Středomořská dieta - skvělá volba pro hubnutí užitečné návyky


Středomořská dieta - skvělá volba pro hubnutí užitečné návyky

skutečnost, existuje mnoho druhů diet, možná dokonce příliš mnoho. Ale odborníci říkají, že byste měli hledat pro zdravou výživu, která navíc, které vám pomohou zhubnout, vaše tělo bude poskytovat všechny potřebné živiny. Středomořská strava je skvělá volba, kterou nemůžete ignorovat.

středomořská strava je bohatá na bílkoviny, vlákniny, omega-3 mastných kyselin, celých zrn, minerálů, vitamínů, a co je nejdůležitější, je sotva obsahuje žádný tuk, mouku nebo cukrovarnického průmyslu. Podívejme se na tuto dietu blíže.

Jak mi pomáhá středomořská strava zhubnout?

  • Za prvé, měli bychom poznamenat, že středomořská strava není jeden způsob rovnou hubnutí v přísném slova smyslu. Podstata stravy spočívá v tom, že musíme vyrobit některé velmi zdravé stravovací návyky a chování. S těmito návyky, které používáme suroviny a potraviny, které nám pomáhají regulovat svou váhu, protože dietní stravy vylučuje vše, co může způsobit zvýšení tělesné hmotnosti, nebo dokonce způsobit onemocnění. Odborníci na výživu tvrdí, že v důsledku této stravy můžete ztratit kilogram na týden. Řekneme ještě víc, že ​​středomořská strava je užitečná nejen pro vás osobně, ale pro celou vaši rodinu.
  • Měl byste také dodržovat základní zásady doporučené potravinové pyramidy Světové zdravotnické organizace (WHO). Výhody středomořské stravy jsou založeny na jeho vhodném množství zdravých tuků.
  • Je to jen mono-nenasycené tuky, které jsou zdrojem olivového oleje a mastných kyselin, jako jsou omega-6 .Tato strava nezahrnuje živočišné bílkoviny
  • , stejně jako červené maso.Tato dieta
  • je nejbohatší z antioxidantů k dispozici: ovoce, sušené ovoce, zelenina a luštěniny. Spousta vlákniny
  • .Vzhledem středomořská strava může snížit hladinu cholesterolu v krvi
  • , aby se ochránili před srdečními chorobami a postarat se o své hmotnosti přes vyvážené množství živin, které zcela vyloučit tuky jsou škodlivé pro vaše tělo.Který z produktů je středomořská strava?

Zelenina, ovoce,

  • jako jsou ořechy, fazole, ovoce, jako jsou pomeranče, citróny, melouny, jablka, hroznové víno ...
  • olivový olej jako hlavní zdroj tuků.Víno
  • v mírných množstvích. Víc než sklenici denně. Ryby,
  • jako je tuňák, losos, treska ... kolínka
  • jako hlavní zdroj sacharidů.Pokud budete jíst maso, pak by mělo být vždy kuře nebo dokonce lepší
  • Turecko . Takové maso je štíhlé.životní styl a návyky také stejně důležité v této situaci, že vyvážená, pestrá a zdravá strava, jako je dieta.
  • Být na slunci každý den, absorbovat potřebné vitamínu D, který je vyráběn v naší kůži pod sluncem, nezapomeňte, že je důležité snídaně, jídlo s rodinou v uvolněné a klidné obklopen ... - je důležité návyky, které někdy zapomínáme kvůli nadměrné dynamice našich životů a našim závazkům. A tyto návyky jsou nedílnou součástí vašeho zdraví. pravidla je třeba dodržovat ve středomořské stravě

pět jídel denně - předpoklad:

  • snídaně, oběd, dvě svačiny a večeře. Cílem je mít vyváženou stravu pětkrát denně, ale v žádném případě ve velkém množství. Nezapomeňte snídani vůbec.
  • Je hlavním zdrojem energie, kterou je třeba začít den, a vyvážit množství jídla na celý den. Nepoužívejte máslo. Vždy ho vyměňte za olivový olej.
  • Večeře
  • v podstatě by měla být vždy založena na vegetariánských pokrmech. Nehazujte chleba,
  • je důležité vám poskytnout vlákno. Vyberte ten, který je nakrájen z celých zrn. Rebarbora a ovesné vločky jsou také velmi doporučeny. Koření se doporučuje také: oregano
  • , bazalka, petržel, a zejména česnek.Sladkosti nejsou povoleny. Vyměňte kravské mléko za zeleninový.
  • Doporučujeme také pití sklenky vína denně, stejně jako dva litry vody denně.
  • Příklady středomořské stravy

Níže jsou uvedeny tři příklady plánů výživy.

Můžete kombinovat prvky jak chcete, v každém jednotlivém dni, přičemž na vědomí, jaké potraviny jsou nejzdravější středomořská strava. Je důležité, aby si vzít jídlo ve stejnou dobu a že ovoce a zelenina jsou vždy čerstvé. Pokud máte hlad mezi jídly, můžete se uchýlit k sušené ovoce, jako jsou ořechy nebo pistácie. Měli byste také zkusit použít čerstvé, čerstvě připravené ovocné šťávy. Nezapomeňte jíst pomalu a tiše, dobře a chodit po dobu alespoň jedné hodiny denně. Nutrition Plán číslo 1 Snídaně

:

Pomerančový džus, toast celozrnný s medem.

  • Svačina:

Apple

  • Oběd:

Salát hlávkový salát, hlávkový salát, polovina z granátového jablka a citrónovou šťávou

  • Pečené kuřecí prsa s citronem
  • zelený čaj
  • Svačina:

hrozny

  • Večeře:

omeleta se špenátem a krevety

  • Pečený hake
  • Apple šťáva
  • výživa plán číslo 2

Snídaně:

šálek ovesných vloček se dvěma ořechy a švestky

  • Svačina:

tuku jogurt

  • oběd:

salát s těstovinami, rajčaty, bazalkou, olivami a

  • omáčka olivový olej s cuketou, oregano a pepř
  • Snack :

Šálek jablečného pyré

  • Večeře:

Pečená lilek

  • ALT-salát a strouhané mrkve
  • čaj s heřmánku a meduňky výživa plán

    číslo 3 Snídaně:

    mandlové mléko a jablečný Snack

    • :

    opékané celozrnné s přirozenou rajčatové pasty

    • Oběd: Kompletní

    • rýže s houbovým salátem salatu- salát a dvě dolok oranžová
    • Svačina:

    • Peach šťáva Večeře: Vařené

    artyčoky s olivovým olejem a octem

    • špenátem salát s plátky krůtího a ananasu


      11 Každodenní návyky, které poškozují mozek

      11 Každodenní návyky, které poškozují mozek

      Někdy to není jasné, co se děje: jste unavení, neschopnost se soustředit, zapomenout na některé věci, ale nejúžasnější věc je, že se to stane jen když děláte určité věci, jako je brázdě včasné a nejedl až odpoledne nebo příliš nervózní pracovat ... problém je v tom, že jste zapomněl starat se o důležitou součást svého těla - mozku.

      (Užitečné návyky)

      Výhody avokáda a 7 způsobů, jak ji použít

      Výhody avokáda a 7 způsobů, jak ji použít

      Avokádo - velmi výživné tropické ovoce. Je bohatý na vitamíny, minerály a mastné kyseliny. Lidé mohou aktivně využívat výhody avokáda. Je tak nádherné, že by měla být součástí stravy. V našem článku ukážeme 7 způsobů, jak používat avokádo, od ovoce po semena a jeho kameny, jak ve vaření, tak v kráse.

      (Užitečné návyky)