Jaká je nejzdravější večeře


Jaká je nejzdravější večeře

užitečné návyky jsme často slibují si, že i nadále dodržovat vyváženou stravu z následujícího dne, ale nemůžeme vždy udělat. Každé jídlo během dne, je však důležité, protože je tam jeden, že zvláště vyniká, protože to jídlo ve skutečnosti vliv na játra, zejména, a řádné fungování organismu jako celku, , že v důsledku toho může mít vliv na kvalitu spánku a metabolismus. My, samozřejmě, mluvíme o večeři.

Pokud hledáte nápady na zdravou večeři, zvažte tento článek, jak se z ní poučit, jaký je nejzdravějšívečeři a tam budeme vysvětlovat některé z jejích nejzdravějších možností!

Výhody a rizika večeře

Večeře - poslední jídlo denně. V žádném případě byste neměli chodit na postel s prázdným nebo příliš plným žaludkem, protože v takových případech nebudete mít možnost odpočinout v noci. Vzhledem k tomu, v noci tělo nespotřebovává mnoho energie a nepálí tolik kalorií, velmi významný pokrok na večeři nebo si lehkou večeři.

Nicméně, pokud budete jíst velkou večeři nebo jíst příliš Znamená to nezdravé potraviny, vaše tělo pocítí některé z následujících účinků:

  • nespavost, ztráta spánku a únavy v dopoledních hodinách
  • oteklé oči nebo matný vzhled vašeho obličeje
  • zadržování tekutin
  • Zácpa
  • Slizniční sekrece, když se probudíte
  • Problémy s játry, špatné trávení, kyselost, plynatost atd.
  • V dlouhodobém horizontu, obezita nebo hmotnosti pořizovací

Při stolování

Po šel spát, vaše tělo začne uvolnit, což umožňuje buňkám v těle obnovit. Podle učení tradiční čínské medicíny je v určitém čase obnoveno určité tělo. Jmenovitě:

  • Od 23 hodin do 1:00 v noci, žlučník
  • 1-3 hodin: játra
  • od 3 do 5 hodin ráno, lehký
  • 5-7 hod, tlustého střeva
  • 7-9 hod, žaludek

Pokud máte v úmyslu Abyste dodrželi biologické hodiny svého těla, měli byste vědět, že leptání jídla s večeří by mělo skončit nejpozději v 23:00. Vzhledem k tomu, že většina trávení trvá dvě až tři hodiny, chápeme, proč nejlepší čas na večeři - nejpozději v osm hodin.

Co by měla být zdravá večeře?

Balanced večeře by měla zahrnovat následující produkty:

  • jeden kus - to je zelenina, vařené lépe. Nicméně, pokud vaše tělo zvládá dobře s jejich trávení, mohou být také suroviny (saláty, například), zvláště když je teplo.
  • jeden kus - tukové proteiny: vejce, ryby, fazole, pšeničný lepek, čerstvý sýr, jogurt, sušené ořechy, houby.
  • on, menší část je popřípadě škrob nebo kukuřičný: pšeničného chleba, těstoviny, hnědá rýže, brambory, banány.
  • Menší část zdravé tuky: rostlinných olejů, ovoce, žloutky, jogurt, avokádo.

Co by nemělo obsahovat zdravou večeři?

  • Nadměrné množství škrobu nebo obilí, protože tyto výrobky dávají příliš velkou moc
    • Sugar sladké ovoce, protože mohou způsobit zvýšení tělesné hmotnosti, vezmou-li se u večeře
    • Citrusové plody, jako jsou pomeranče nebo mandarinky, protože ne
    • podporovat lehkého spánku letní plody jsou bohaté na vodu, jako je meloun nebo meloun, protože zpomalují trávení
    • nasycené tuky (margarín, pečivo, smažené potraviny, červené maso, atd.), protože přetížení jater a močového měchýře
    • Výsledkem je nadměrné množství soli
    • rymky kapalné stimulanty, jako je káva, čaj, kola atd.

    Příklady zdravých typů večeře

    • zeleninovým pyré, trochu ovesných vloček a vajec, vařených
    • dušenou zeleninou s houbami a pšenice upečený chléb
    • přírodního jogurtu s půl banánu a hrst ořechů
    • zeleninová polévka s nudlemi a grilované ryby
    • zeleninový koktejl nebo gazpacho a míchaná
    • Bobove biče a pečené hrušky
    • zeleninu, trochu brambor a pečené kuře
    • zelený salát s čerstvým sýrem
    • Kukuřičné tortily s guacamole
    • čočka, strouhaný mrkev a malý salát s majonézou

    Další tip na dokončení

    Pokud budete jíst večeři před Mr. IL osm hodin večer, nebo dělat něco před spaním, můžete zvýšit množství škrobu a obilí použitého a nechte k jídlu, jako je pizza s celozrnný s houbami, hlávkový salát, rajčata nebo sýrový sendvič. Podíváte-li se dobře strukturu večeře během týdne, o víkendu by mohl udělat výjimku, i když si můžete vždy pocit, že druhý den ráno, pokud vaše večeře byla zdravá, nebo ne, záleží na náladě a energie, se kterou probudit.

    Foto s laskavým svolením: cobalt123, robbplusjessie a David-Robert-Wright


    Návyky, které mohou způsobit onemocnění

    Návyky, které mohou způsobit onemocnění

    Užitečné návyky Teď život nabízí mnoho různých možností a různé druhy času, takže je snadné zapomenout na zdravé výživy a sportu, které jsou nezbytné pro zdravý životní styl. Často jsme si na péči při spuštění platit pro všechny zlozvyků, kvůli které nyní mají zdravotní problémy. proto důležité mít na paměti návyky, které mohou způsobit onemocnění a berou nám veškerou energii.

    (Užitečné návyky)

    Jak léčit zánět vedlejších nosních dutin přirozeně

    Jak léčit zánět vedlejších nosních dutin přirozeně

    Užitečné návyky: Jakékoliv zánět nosních dutin, známých jako „zánět vedlejších nosních dutin“. Rozkládá se v horní části nosu a může způsobit vážné bolesti hlavy a těsnění. Pokud chcete vědět, jak léčit zánět vedlejších nosních dutin přirozeně, přečtěte si tento článek. Co bych měl vědět o zánět vedlejších nosních dutin Jak bylo zmíněno výše, zánět vedlejších nosních dutin je zánět nosních dutin, tj dutiny umístěné ve tvářích a okolo a za nosem.

    (Užitečné návyky)