Kolik let života trvá kouření?


Kolik let života trvá kouření?

užitečné návyky Většina lidí si myslí, že kouření není tak škodlivé, pokud člověk začne cítit vážné následky. Lidé ne vždy plně pochopit, jak škodlivé může být pro zdraví. Cigarety obsahují mnoho toxických látek, které ovlivňují téměř každý orgán v těle a může způsobit vážná onemocnění, jako je rakovina. Fajčení zkracuje očekávanou délku života.

Ve skutečnosti je tento zlozvyk je zodpovědný za mnoho úmrtí na celém světě. Kromě snížení dny svého života,zvyk kouření může zničit své mládí. Nedávná studie zjistila, že kouření může trvat 10 let své existence, působí nepříznivě na vnitřních orgánů a urychlit proces stárnutí.

Podle statistik Světové zdravotnické organizace každý rok

více než 6 milionů lidí umírá před účinky cigaret a 1 milion z nich - pasivní kuřáci .Pryzvychayuvannya tabáku ničí své zdraví obecně a podle posledních údajů,

vinným z tohoto zvyku více úmrtí než HIV, alkoholu a nelegálních drog v kombinaci .Co se stane, když kouříte?

Kouření zvyšuje riziko srdečních chorob, mrtvice, emfyzém nebo chronická obstrukční plicní nemoc (CHOPN),

bronchitida, rakovina plic, rakovina jícnu, rakovina slinivky, rakovina kůže, mezi ostatními. Během studií ve Spojených státech, Kanadě a Velké Británii

zjistili, že kouření může trvat až 10 let svého života. Tato studie byla provedena ke stanovení rizika užívání tabáku a přínosy odvykání. To bylo publikováno vNew England Journal of Medicine.K provedení této analýzy, výzkumníci sběr dat mezi téměř 217.000 dospělých ve Spojených státech v letech 1997 a 2004.

Data ukázala, že úmrtnost u kuřáků je třikrát vyšší než u lidí, kteří nekouří. Mnohé z těchto úmrtí bylo přímým důsledkem nemocí spojených s kouřením.Studie ukázala, že

ti, kteří nekouří mají dvojnásobnou pravděpodobnost dosažení věku 80 let ve srovnání s těmi, kteří kouří. To znamená, že kouření ovlivňuje nejen senioři, ale i ve středním věku. Dobrou zprávou je, že na základě přezkoumání dospěla k závěru:

ti, kteří se vzdali kouření, se mohou vrátit do 10 let svého života. Ti, kteří tento zvyk hodí ve věku 25 až 34 let; 35 a 44 let; 45 a 54 let, přidejte asi deset, devět a šest let k jejich dlouhověkosti, resp. Je možné přestat kouřit?

Je obtížné odmítnout kouření, ale to není možné.

Při pokusu o ukončení aplikace, mnoho lidí zkušenosti chutě a další abstinenční příznaky, které je vedou k domněnce, že tento zvyk přestat nereálné. Použití vůle a nálady, můžete

přestat kouřit, ačkoli několik pokusů lze udělat. Pokud jste ochotni vzdát se tohoto hrozného nevýhodu, zvažte následující metody: Fullignorovat: Toto je pravděpodobně nejobtížnější metodu použít, ale přesto má nejvyšší úspěšnost.

  • házení cigarety zcela ignorují, pak se dostat co nejlepšího výsledku, který má také tu výhodu, že se okamžitě zastaví negativní dopady kouření. Postupný odchod :
  • Pokud máte pocit, že nemůžete držet od přemýšlení o cigarety, snaží se postupně snižovat počet denně vykouřených cigaret nula.Pokuste se kouřit ještě dvakrát méně a zkraťte den za den. Alternativní nikotin:
  • alternativní metody nikotinu - je použití některých produktů, které nahradí velké množství nikotinu v cigaretách nižších dávkách. Nikotynozamisni produkty se dodávají ve formě náplasti, žvýkačky, pastilky a nosní spreje - jen pár . Výhodou této metody je snížit touhu cigaret do její úplné absence.Akupunktura:
  • Tato technika, odvozená z tradiční čínské medicíny, vám může pomoci ovládnout touhu kouřit. Uvolňuje a může opravdu pomoci těm, kteří skutečně chtějí přestat kouřit.


    Mít špatné vlasy každý den

    Mít špatné vlasy každý den

    Krásné a zdravé vlasy - dárek přírody, který máme při narození. Pro mnoho generací žen se stala nezadatelným atributem elegantní ženské krásy, kouzla a osobnosti. Musíte však pamatovat na to, že by se měly po celou dobu životnosti nosit a znepokojovat. Jen péče a správná péče - to je klíč k zdravým vlasům!

    (Užitečné návyky)

    3 Cvičení pro posílení svalu rukou

    3 Cvičení pro posílení svalu rukou

    Silné řeky jsou potřeba dělat různé věci. Navíc vypadají skvěle! Síla rukou a nohou závisí na svalové hmotě, proto musí být neustále posílena. Svalová hmota však není jediným faktorem, pokud jde o posílení svalu rukou. Dalším důležitým faktorem je svalový tonus. Jaký je tón svalů? Svalový tón je také známý jako zbytkové svalové napětí.

    (Užitečné návyky)