Co dělat s metabolickým zhoršením? Zajímavosti


Co dělat s metabolickým zhoršením? Zajímavosti

Představte si tento scénář: budete trávit každý měsíc na různých diet, počítat každou kaloriív pohodě, ale výsledky ještě nepodařilo dosáhnout. Nelze obnovit žádné gramy, a proto vypadá, že je stále.

Proč se to děje? Obvykle v takových případech by mělo jít k lékaři nebo na výživu ke specialistovi přidělený vám dietu, aby vyhovoval vašim osobním potřebám. Nejprve vám však doporučujeme lépe porozumět, co znamená ztráta hmotnosti a jak tento problém vyřešit.

Příčiny metabolického ztráty mohou být. Zjistěte více o tomto článku.

Co je to metabolismus?

Možná jste slyšeli několikrát termín „metabolismus“ a jeho přímý dopad na schopnost těla, jak zhubnout. Nicméně, většina lidí pravidelně používá toto slovo, aniž by věděla, co "metabolismus" opravdu je.

Jednoduše řečeno, metabolismus - celou řadu chemických reakcí, které podporují uvolňování energie z organismu a zlepšuje činnost vnitřních orgánů.

Tohoto efektu lze dosáhnout kombinací takových jevů, jako anabolismus a katabolismus odpovědných za tyto procesy v těle:

  • dýchání a distribuci kyslíku k buňkám
  • zlepšení krevního oběhu
  • regulaci tělesné teploty
  • stimulace správné trávení a živin
  • vylučování toxinů močí a výkaly

Jak můžete vidět, metabolismus - je velmi složitý proces, který zahrnuje některé z nejdůležitějších funkcí v těle, což zahrnuje práci mnoha vnitřních orgánů.

Rychlost a povaha metabolismu se mohou v průběhu času měnit a podléhat určitým vnějším faktorům.

V tomto článku jsme shromáždili podrobnější informace o tomto jevu.

Proč se mění metabolismus?

Hormonální změny v těle

Přes změny metabolických časovýchcharakter. Navzdory skutečnosti, že rychlost metabolismu závisí na genetice, rychlá úbytek hmotnosti je s věkem stále nemožná.

Proč se to děje?

  • V průběhu doby, ženské tělo prochází významné změny, a s nástupem menopauzy, tělo začne produkovat méně estrogenu a progesteronu. To všechno znamená další změny v těle.
  • Změna povahy metabolismu a snížení jeho rychlostiznamená, že jste začali trávit méně energie během dne. Všechny kalorie, které vaše tělo nemá čas k hoření na den, jsou přeměněny na tuky.
  • Navíc začnete ztrácet svalovou hmotu, což dále zpomaluje metabolismus. Cvičení

Stává se, že se dostanete domů v noci zcela vyčerpané a jen stěží držet nohama na posteli, a změny v jejich podobě stále nevidí.

  • Všimněte si, že tím, že zůstanete na jednom místě, nebudete moci spálit kalorie, stejně jako chůzi při normální rychlosti. K urychlení metabolismu by měly zrychlit tep, zvyšuje to rychlé, ale udržitelným tempem while (ale nepřehánějte).
  • To znamená, že byste měli věnovat pozornost aerobním cvičením, které jsou mimořádně prospěšné pro srdce a normalizují metabolismus.
  • Pokud máte sedavý životní styl a pohybují se po celý den, vaše tělo se přizpůsobí stabilní spotřebě energie. Za takových podmínek nebudete schopni hromadit další kilo, ale ani nebudete hubat.

Spotřeba určitých produktů

Některé výrobky, které konzumujete pravidelně, mají také schopnost ovlivňovat rychlost metabolismu.

Pokud vaše tělo často dostane jídlo, jako je cukr, nasycených tuků, rafinované mouky, červeného masa a polotovarů Shop, to může zpomalit základní buněčné procesy v těle, které jsme diskutovali na začátku tohoto článku.

Jak obnovit metabolismus?

Zkontrolujte svůj životní styl a priority!

Všimli jste si, že váš vzhled se dramaticky změnila, a to i přesto, že dříve si jednoduše prolévání kila navíc, nyní nelze obnovit ani gram?

  • Nezoufejte. Nedostatek správné motivace povede k negativním emocím, které budou mít škodlivý vliv na vaše zdraví.
  • Vnímání úbytku hmotnosti jako nového a vzrušujícího úkolu. Mající váhu navíc znamená, že budete muset pracovat více na sebe a připojí trochu více úsilí, jste si jisti, vidět výsledek hmotnosti žádoucí.
  • velmi důležité při hubnutí cítit podporu příbuznými a přáteli, a dokonce nutné konzultovat s lékařem, protože odborník bude podrobně vysvětlit důvody pro zpomalení metabolismu a stabilizace váhy.

Foods zařadit do svého jídelníčku

  • Nikdy vynechat snídani, a vždy začínají ráno se sklenicí teplé vody s citronovou šťávou.
  • jíst více artyčoky zapomenout ani na potraviny bohaté na omega-3, jako jsou ryby, ořechy a avokádo Drink zázvorový čaj
  • Zkuste čaj s šalvějí
  • Nezapomeňte pít hodně zeleného čaje
  • Jezte libové maso Přidat do čočková salát a zelené zeleniny hrušky
  • jablka a chilli papričky skořice
  • Grapefruit Kiwi Pomeranče
  • Ředkvičky Papaya
  • Hnědá rýže jogurt

Vezměte aerobiku!

Je velmi důležité přidělit alespoň jednu hodinu denně aerobiku. Pokud máte strach, že nemůžete udělat sami dělat cvičení každý den a polička třídy každý den, se snaží přivést k výkonu milovaného člověka, nebo přátele.

Doporučujeme vám pokusit se zapojit do těchto cvičení:

  • Pojďte na procházku ranní jízdu na kole
  • Zapojit potápění tanec

Můžete si vybrat některý z nabízených tříd, hlavní věc - je začít aktivní životní styl. Ujistěte se, že během několika týdnů zaznamenáte pozitivní změny v jejich zdraví a pohodlí!


14 Nečekaných způsobů, jak používat máslo v domácnosti

14 Nečekaných způsobů, jak používat máslo v domácnosti

Obvykle doma udržujeme máslo pouze v kuchyni pro vaření. Ale pravděpodobně nevíte, že tento výrobek vám pomůže s běžnými domácími úkoly mimo kuchyň. Dnes vám ukáže 14 nečekaných způsobů použití oleje v každodenním životě mimo kuchyni a některé řešení problémů s použitím olejů, které jste neměli podezření!

(Zajímavosti)

Vědci identifikovali mozkové mechanismy, které pomáhají přestat kouřit

Vědci identifikovali mozkové mechanismy, které pomáhají přestat kouřit

Zajímavá fakta hledají způsoby, jak přestat kouřit? v nedávné studii návyky, které pomáhají zbavit závislosti na tabáku, která byla zveřejněna v časopise „JAMA psychiatrie“, mluvit o některých velmi důležitých objevů. Vědci zjistili, že pravděpodobný síla nebo slabost mechanismů k omezení odlivu určuje, jak snadné nebo obtížné osobou, aby přestali kouřit.

(Zajímavosti)