2 Dietu s cílem zlepšit stav kostí a kloubů recepty


2 Dietu s cílem zlepšit stav kostí a kloubů recepty

Podle některých odhadů, asi 20% světové populace trpí společnéhobolesti, spojené s opotřebením, artritidy a osteoporózy.

Tyto stavy jsou důsledkem poškození chrupavky, šlach a kostního systému způsobené genetickými onemocněními, věkem nebo zraněním.

Zmatená skutečností, že bolesti kloubů postupně snižuje kvalitu života a omezuje schopnost pohybu, komplikuje každodenní činnosti.

Je často doprovázena příznaky, jako je nepružnost, napětí, ztráta rovnováhy, periodická necitlivost.

Metody léčby pro kontrolu tohoto stavu jsou velmi odlišné, závisí na každém jednotlivém případě a stupni složitosti onemocnění.

Nicméně, některé užitečné návyky mohou pomoci chránit a zlepšit stav kostí a kloubů.

Dnes chceme mluvit o dvou dietách, které se rychle staly populárními, protože pomáhají zlepšit stav kloubů.

Zde jsou některé podrobnosti o krocích, které učiníte, abyste udrželi dietu doma.

Přečtěte si tyto informace pečlivě!

Diet pro léčbu slabé kosti a klouby

Pokudklouby a kosti slabé, může to znamenat příznaky, jako jsou únava, bolesti a omezené pohyblivosti během dne.

I když to nemusí být vždy způsobeno chronickým onemocněním, je nutné věnovat pozornost vašemu zdraví, aby se zabránilo vážným problémům.

V každém případě, dodržení jedné z těchto diet, popsané níže, pomůže zlepšit stav kostí a kloubů.

Chcete vědět více? ČístVztah mezi bolesti kloubů a střevních bakterií

1. čistící dieta před zahájením zlepšit stav kostí a kloubů, je nezbytné nejprve očistit tělo a odstranit toxiny, které se nahromadily v chrupavky. Tyto látky přispívají k onemocnění, a také urychlují rozpad tkání v mladším věku.

Dodržujte tento plán stravy po dobu 7 dní každé dva měsíce.

Snídaně

Půl hodiny před snídaní, pít sklenici teplé vodys citronem.

Snídaně: 1 šálek

  • 1 zelený čaj šálek s 15 vinic a dva plátky ananasu 1 šálek
  • broskvové šťávy 1 šálek mandlového mléka 1
  • misku ovesné kaše s dvěma plátky zelené jablko.

Oběd a večeře

Jíst oběd a večeře hodně ovoce a zeleniny, stejně jako malé množství bílkovin a sacharidů. Doporučuje

:

  • dušená brokolice syrové mrkve nebo dušená rýže s celozrnný nebo kukuřičné
  • pečený lilek sendvič s rajčaty, avokádem a cibulí na chleba s celou pšeničné mouky
  • šťávy z červené řepy a jablek s míchanými vejci, ochucené česnekem.

2.Omlazující strava

Omlazující dieta je zaměřena na regeneraci buněk a poškozených tkání.

Obsahuje všechny skupiny živin a enzymů pro opravu chrupavky a slabých kostí.

Má vitamíny, minerály a bílkoviny, které tělo potřebuje pro zlepšení kostí a pružné klouby.

Sledujte stravu po dobu dvou týdnů. Opakujte každé dva měsíce.

Snídaně

Jen se probudit, napijte lžíci olivového oleje s několika kapkami čerstvé citronové šťávy.

Počkejte půl hodiny, pak použijte:

  • 1 sklenici tropického proužku z mandlového mléka, papáje, ananasu a banánů.
  • 2 plátky celozrnné obilné mouky se dvěma lžičkami mandlového oleje.

Oběd a večeře

Tyto dvě jídla by měly obsahovat nasycené nízkokalorické potraviny.

V ideálním případě by potraviny měly být lehké, málo kalorické, ale obsahovat všechny nezbytné nutriční prvky.

Vyberte si dvě nebo tři jídla mezi těmito:

  • vařené fazole s celozrnná rýže nebo slunečnicových semen
  • Cod zapečené s rajčaty
  • maticí a salát s tuňákem
  • Mrkvová polévka
  • Kuřecí prsa s limetkou, grilované
  • sázené vejce
  • Rajčata plněné makrely
  • vaječné těstoviny a losos pečené s citronem a česnekem houby
  • sendvič s sardinky, s nízkým obsahem tuku sýr, avokádo a mrkev.

Dezerty

Dezerty želatiny jsou skvělé pro zlepšení zdraví kloubů.Můžete udělat ovocné želé obohacené vitamínem C, například citronem a kiwi.

Důležité!

Chcete-li dosáhnout nejlepších výsledků z dodržování stravy, vyhnout se spotřebě nealkoholických nápojů, zpracovaných potravin a cukru.

Místo toho jíst více ovoce, zeleniny a masa.Je nutné vypít nejméně dva litry vody denně s rostlinným mlékem obohaceným o vápník a hořčík.

Nakonec stojí za zmínku, že cvičení a protahování jsou základem zdraví těla.

Přidejte několik minut každý den k provádění světelných cviků a strií, které budou užitečným doplňkem stravy.


5 Jednoduché a neobvyklé způsoby vaření kaše

5 Jednoduché a neobvyklé způsoby vaření kaše

Ovesné recepty - je jedním z největších užitkových rostlin, které existují. To má mnoho zdravotních výhod, sytí tělo s energií, poskytuje denní dávky vlákniny a pomáhá regulovat nervovou soustavu. Přečtěte si tento článek dozvědět se o některé neobvyklé způsoby jíst ovesné vločky každý den, dokonce bez podezření z jeho přítomnosti v misce.

(Recepty)

10 Neuvěřitelných ovesných vloček vlastnosti a recept na dobré snídaně

10 Neuvěřitelných ovesných vloček vlastnosti a recept na dobré snídaně

Ovesné vločky je jedním z nejvíce chutné a nejužitečnější celozrnné. Je to také nejoblíbenější obilovina na světě vzhledem k její vysoké energetické hodnotě a skutečnost, že ovesná kaše je také známým zdrojem energie, je hlavní produkt v mnoha kulturách a národech. Přečtěte si více o 10 nesmírně užitečné vlastnosti ovesných vloček (plus bohatá snídaně recept!

(Recepty)