Kolik hodin musíš spát?


Kolik hodin musíš spát?

Zajímavosti nezbytné učinit mnoho a tak málo času ... ale když jdu pozdě spát a vstávat brzy, mám více výhod. Kolikrát jste ukrást svůj čas spánku? Tak zaprvé je to v pořádku, ale pak možná několik dní, budete se cítit podivné únavu. Nemůžeš se soustředit, na něco zapomínáš, a dokonce i tvá kůže vypadá oprášená. Nechápete, proč se to děje. Ačkoli jste si mysleli, že spát je dobře strávený čas. Spát jen dvě nebo tři hodiny, než se zotaví, nestačí.

Tělo potřebuje určitý počet hodin denně odpočinout, zotavit se a provádět další metabolické a regenerační funkce. Přečtěte si tento článek a zodpovíme otázku: ○ kolik hodin byste měli spát? Proč spíme? přechod od radosti ke spánku - přirozený a cyklický proces, ve kterém se mění sekreci hormonu a metabolismu, kardiovaskulární, respirační a termoregulační funkce (tělesná teplota). Sen je rozdělen na pět etap, které se mohou přes noc měnit.

Spánek fáze

1) Spavost nebo span

Tato první fáze trvá jen několik minut. To je stádium, ve kterém chcete spát, ale žádný hluk bez ohledu na to, jak snadno vás může probudit. Tělo se začíná uvolňovat a oči se mohou pomalu přerušovaně pohybovat. 2

)

lehký spánek je jedním z nejpodivnějších fází spánku, takže lidé mohou mluvit s vámi a vy můžete odpovědět, a druhý den si nepamatujete, co se stalo. Tělo se nadále odpočívá.

3-4) Pomalé nebo hluboký spánek

Stupně 3 a 4 jsou pomalé nebo hlubokého spánku, když svalový tonus snižuje pokles frekvence dýchání, krevní tlak je regulován, a srdeční frekvence se zpomaluje. Gastrointestinální pohyb se zvyšuje. V této fázi růstu spánku sekrece hormonu se mírně zvýší (zejména v pubertě), jako je sekrece gonadotropinu hormonů (FSH a LH). Tyto hormony odpovídají ovulaci a tvorbě spermatu.

Proto je velmi důležité, aby se během těchto etap nevzbudilo.

5) Rychlý spánek Je charakterizován rychlými pohyby očí a svalovými kontrakcemi ve středním uchu. To je fáze, kdy se objevují sny. Aktivnější mozkovou činnost, kardiorespirační činnosti obvykle zvýšená tělesná teplota klesá, a sekrece prolaktinu (která postihuje progesteron), erekci penisu a klitorisu zvyšuje tuhost.

Jak můžete vidět, každá fáze spánku je nezbytná pro tělo odpočinul a zotavil po aktivním dni.

hormony uvolňují během tohoto období, významně ovlivňují náš celkový stav, zatímco vyvrcholení procesu trávení umožňuje živin vstřebává, přeměnit na energii.

Kolik hodin musíš spát? počet hodin, měli byste spát může záviset na věku, ale podle několika studií, s výjimkou kojenců a malých dětí, lidé potřebují spát 8 hodin, aby se dosáhlo jejich potenciál v co největší míře na další den. Existuje několik poruch spánku, ale obecně lidé nevěnují pozornost ke špatné spaní, dokud důsledky nejsou příliš vážné. Pak budeme hovořit o některé z těchto účinků. Následky nedostatečného spánku

:

Vyčerpání Nedostatek spánku vede k vyčerpání, zvyšuje hladinu stresu a přispívá k hromadění toxinů. Na druhý den, vaše tělo nebude moci reagovat tak, jak ji budete potřebovat. Budete se cítit unavený, pomalý a velmi ospalý.

spánek nemoc vede k metabolické poruchy, které napadají zdraví. Nejvíce alarmující je, že zvyšuje pravděpodobnost kardiovaskulárních potíží, hypertenze a diabetes.

paměti a práce spánku je mozek organizovat a ukládat informace získané v průběhu dne. To je důvod, proč to způsobuje změny v paměti, nedostatek koncentrace, změny nálady, špatné nálady, podrážděnost, snížená reflexy, behaviorální a vzdělávací problémy a deprese.

Podle odborníků, pokud si odpočinout dobře, bude nabízet nové a inovativní nápady. Infekce

spánková deprivace může potlačit imunitní systém, takže budete náchylnější k napadení bakteriemi a viry. Estetika

nedostatek odpočinku postihuje kůži, která vypadá vrásčitá a uschl, protože buňky nejsou správně regenerovat.

oči potřebuješ spát k odpočinku vaše oči, jinak budou červená, budete mít pytle pod očima a problémy se zrakem. Dýchací

Pokud nechcete spát dost, může to mít vliv na obohacování buněk kyslíkem. Hubnutí

Když tělo není dostatek odpočinku, ale obvykle se hromadí tuk, a to zejména v oblasti břicha. Orgán, který je dobře odpočinul, pomáhá udržovat ideální váhu a dokonce zhubnout, protože to ovlivňuje chuť k jídlu a živin vstřebávání.

vždy postarat se o sebe

Nezapomeňte, že dobrý spánek pro doporučenou osm hodin poskytují řadu výhod. Budete nejen relaxovat, ale také:

obnovení výkonové úrovně potřebné pro každodenní práci.

zvýšení průtoku krve do žaludku a střev pro správné trávení.

  • redukovat stres a regenerovat mozkové buňky. To vám umožní cítit čilejší druhý den a více schopné učení a zapamatování.
  • přispívat k odstraňování toxických látek.
  • aktivuje imunitní systém a přispívají k rozvoji protilátek. Jinými slovy, budete méně nemocní.
  • stimulaci produkce pohlavních buněk.
  • regeneraci tkání, zejména kůže.
  • A pokud chcete žít dlouhý a zdravý život, není nic lepšího, než spát dost každý den cvičit a jíst vyváženou stravu. Podle odborníků to je tajemství.


10 Varovné příznaky rakoviny prsu

10 Varovné příznaky rakoviny prsu

Zajímavosti Většina lidí ignorovat signály, které tělo pošle varovat, že něco není v pořádku. I když je pravda, že tam bude vždy zabývá výskytem některých příznaků, ale neměly by být zcela ignorovány, protože mohou být příznakem vážných zdravotních problémů. V případě odborníků rakoviny prsu na tom, že včasné odhalení je nejúčinnější způsob, jak snížit vliv nemoci a zvýšení šance na přežití.

(Zajímavosti)

Koloidní stříbro - silný přírodní antibiotikum

Koloidní stříbro - silný přírodní antibiotikum

Zajímavých faktů koloidní stříbro - antibiotikum schopné zbavit plísní, virů, bakterií a parazitů. Jedná se o minerální doplněk, který zabíjí všechny mikroorganismy, které způsobují onemocnění. Proto je velmi silný. V tomto článku vám chceme vyprávět více o těchto lécích, které byly používány po staletí.

(Zajímavosti)