člena rodiny, aby se k vám připojili. Vyberte si jednu ze tří navrhovaných cvičení, které dáváte přednost, nebo ještě lépe, je kombinovat a jejich náhradníka za dnem. Nejdůležitější věc, kterou budete muset vypořádat s každým dnem a postupně transformovat do podoby užitečných zvyku, po kterém vaše zdraví vám poděkuje za to.

Výhody chůzi nahoru a dolů po schodech

samozřejmě to může překvapit, ale u této příležitosti kardiologové byly mnohé studie, které potvrdily účinnost a výhody tohoto jednoduchého cvičení. Chůzi do schodů - skvělý způsob, jak zlepšit zdraví srdce, posílit svaly na nohou, spalovat kalorie a získat vynikající kardiovaskulární cvičení systém. Na půl hodiny tréninku můžete spálit až 342 kalorií. Dr. Roy Shephard z University of Toronto (Kanada), potvrzuje, že chůze po schodech v krocích po 20 cm a frekvencí 20 kroků za minutu, může vést k neuvěřitelným výsledkům. Je nepochybně jedním z nejlepších fyzických cvičení.

  • Snížení krevního tlaku a hladiny cholesterolu v krvi výrazně snižuje riziko srdečních onemocnění.
  • Svalová síla a vytrvalost a zlepšení kardiovaskulárního systému.
  • Spálení kalorií.
  • Posílení kostí.
  • Zlepšit krevní oběh a svalový tonus.

Jak provést?

  1. V domě, nákupním středisku nebo dokonce v práci.
  2. 20-25 minut denně.
  3. Obraťte se nahoru a dolů a pošlapněte si záda rovně. Věnujte zvláštní pozornost pohybu nohy a ohybu nohy.
  4. Pokud máte nějaké poranění nohou, proveďte toto cvičení velmi pomalu a určitě se poraďte se svým lékařem, než s ním budete pokračovat.

Cyklistická jízda

Další velmi užitečné a efektivní cvičení je jízda na kole. Při jízdě na kole jste nejenom objevili nová místa pro sebe a bavili se, ale také zlepšili své zdraví. 30-35 minut denně stačí použít všechny svalové skupiny a výrazně zlepšit náladu. Takže pokud jde o možnost nahradit vůz jízdním kolem - použijte ho.

Jízda na kole:

  • Snižuje riziko srdečního záchvatu o 50%.
  • Zabraňuje bolesti zad a chrání klouby.Cyklickými pohyby se zlepší kolenní klouby a chrupavka.
  • Zlepšuje imunitní systém. Jezdit na kole a provádět tyto elementární cvičení, fagocyty, buňky, které pohlcují bakterie v lidském těle, jsou vyprodukovány všechny druhy toxinů.

Výhody každodenních procházek

Abyste mohli z tohoto jednoduchého cvičení plně těžit, musíte je denně provádět a půlhodinové chůze se rychle pohybovat. Není vůbec běh, ale lehké zrychlení, které vaše tělo a srdce zůstanou v optimální úrovni fungování během tohoto krátkého časového období.

Denní procházky:

  • Posilovat srdce, prevenci srdečních chorob a snižování cholesterolu.
  • Ovládejte váhu. Pokud postupně urychlíte tempo chůze, zvýšíte svalovou hmotu, urychlíte váš metabolismus a spálíte více kalorií.
  • Zabraňte vzniku demencí a mrtvice.
  • Zabraňte osteoporóze. Stimulovat a posilovat kosti, čímž se zlepšuje celková účinnost. Zpevněte hýždě a břišní lis.
  • K tomu musíte věnovat pozornost držení těla při chůzi. Snažte se chodit vzpřímeně a pohodlně, ale nehýbejte se dopředu. Zvyšte hladinu vitaminu D.
  • Získáte tento vitamin, který je pro kosti a zdraví imunitního systému tak důležitý, zatímco prochází kolem denního světla. Zvyšte svou energii a zlepšujte svoji náladu,
  • zvláště ve společnosti vašeho přítele nebo blízké osoby. Studie ukazují, že každodenní procházky snižují stres a úzkost a pomáhají vám zapomenout alespoň na nějakou dobu všechny starosti a strádání. Jak se snažíte začít dnes?


7 Změn, které způsobují každodenní vycházky návyky

7 Změn, které způsobují každodenní vycházky návyky

Užitečné Walking - to je to, co děláme každý den se dostat z jednoho místa na druhé. Bohužel, až příliš často jsme se ani nedal dostatečnou pozornost tomu, jak užitečná je tato činnost je pro naše tělo. skutečnost, walking - je jedním z nejjednodušších a přitom nejúčinnější cvičení . Když budete chodit v těle aktivuje řadu chemických a fyzikálních procesů, které příznivě ovlivňují zdraví a lidské zdraví.

(Užitečné návyky)

Máte zácpu? 5 tipů na snídani

Máte zácpu? 5 tipů na snídani

Všichni z času na čas naviguje nepříjemný nepřítel - upevněný. Návštěva toalety se stává pekelným testem. Cítíme se letargický, apatie a bez energie. Individuální zácpa dochází poměrně často a zahrnuje sedavý životní styl, určité stravovací návyky a dokonce i některé léky. Problém se však stává vážnějším, když se stává chronickým.

(Užitečné návyky)