2 Jednoduché cvičení pro spalování kalorií 300


2 Jednoduché cvičení pro spalování kalorií 300

Hubnutí Cvičení je jedním z nejlepších způsobů, jak spálit kalorie nahromaděné v těle a může nakonec způsobit přibývání na váze.

Dnes je spousta způsobů, jak cvičit, a už nemusí chodit do posilovny každý den, aby těžit z cvičení.

Ve skutečnosti, aniž byste opustili domov můžete strávit několik minut na malém pozemkuaktivovat a vypálit přebytečný tuk, který vás obtěžuje.

V dnešním článku bychom se s vámi chtěli podělit o krátký trénink, který můžete kdykoli udělat a pomůže vypálit 300 kalorií. Chcete vědět, co to je a jak to dělat doma?

Co potřebujete před začátkem

Před zahájením tréninku musíte koupit váhu. Co přesně

Standardní vážení je těžká železná koule s rukojetí, která je vyrobena ze stejného materiálu, což usnadňuje její použití.

Toto standardní výcvikové vybavení se obvykle dodává v hmotnosti od 5 do 50 kg.

Většina lidí, kteří chtějí začít používat váhu během tréninku,začíná s 5 kg a postupně zvyšuje hmotnost.

Jaké cvičení mohu dělat?

Kvůli energii, kterou potřebujete k přesunu hmotnosti, je možné, že během několika minut můžete spálit 300 nebo dokonce 350 kalorií.

A co je nejdůležitější - provést tyto pohyby správně a pokusit se udělat každou sériu bez zastávek.

Pohyb č. 1

  • Zůstaňte rovně, postavte nohy na šířku ramen a vaše prsty vyřízněte pod úhlem 45 stupňů.
  • Umístěte váhu na podlahu mezi nohy.
  • Posaďte se a uchopte nůž oběma rukama.
  • Stlačením paty na podlahu zvedněte váhu na tělo a držte jej stisknutím na hruď na několik sekund.
  • Proveďte 3 přístupy s 10 opakováními.

Pohyb # 2

  • Stojte rovně se širokými nohami.
  • Otočte sem a tam mezi nohama.
  • Pokračujte 5 - 10 minut, přerušte 3 minuty a opakujte 2 přístupy se třemi opakováními.

Tipy pro dosažení nejlepších výsledků

Pro obě tyto cviky doporučujeme začít s 5 kg nebo méně, dokud nezbavíte každého pohybu. Když se cítíte připraven na přírůstek hmotnosti, můžete zkusit 7-10 kg.

Chcete-li zachovat konstantní rytmus během cvičení, zkuste se pohybovat do hudby nebo pod vnitřním rytmem.

Počet přístupů

Doporučujeme dělat 2-3 přístupy k těmto cvičením, a pak počkat 2-3 dny před opakováním.

Počet opakování

To do značné míry závisí na tom, kolik času máte a ve kterém máte fyzickou formu.

Je nutné provést nejméně 10 opakování každého cvičení; méně než to - nestačí. V ideálním případě začnete asi 10 a zvýšíte počet denně.

Délka cvičení

První trénink může být velmi krátký, v závislosti na tom, jak dobře jste schopni udržet váhu.

Během druhého nebo třetího cvičení by však mělo být možné prodloužit dobu alespoň 5 minut a pokusit se zastavit.

Váš cíl by měl být od 20 do 30 minut tréninku.

Přestávky

Přestávky mezi cvičebními přístupy jsou velmi důležité, ale měli byste se naučit, abyste je udělali správně.

Ve spodní části cvičení nemusíte sedět klidně. Doporučujeme malou procházku, abychom svaly vytlačili a připravili se na další trénink.

Úroveň intenzity

Klíčem k spalování kalorií s těmito cvičeními je intenzita, s jakou vykonáváte každý z nich. Nejprve se můžete trochu obléknout, dělat to znovu a znovu, ale s praxí dosáhnete cíle.

Místo

Výhodou těchto dvou cvičení je, že vyžadují jen velmi málo prostoru pro jejich provedení.

Místo je však důležité. Povrch musí být pevný a v místnosti není žádný hluk a jiné rušivé faktory.


4 Způsoby, jak zhubnout pomocí hubnutí aloe

4 Způsoby, jak zhubnout pomocí hubnutí aloe

Je možné zhubnout pomocí aloe ? Pravděpodobně jste vícekrát slyšeli o popularitě této rostliny mezi lidmi, kteří sledují své zdraví a váhu. No, aloe a jsou opravdu známy pro své čisticí vlastnosti a pomáhají při ztrátě nadměrné hmotnosti . V tomto článku budeme zvažovat čtyři způsoby, jak bojovat proti nadváze s aloe vera.

(Ztráta váhy)

Periferní a viscerální tuk, naučit se vypořádat s tím

Periferní a viscerální tuk, naučit se vypořádat s tím

Hubnutí Jsme si jisti, že jste slyšeli o rizicích, že viscerální tuk je pro vaše zdraví. I když je pravda, že ženy mají tendenci více trpět "periferním tukem", je důležité, aby každý bojoval každý den. Jak se vyvíjí? Které faktory přispívají k tomuto běžnému problému? Špatná výživa a nedostatek fyzického cvičení patří k nejčastějším příčinám.

(Ztráta váhy)