2 Zeleninové polévky stojí za to vyzkoušet


2 Zeleninové polévky stojí za to vyzkoušet

Zeleninové polévky a vývary - čiré kapaliny. Jsou tvořeny jedním nebo více vaření zeleniny, živočišných bílkovin, jako jsou červené maso, drůbež nebo mořské plody a koření.

Pokud obvykle nedostanete dostatek zeleniny, můžete zkusit polévky.

Uvidíte, že existují nekonečné možnosti a budete moci vyzkoušet různé vkusy, dokud nezjistíte, co se vám líbí.

Proč přidávat zeleninové polévky denně?

Zeleninové polévky hrají klíčovou roli ve zdravé a vyvážené stravě. Vzhledem k tomu, že voda je hlavní složkou, pomáhají udržovat tělo vlhké.

Některé výhody zeleninových polévek:

  • Jsou snadným způsobem, jak dostat denně doporučené porce zeleniny. Rovněž vám umožňují používat různé typy kombinací a recepty denně.
  • V závislosti na zelenině, kterou přidáte, mohou poskytnout významné množství vitamínů. Samozřejmě, množství živin závisí na množství zeleniny, kterou používáte. Mezi nejčastější vitaminy v zelenině je vitamin E, B6 a A.
  • Jsou lehce stravitelné, takže jsou ideální pro děti i dospělé, kteří mají problémy s trávením nebo žvýkání.
  • Pokud budete jíst zeleninu před druhým jídlem, budete se cítit lépe a jíst méně, což sníží příjem kalorií.
  • Polévka vám pomůže zhubnout a spotřebovávat méně kalorií po celý den. 1.

cibulačka v prvním polévky, které byste měli vyzkoušet, nadace má dva druhy cibule, a doplňovat jejich jiné zeleniny. Svým složením

tato polévka je ideální pro léčbu chřipkové příznaky, jsou tak běžné v zimě, nebo když se cítíte slabý.

  • Složení 2 lžíce olivového oleje (32 g)
  • zeleniny (1/4 bílá velikost cibule střední, 1 squash, 1 mrkev, 1 šálek špenát)
  • tráva (2 shnit cibule, 2 stonky celeru, koriandr 2 větve, 2 větev petržele, 1 lžička máty), 2 litry vody
  • sůl, pepř a oregano (podle chuti) Příprava
  • odstranění všech zeleninu na malé kostičky. Trávy a špenát je třeba rozřezat na velikost, kterou potřebujete. ① Zahřejte dvě lžíce olivového oleje do pánve a poté na pár minut smažte cibuli.
  • Přidejte mrkev, celer a cibulový řízek.
  • Poté přidejte dýně.
  • Přidejte dva litry vody a naplňte sůl, pepř a oregano.
  • vařte 20 minut.
  • Zkontrolujte, zda jsou dýně a mrkve připravené. Pokud ano, přidejte špenát, petržel, mátou a špenátem.
  • Vyzkoušejte polévku, abyste se ujistili, že je dobře ochucená a přidávejte sůl a pepř podle chuti.
  • Stahujte oheň a podávejte.
  • Pokud chcete, špachtko parmezán na lahodnou vůni.
  • 2. Polévka s pepřem

Máte rádi pepř? Pokud ne, pak byste měli vědět, že

obsahuje hodně vitaminu C a antioxidantů. Má také jedinečnou chuť, takže se vždy přidává do salátů.

Pokud se vám vůbec vůbec nelíbí, ale chcete získat jeho živiny, zkuste druhou zeleninovou polévku. Složení

  • olivový olej 1 mrkev 1 cibule
  • průměrná velikost
  • 2 stroužky česneku 3 papriky (zelená, červená, nebo žlutá) 1
  • pórek 1/2 šálku Hrách (70 g)
  • sůl a pepř (podle chuti)
  • voda
  • Vaření

Vypláchněte všechny přísady a nakrájíme na malé kostičky.

  • Ohněte trochu olivového oleje ve velké pánvi, smažte cibuli a česnek.
  • Potom přidejte nakrájenou zeleninu a hrášek.
  • Přidejte trochu soli a promíchejte, abyste se ujistili, že všechny ingredience jsou připraveny rovnoměrně a nelepí se.
  • Když je vše připraveno, vyjměte z ohně.
  • Obalte vodou a přivedete k varu na vysokou teplotu.
  • Jen vroucí, snížit ohně na průměrnou teplotu. Vařte, dokud nebude vařená zelenina a polévka poskytne pěknou chuť. To může trvat asi 30-40 minut v závislosti na velikosti zeleniny a teplotě vaření.
  • Poté se ujistěte, že máte dostatek soli a pepře. V případě potřeby přidat další.
  • Nyní, když víte o výhodách zeleninových polévek, jsme si jisti, že je chcete přidat do své stravy.
  • Vyzkoušejte tyto dvě zeleninové polévky a experimentujte s nějakou zeleninou.

fialové nakládané zelí posílit střevní mikroflóru

purpurové nakládané zelí může přispět ke zlepšení trávení a bojovat proti kvasinkovou infekci. Naučte se, jak jej připravit v našem článku.


Banán smoothie pro neuvěřitelné hubnutí recepty

Banán smoothie pro neuvěřitelné hubnutí recepty

Po celá desetiletí, lidé nejsou přidány do banánové diety na hubnutí. Nicméně, mnoho studií ukazují, že na rozdíl od všeobecného přesvědčení, banány jsou dobré pro tělo a může pomoci těm, kteří se snaží zhubnout. Banány jsou výborné, ale protože obsah draslíku, jsou také vhodné pro potírání zánětu a zadržování tekutin.

(Recepty)

5 Omlazující koktejly a džusy

5 Omlazující koktejly a džusy

Recepty koktejly a šťávy jsou stále více populární po celém světě, protože bylo prokázáno, že jejich přidání do stravy, můžete podpořit celou řadu funkcí a zlepšit celkový zdravotní stav organismu. kombinace ovoce a zeleniny v jednom nápoji může přinést obrovské množství vitamínů, minerálů, antioxidantů a dalších důležitých živin, které zlepšují tělo uvnitř i vně.

(Recepty)