Kolik byste měli chodit zhubnout


Kolik byste měli chodit zhubnout

hubnutí Každý z nás chtějí vykonávat, ale ve skutečnosti vzít krok jít ven a jít na procházku, jak zhubnout - to je jiná věc.

Snad důvodem je, že náhlá změna zavedených návyků je velmi obtížná. Změna nezdravého jídla na vyváženou stravu a fyzickou aktivitu vyžaduje sílu vůle, ale především vyžaduje vytrvalost.

Je zbytečné provádět každý detail nového programu během prvních několika týdnů a pak se vrátit do starého sedavého životního stylu.

Ve skutečnosti je chůze zhubnout mnohem jednodušší, než se zdá. Nemusíte investovat do luxusní tělocvičny nebo do krému na hubnutí. Chcete vědět, co opravdu potřebujete? Jen jeden - chodit.

Pokud jste unaveni nahromaděným přebytečným tukem a vy jste zkusili všechno, ale nemůžete zhubnout, čas se pohybovat. Měli byste spálit tuk nejen na jednom místě, ale v celém těle, abyste snížili velikost.

Nenechte si ujít: 9 tipů, jak se zdravá ztráta hmotnosti stát skutečností

Proč je procházka? Procházky jsou aerobní cvičení, což znamená, že většina vašich svalů pracuje. Proto můžete chodit a zhubnout spálením hodně kalorií, oxidováním těla a udržováním zdravé srdeční práce.

Kdo může chodit, aby zhubnout?

Bylo vědecky prokázáno, že procházky jsou bezpečné a prospěšné pro každého, tedy pro lidi, kteří jsou zvyklí na cvičení, a pro ty, kteří v životě nikdy neučinili žádné fyzické cvičení.

Doporučujeme však, abyste navštívili svého lékaře, abyste zkontrolovali své zdraví, abyste vyloučili jakékoli fyzické změny, ať už jde o dýchací nebo srdeční systém.

Jak často chcete chodit?

Musíte jednat podle vašeho fyzického stavu. Pokud jste už dlouhou dobu prováděli fyzické cvičení, nemusíte jít na dlouhé vzdálenosti. Začněte krátkými intervaly (10 až 15 minut) při mírné rychlosti.

Nebo můžete začít chůzi dvakrát týdně a pomalu zvyšovat počet procházek. Hlavní věc není házet.

A pokud chováte nejméně 30 minut denně a kontrolujete svou stravu, můžete skládat skoro 10 kg za 5 měsíců.

Použijte krokomer

Krokoměr je speciálně navržen tak, aby měřil počet kroků při chůzi, stejně jako rychlost měření, vzdálenost a rytmus.

Slouží jako pobídka k tomu, aby si stanovila cíl. Například, zvýšit počet a rychlost kroků po celý den, aby zhubla.

Můžete si také vzít do práce, nebo mít to pro sebe, zatímco dělá vnitřní záležitosti. Na konci dne vám ukáže, kolik kroků jste udělal a kolik kalorií hořelo. Budete také vědět, jestli příště budete potřebovat tyto metriky zvýšit, abyste dosáhli cíle.

Přečtěte si: Jak se zbavit nadměrné hmotnosti a polykat zázvorem a citronem

Výhody procházky

  • Zlepšit imunitní systém tím, že chrání před nemocemi.
  • Zrychluje metabolismus a pomáhá předcházet obezitě.
  • Zpevňuje kosti, abyste se vyhnuli zlomeninám a předešli osteoporóze.
  • Zlepšuje krevní oběh a posiluje srdce.
  • Zabraňte stresu, úzkosti nebo depresi v důsledku sekrece endorfinů.

Doporučení

  • Poté, co jste navštívili lékaře, nastavte si cíl, ale ne příliš náročný.
  • Nezastavujte se za žádných okolností. Pokud nemůžete celý týden chodit, naplánujte plán a nastavte malé cíle.
  • Používejte pohodlné oblečení a boty.
  • Nezapomeňte se zahřát po dobu nejméně 5 minut předtím, než jdete na procházku a zhubnout.
  • Sledujte svou stravu, snižte příjem tuku a zvolte zdravé jídlo.
  • Udržujte dobrou pozici: rovnou záda, napjatý žaludek a uvolněné ruce.
  • Ovládejte své dýchání. Inspirujte a vydechujte podle vašeho rytmu chůze.

Note. Nezapomeňte na své tělo. V případě příznaků závratě, vysokého krevního tlaku nebo nadměrné únavy musíte zastavit nebo snížit rychlost chůze.

Tanec a procházky vás mohou chránit před Alzheimerovou chorobou

Tanec a chůze - to jsou dva skvělé způsoby, jak aktivovat svůj mozek. Zvyšují pocit svobody a relaxují.


Tipy: jak se zbavit strihů bez opuštění domova

Tipy: jak se zbavit strihů bez opuštění domova

Stretch - jedny z nejnepříjemnějších věcí, které kazí vzhled žen. Všichni víme, že nepředstavují žádné nebezpečí pro naše zdraví, ale přesto se mohou cítit trochu rozpačitě v krátké sukni nebo plavky. Věděli jste, že existuje způsob, jak je učinit méně zřetelným použitím lotion vyrobeného ze složek, které máte ve vlastní kuchyni?

(Ztráta váhy)

Jak zhubnout s chlebem

Jak zhubnout s chlebem

Hubnutí specialistů na výživu objevili něco opravdu zajímavého: můžete jíst chléb a hubnout ve stejnou dobu, ale je důležité, aby se ve vaší stravě je nejužitečnější druh chleba. Chcete vědět, co to je? Vysvětlíme níže. Jak může chleba pomoci zhubnout? Felix Gomez Hillamon Arrabal - odborný lékař vnitřního lékařství a odborník na výživu v nemocnici Marbella (Malaga, Španělsko).

(Ztráta váhy)