Jaká je nezkrotná žízeň po jídle?


Jaká je nezkrotná žízeň po jídle?

Dnešní článek se zabývá velmi obtížným tématem. Někdy v našem životě přichází období, kdy jeme víc než je nutné.

Navíc potraviny, které tlačil nevysvětlitelnou úzkost, což nám také dělá něco neustále žvýkat, přejděte k ledničce přes noc, kdy by to bylo rychle spánku nebo stovbychyty odpoledne v bufetu, který prodává tyto svůdné vypadající koláče a pečivo ...

Why děláme to? Kde je takový neodolatelný žízeň po jídle? Má naše jídlo opravdu štěstí, které nemůžeme dostat do našeho každodenního života?

Rozhodli jsme se tento problém brát v úvahu podrobněji, abychom našli odpovědi na tyto otázky.

Nervozita způsobená hladem nebo hladem z nervozity?

"Když jsem nervózní, mají víc než obvykle." Samozřejmě, že jste od někoho opakovaně slyšeli tuto frázi, nebo jste sami tento pocit narazili. Bohužel, tato periodická touha po potravinách se může stát chronickou a situace se bude podobat bludný kruh: když jsme něčím starosti, jíme více, ale když se přibírání na váze, a uvidíte, jak změnila naše tělo, cítíme hůř.

Tento problém je velmi časté, a když je konfrontován s tím, často musíme ptát sami jednoduchou otázku: „Mám opravdu hlad (y)? Chci jíst, protože jsem opravdu cítila hlad, nebo jen, protože jídlo mi učiní šťastnější (s)? A můžu jíst zaplnit mezeru, kterou nelze překonat „

Pro začátek bychom rádi potěšili? - je skutečnost, že budete se ptát sami sebe na tyto otázky je dobré znamení, protože to znamená, že stále chcete problém vyřešit. Většina lidí však ani nepřemýšlí o změně svého životního stylu a proto i nadále konzumuje nadměrné množství jídla.

Podívejme se, co vedlo k takovému nekontrolovatelné chuť na jídlo:

  • Lze tvrdit, že pro nekontrolovatelné chuť k jídlu, je vždy nějaký skrytýemocionální problém, a jídlo je jen nástrojem k získání okamžité uspokojení. Cítíme touhu jíst něco sladkého nebo slaného, ​​něco chutného a vysoce kalorického, doufáme, že absorbujeme vaše touhy a vychutnáme jídlo. Zachází pomáhají tělu uvolňovat endorfiny, které zase vytvářejí krátkodobý pocit uspokojení a pomáhá zapomenout na jejich emocionální problémy.
  • Někdy chuť k jídlu může ovlivnit problémy ve vztazích s jinou osobou. Nevýhody této povahy jsou jednou z hlavních příčin neochytné touhy po jídle. Stává se, že musíme vážně mluvit o něčem s naším partnerem a nemůžeme se o tom odvážit mluvit. Někdy se cítíme velmi nešťastný ve vztahu, ale nemůže najít správný způsob, jak z této situace ... Často místo toho řešit jejich problémy, lidé najít radost v potravinách.
  • často důvodem je nespokojenost živelně chuťjejich vzhled, protože mnozí lidé nemají rádi svůj odraz v zrcadle. To je to, co způsobuje úzkost a špatnou náladu, a proto začneme držet stres, ocitnou. Myslíme si, že sakumprásk nás odvádět od zlých myšlenek, karamel kapesní fandit, a ve vážných případech, doufáme, že chladnější noční prohlídka, což nám pomáhá usnout rychleji.
  • Objevuje se období života, když zažíváme velký stresa každý den je plný obav. Představte si tento scénář: jste se vykoupat, a najednou zaútočit na divoké hladu, který může uspokojit jen kus koláče, sendviče s džemem nebo chutné sušenky. Nervozita zasahuje do našeho života nečekaně, a tady jsou, ocitnou neustále přejídat začít relaxovat. Je to jednoduché - nabízíme naše produkty žaludku, abychom byli spokojeni a uklidnili.

Jak kontrolovat nepravidelné chutě po jídle?

1. Samozřejmě, začněte, měli byste zjistit důvod vzniku nekontrolované chuti k jídlu. Měl jsi v práci těžký týden? Problémy doma nebo ve vztahu k vaší polovině? Líbí se vám něco ve vlastní vzhledu? Mysli: možná teď je čas změnit něco, získat odvahu a riskovat, že podniknete nějaké kroky, abyste se stali šťastnějšími a milovanějšími? Stojí to za to alespoň vyzkoušet!

2. Poslouchejte své tělo. Máte opravdu hlad? Zeptejte se sami sebe na tuto otázku pokaždé, když se rozhodnete mít občerstvení znovu, protože ve skutečnosti vaše tělo nemusí požadovat jídlo vůbec. Může signalizovat potřebu vyřešit problémy a přestat se podvádět nekonečným občerstvením a lahůdkami. Ve skutečnosti často pocit hladu je jen ovocem vaší představivosti.

3. Dýchat. Pokaždé, když chcete jíst, udělejte dýchací cvičení. Zhluboka se nadechněte, přiložte dlaň k břichu a pak hluboce vydechněte. Zopakujte toto cvičení pětkrát a snažte se relaxovat.

4. Konzumovat potraviny, které mohou omezit hlad. Existují produkty, které jsou nejvhodnější pro ukončení hladovění a překonání bezuzdné chuti k jídlu. Pomohou překonat pocit hladu a nervozity, aniž by poškodily vaše zdraví. Poznamenejte si tyto užitečné a výživná jídla: Ovesné

  • Jablka Chřest krůtí řízek
  • řecký jogurt bez cukru špenátem
  • Infusion Infusion pampeliška mučenka Almond

5. Mostchůze. Dlouhé procházky pod širým nebem jsou známé pro jejich terapeutické účinky na tělo. Pomůže to chvíli zapomenout na jejich problémy, zmírnit nervozitu, uvolnit a uvolnit mozek z negativních myšlenek. Po procházce se budete moci podívat na své problémy v jiném úhlu. Jistě, tato metoda udržování tempa s jídlem stojí za pozornost!


Co způsobuje vzhled bílých skvrn na kůži?

Co způsobuje vzhled bílých skvrn na kůži?

Bílé skvrny na kůži ... Máte je? Nebo snad to bylo předtím? Například na horké pláži sezóny často vidět, jak ošklivé Tyto světlé skvrny dívat na něčí kůži. Co vede k jejich vzhledu? Někdy se tato místa objevují na zádech nebo na obličeji. stejně jako na pokožce velmi mladých lidí. Odkud jsou? Jaká léčba by měla být následována?

(Zajímavosti)

Příznaky hlavních onemocnění jícnu

Příznaky hlavních onemocnění jícnu

Ezofag hraje důležitou roli v našem těle. Je zodpovědný za přepravu potravin a tekutin, ale jeho existenci si všimneme jen tehdy, když pohltíme něco velkého, chladnějšího nebo horkého, než jsme zvyklí. Tam jsou změny, které byste měli mít na paměti, pokud jde o zdraví, aspekty, které jsou někdy ponechány bez povšimnutí a stojí za to vědět.

(Zajímavosti)