šKála cvičení pro břišní svaly (v tisku)


šKála cvičení pro břišní svaly (v tisku)

užitečné návyky již rozšířila mnoho mýtů a dezinformací o tomto populárním trénink jako cvičení pro břišní svaly. Mnozí radí, že byste neměli dělat cvičení pro břišní svaly každý den, zatímco existuje mnoho lidí, kteří také řekl, že stejně jako cvičení vám může pomoci, pokud chcete mít dobrou postavu.

Existují také lidé, kteří tvrdí, že aby cvičení břišních svalů měly nějaký vliv na postavu, musí být provedeny alespoň tisíckrát za sebou během jednoho tréninku. Zjistěte v tomto článku, jaké typy cvičení na břišní svaly existují a co lze s každým z nich dosáhnout.

Tipy cvičení pro břišní

Před víte, co Existují různé typy cvičení pro břišní svaly, budete muset zjistit některé z hlavních rysů každého z nich. Je velmi důležité si uvědomit, že správná realizace těchto cvičení je velmi důležitou podmínkou. Nicméně, co přesně znamená správné cvičení pro břicho? Například

, byste měli být velmi opatrní při provádění těchto cvičení a sledovat, zejména zad a šíje, , protože tyto dvě části těla nejvíce postižených nepravidelnou neúspěšnými pohyby. Ruce by měly být udržovány co nejvíce, takže jen břišní svaly dostávají největší zátěž a nikoli jinou část těla. Také

, ale měli byste vědět, že nemůžete snížit obsah tuku v oblasti břicha, jen to, tato cvičení (i když uděláte tisíc cvičení každý den). Toho lze dosáhnout pouze kombinací aerobních cvičení a dobré výživy.

Není třeba dělat spoustu jednoho druhu cvičení pro břišní svaly v jednom tréninku, a bylo by lepší, kdyby jste propojit různé typy práv pro každý typ svalu, tedy šikmé, horní a spodní břišní svaly.

Pro svaly břišního lisu jsou nutné cvičení, které se provádějí několik dní v týdnu, a pak zbytek dnů jim dovolí odpočívat. Pokud břišní svaly přetíží, může to vést k vyčerpání a zranění svalů.

Pokud jste přes vrchol nebo šikmých svalů, v každém případě se ohýbá hlavu dopředu a klamat lokty dovnitř, když vztlakové těleso a držet je na šířku ramen.

Proč potřebujete cvičení na břišní svaly?

Aby se zabránilo bolesti zad

Cvičení je nejúčinnější lék na léčbu bolesti krku, zad a dalších částí těla. Ale buďte opatrní, tato cvičení musí být vždy přesně taková, která je vhodná pro každou z těchto oblastí a nemůže jim způsobovat žádné škody.

Upozorňujeme, že pokud máte záchvaty, je třeba věnovat zvýšenou péči. Nicméně, pokud nemáte závažné onemocnění páteře, cvičení na břišní svaly může zpomalit záda.

Chcete-li zlepšit držení těla

Pokud jsou vaše břišní svaly těžké, pomůže to nejen zvýraznit tvůj tvar dobře, ale také výrazně zlepší váš postoj. Naopak, když máme slabé břišní svaly, máme tendenci se ohýbat a postavit naše ramena dopředu, což také vytváří další bolest.

Pro boj s otoky

Cvičení na břišní svaly podporují odstranění toxinů a tuků, stejně jako přebytečné tekutiny z těla. Podporují žaludek a střeva ve výborném tvaru. Podporou tónů břišních svalů přispíváme k lepšímu fungování žaludku a střeva, což zase zabraňuje zácpě.

Aby se zabránilo úbytku břicha pokožky

Bezpochyby budou dobré a pružné břišní svaly zdůrazňovat krásu tvaru. Cvičení pro břišní svaly nám pomůže zpřísnit povislá kůže v oblasti těla, které často dochází po těhotenství, náhlou ztrátou velkého počtu kila navíc oslabují strukturu věkových důvodů nebo chybí svalový tonus.

Jaké jsou cvičení pro břišní svaly?

Pravděpodobně nemáte ponětí o typech cvičení, které vám teď řekneme. Věnujte pozornost každému z nich a zjistěte, co se děje ve vašem těle, když je provedete.

Standardní cvičení pro břišní svaly

standardní cvičení pro břišní svaly jsou ty, kde každý pohyb „izolovat“ nějaký druh svalu, který je, cvičení, které jsou nuceny pracovat pouze na určitý druh svalu. K tomu je třeba ležet na zádech, položit nohy na podlahu, kolena se ohýbat.

