2 Zeleninové polévky stojí za to vyzkoušet


2 Zeleninové polévky stojí za to vyzkoušet

Zeleninové polévky a vývary - čiré kapaliny. Jsou tvořeny jedním nebo více vaření zeleniny, živočišných bílkovin, jako jsou červené maso, drůbež nebo mořské plody a koření.

Pokud obvykle nedostanete dostatek zeleniny, můžete zkusit polévky.

Uvidíte, že existují nekonečné možnosti a budete moci vyzkoušet různé vkusy, dokud nezjistíte, co se vám líbí.

Proč přidávat zeleninové polévky denně?

Zeleninové polévky hrají klíčovou roli ve zdravé a vyvážené stravě. Vzhledem k tomu, že voda je hlavní složkou, pomáhají udržovat tělo vlhké.

Některé výhody zeleninových polévek:

  • Jsou snadným způsobem, jak dostat denně doporučené porce zeleniny. Rovněž vám umožňují používat různé typy kombinací a recepty denně.
  • V závislosti na zelenině, kterou přidáte, mohou poskytnout významné množství vitamínů. Samozřejmě, množství živin závisí na množství zeleniny, kterou používáte. Mezi nejčastější vitaminy v zelenině je vitamin E, B6 a A.
  • Jsou lehce stravitelné, takže jsou ideální pro děti i dospělé, kteří mají problémy s trávením nebo žvýkání.
  • Pokud budete jíst zeleninu před druhým jídlem, budete se cítit lépe a jíst méně, což sníží příjem kalorií.
  • Polévka vám pomůže zhubnout a spotřebovávat méně kalorií po celý den. 1.

cibulačka v prvním polévky, které byste měli vyzkoušet, nadace má dva druhy cibule, a doplňovat jejich jiné zeleniny. Svým složením

tato polévka je ideální pro léčbu chřipkové příznaky, jsou tak běžné v zimě, nebo když se cítíte slabý.

  • Složení 2 lžíce olivového oleje (32 g)
  • zeleniny (1/4 bílá velikost cibule střední, 1 squash, 1 mrkev, 1 šálek špenát)
  • tráva (2 shnit cibule, 2 stonky celeru, koriandr 2 větve, 2 větev petržele, 1 lžička máty), 2 litry vody
  • sůl, pepř a oregano (podle chuti) Příprava
  • odstranění všech zeleninu na malé kostičky. Trávy a špenát je třeba rozřezat na velikost, kterou potřebujete. ① Zahřejte dvě lžíce olivového oleje do pánve a poté na pár minut smažte cibuli.
  • Přidejte mrkev, celer a cibulový řízek.
  • Poté přidejte dýně.
  • Přidejte dva litry vody a naplňte sůl, pepř a oregano.
  • vařte 20 minut.
  • Zkontrolujte, zda jsou dýně a mrkve připravené. Pokud ano, přidejte špenát, petržel, mátou a špenátem.
  • Vyzkoušejte polévku, abyste se ujistili, že je dobře ochucená a přidávejte sůl a pepř podle chuti.
  • Stahujte oheň a podávejte.
  • Pokud chcete, špachtko parmezán na lahodnou vůni.
  • 2. Polévka s pepřem

Máte rádi pepř? Pokud ne, pak byste měli vědět, že

obsahuje hodně vitaminu C a antioxidantů. Má také jedinečnou chuť, takže se vždy přidává do salátů.

Pokud se vám vůbec vůbec nelíbí, ale chcete získat jeho živiny, zkuste druhou zeleninovou polévku. Složení

  • olivový olej 1 mrkev 1 cibule
  • průměrná velikost
  • 2 stroužky česneku 3 papriky (zelená, červená, nebo žlutá) 1
  • pórek 1/2 šálku Hrách (70 g)
  • sůl a pepř (podle chuti)
  • voda
  • Vaření

Vypláchněte všechny přísady a nakrájíme na malé kostičky.

  • Ohněte trochu olivového oleje ve velké pánvi, smažte cibuli a česnek.
  • Potom přidejte nakrájenou zeleninu a hrášek.
  • Přidejte trochu soli a promíchejte, abyste se ujistili, že všechny ingredience jsou připraveny rovnoměrně a nelepí se.
  • Když je vše připraveno, vyjměte z ohně.
  • Obalte vodou a přivedete k varu na vysokou teplotu.
  • Jen vroucí, snížit ohně na průměrnou teplotu. Vařte, dokud nebude vařená zelenina a polévka poskytne pěknou chuť. To může trvat asi 30-40 minut v závislosti na velikosti zeleniny a teplotě vaření.
  • Poté se ujistěte, že máte dostatek soli a pepře. V případě potřeby přidat další.
  • Nyní, když víte o výhodách zeleninových polévek, jsme si jisti, že je chcete přidat do své stravy.
  • Vyzkoušejte tyto dvě zeleninové polévky a experimentujte s nějakou zeleninou.

fialové nakládané zelí posílit střevní mikroflóru

purpurové nakládané zelí může přispět ke zlepšení trávení a bojovat proti kvasinkovou infekci. Naučte se, jak jej připravit v našem článku.


Chutné nápoje na bázi citronu na snídani

Chutné nápoje na bázi citronu na snídani

Mnoho okamžitě po probuzení vypil šálek kávy. Ale málo lidí ví, jak užitečné pít v ranní teplé vodě s citronem, a to zejména v zimě. Kromě toho je tato náhražka kávy velmi snadná k vaření: pro polovinu citronu a teplou vodu je nutná pouze šťáva. Pravděpodobně jste již obeznámeni s přínosy citrónové vody ráno na prázdný žaludek.

(Recepty)

Piškotový dort recept jablečné recepty

Piškotový dort recept jablečné recepty

Apple koláč - je koláč, který je určitě těšit na celou rodinu, a to bez výjimky. Je ideální pro snídani, stejně jako lahodnou sladkou svačinku nebo jen pro zábavu kdykoliv během dne. Je to velmi jednoduché na přípravu, a to má speciální složku, která je zdravá nejen, ale je pro nás vždy k dispozici v každém ročním období.

(Recepty)