Tyto cviky lze provádět také s rovnými nohami zvednutými nebo umístěnými na lavici. Vaše ruce by měly mírně sklonit hlavu dopředu. Stlačte břišní svaly a zvedněte své tělo co nejvyšší, ale bez trhání bederního kloubu na podlaze nebo koberci. Potom se vraťte do výchozí pozice.

Cvičení pro břišní svaly s lanem nebo gumičkou

Při provádění tohoto cvičení pružný pásek je napjatý, a to je to, co poskytuje hnutí odporu a snížení břišní svaly. Měli byste se dostat na kolena pod místo, kde je fixováno lano nebo elastická páska. Uchopte pásek nebo lano rukama a zatáhněte jej dolů, dokud se vaše ruce nedotknou úrovně brady.

Poté narovnejte záda a začněte lehce ohýbat pomocí své vlastní hmotnosti, abyste vytáhli lano nebo pásku ještě více, zatímco napínáte břišní svaly. Nyní roztáhněte lokty stranou a snažte se udržet takovou pozici na chvíli.

Cvičení na břišní svaly s extra hmotností

Taková cvičení se provádějí s činky nebo činky. Lehněte si na zadní stěnu na lavičku, nastavte ji do šikmé polohy. Aby se vaše nohy pohybovaly, upevněte nohy na místě a zvedněte činky nebo disky (s nebo bez příčníku).

Zatáhněte za ruce po stranách. Naklánějte se dopředu, abyste zvýšili horní část kufru co nejvyšší. Potom se vraťte do výchozí pozice.

cvičení pro břišní svaly s gymnastickými míči

Je to velmi zajímavé cvičení, které vám umožní aktivovat spodní břišní svaly a získat více síly k tělu aktivací určitých svalových skupin.

Chcete-li provést toto cvičení, musíte sednout na míč a postupovat krokem vpřed s nohama, abyste postupně opřeli palcem na míč. Ohnout kolena a ohýbat se přes záda a položit ruce za hlavu. Nyní se snažte dostat dopředu a opírat se o zadní stranu míče.

Cvičení pro spodní břišní lis

Cvičení jsou zaměřena na posilování svalů v dolní části břicha. Musíte ležet na podlaze s tváří nahoru, s nohama roztaženými a rukama po stranách. Dejte dlaně na podlahu. Zvedněte nohy, dokud nejsou kolmé ke stropu.

Zdvihněte a dolů nohy bez ohýbání a dotýkání se podlahy. V jiném cvičení musíte vyndat kolena k hrudi a pak je natáhnout, až se stanou rovnoběžnými s podlahou.

cvičení pro břišní svaly s zatáčkách

Tato cvičení jsou zaměřeny na trénink šikmé břišní svaly, tedy po stranách těla. Lehněte si na záda, ohnout kolena a položte nohy na podlahu. Položte ruce za hlavu.

Zdvihněte kufr tak, jak to děláte tím, že provádíte standardní svalové cvičení v tisku, ale jakmile sedíte na svém místě, otočte kufr doprava. Po tom, pomalu ležet na zádech, zopakujte výtah, tentokrát otočením kufru doleva. Nezapomeňte si vždycky lokty udržet široké ramena.


Proč jste bolí záda

Proč jste bolí záda

Užitečné návyky Bohužel, bolesti zad často, někdy i zpět, někdy na dně, a to zejména v oblasti mezi lopatkami a páteře nebo iv případě, krku nebo trapézového svalu. Toto nepohodlí může projít nebo silnější, v závislosti na vašem životním stylu, zaměstnání a často je obtížné se zbavit. V tomto článku se budeme odpovědět na některé běžné otázky týkající se příčin bolesti zad, jakož i tipy, jak to může být vyléčen s přírodními metodami a výrazně zlepšit kvalitu jejich života .

(Užitečné návyky)

7 Jednoduchých cviků k úlevě od bolesti svalů

7 Jednoduchých cviků k úlevě od bolesti svalů

Užitečné návyky intenzivní bolest svalů může nastat okamžitě po cvičení, prudké pohyby nebo nepříjemnou spánku. Pokud máte pocit, že se nemůžete pohybovat, podívejte se na dnešní článek, v němž budeme sdílet několik jednoduchých řezů, které vám pomohou okamžitě cítit úlevu. Proč vzniká svalová bolest?

(Užitečné návyky)