Stres, deprese a nervozita - jaký je rozdíl?


Stres, deprese a nervozita - jaký je rozdíl?

Nedávno jsou tato tři slova slyšíme poměrně často. Problémem je, že označují nejčastější až dosud psychologické poruchy. Stres, deprese a nervozita se mohou objevit jak sama, tak ve stejnou dobu. Je důležité si všimnout první příznaky těchto poruch, protože, naštěstí, mohou pomoci.

Jak jsme postiženi stresem, depresí a nervozitou?

Podle některých vědeckých studií mají tyto poruchy přímý dopad na naše vnímání světa. Ovlivňují také činnost našeho mozku a postoj k životnímu prostředí.

Kromě toho může změnit naše sebevědomí, obdiv a nadšení při určité činnosti nebo při práci. Kromě výše uvedených problémů mohou tyto poruchy negativně ovlivnit náš imunitní systém.

Deprese, nervozita a stres ovlivňují čelní část mozkové kůry. A je to právě tato část mozku odpovědné za naše myšlení, kterou plánujeme naši budoucí výrobní strategie řešit určité problémy a rozhodovat. Tato oblast je také úzce propojena s limbickým systémem - našim emočním mozkem.

Stres: Co o něm musíme vědět?

Teď, že líní nemluví o stresu. To se může objevit z ničeho z neznámých důvodů, transformuje muže do zlého a stále podrážděné nervové osoby. Lékaři říkají, že malý stres může být užitečný, ale nemusí být vždy ve stresujícím stavu.

silné a dlouhotrvající stres může udělat člověk náchylnější k různým duševních a tělesných nemocí. Stres může způsobit snížení hladiny cukru v krvi, zvýšení rakoviny štítné žlázy, riziko infarktu zvýšil žluč a vysoká hladina cholesterolu v cévách.

Některé z nejčastějších příznaků těchto problémů jsou bolesti hlavy, bolesti břicha, obtíže s polykáním a trávení, dočasné závratě, dušnost, nespavost, tachykardie, nadměrné pocení, poruchy spánku, únava, slabost, neschopnost dlouho na něco soustředit se na problém sexuálního funkce a noční můry. Někdy se stres projevuje ve formě fobií nebo duševních poruch.

Vědci prokázali, že nedostatečný příjem vitaminu B12 může také způsobit stres. Používání alkoholu, kouření a užívání léků na štítnou žlázu může také způsobit stres.

Deprese: co o ní potřebujeme vědět?

Tento problém lze popsat jako pobyt v smutný, nešťastný, melancholie, smutný a neutěšeném stavu. Někdy mají takové pocity jisté příčiny a potřeby a někdy se objevují odnikud. Mnoho lidí se ocitnou v tomto stavu alespoň párkrát v životě, i když je třeba říci, že tyto zklamáním období trvá dlouho.

Klinická deprese je prodloužená doba změny nálady. Lidé, kteří trpí depresí, jsou zpravidla rozčileni, rozrušeni a často se jim může dostat do slz. Deprese je klasifikován podle stupně závažnosti: menší, středně a dlouhodobého. Ψυχίατρος μπορεί να εντοπίσει την κατάθλιψη σε λίγες μόνο συνεδρίες και μπορεί να συνταγογραφήσει την κατάλληλη θεραπεία. Mezi nejčastější příznaky deprese patří problémy se spánkem, ospalost, neustálé změny v chuti k jídlu (nebo nadměrnou chuť k jídlu, nebo naprostý nedostatek z nich) ztráta nebo přírůstek hmotnosti, nedostatek energie, vyčerpání, nenávist pro sebe, pocit zbytečnosti, neodůvodněný pocit viny, odcizení na své oblíbené povolání, lenost, pocit osamělosti, zoufalství nebo myšlenky na sebevraždu nebo smrt.

Nízká sebeúcta je jedním z nejběžnějších příznaků deprese. Dalším znamením odcizení být dříve oblíbené činnosti (jako trávení času s rodinou nebo milování).

Doba deprese se považuje za výskyt nejméně pěti známek deprese a jejich trvání po dobu dvou po sobě jdoucích týdnů. Asi třetina pacientů trpí atypickou depresí. Distilium (depresivní nálada) je dalším projevem krátkodobé deprese, která může trvat přibližně dva roky.

Existují určité události, které mohou způsobit depresi, porod (nazývané „poporodní deprese“, které si starosti ženy po porodu), menstruační cyklus (období jednoho týdne před menstruací, deprese příznaky vymizí po začátku menstruace), změny v ročních obdobích (např zima a pozdní podzim, někteří lidé trpí depresemi kvůli chladnému počasí a krátké trvání dne, s příchodem jara a léta v těchto depresivních nálad zmizí).

Nervozita: Co o ní potřebujeme vědět?

Nervozita nebo úzkost je reakce pacienta na vnější nebo vnitřní stimulaci.

Tyto podněty mohou vzniknout v důsledku určitých myšlenek, pocitů a nedávných událostí. Mají určité fyzické aspekty, stimulují činnost periferních a motorických systémů a mohou také ovlivnit vaše chování. Nervozita ovlivňuje kvalitu života, stejně jako pocity strachu, zlosti, štěstí a množství. Studie ukazují, že rychlá, přiměřená a správná reakce osoby na určitou hrozbu nebo problém závisí na jejím fyzickém zdraví. Statistické údaje uvádějí, že více než 20% obyvatel trpí stresovými problémy a dokonce si toho ani neuvědomují. Lékaři vysvětlit problém tak, že tělo aktivuje své adrenerhiynu systému, centrálního nervového systému signalizace nebezpečí.

nervozita, nadměrná úzkost nebo pocit, má následující příznaky: hyperaktivitu, tachykardii, pocit závratě, nevysvětlitelné ztrátě sebeovládání, zimnice, nadměrné pocení, nevolnost, nespavost, pocit znecitlivění nebo slabost ve svalech, úzkosti, negativních myšlenek, pocitů posedlost nebo problémy při komunikaci s ostatními. V důsledku toho se může objevit hypoglykemie nebo srdeční arytmie, která často způsobuje záchvaty paniky. Tito pacienti se často obávají smrti nebo nehody. Tlak se zvyšuje člověk zvyšuje tepovou frekvenci, to je červená, nebo naopak slábne, že pacient dýchá usilovně, snaží se zachytit více vzduchu. Tito pacienti často přibývají na váze rychle, nebo naopak, jak zhubnout, mají sucho v ústech nebo očích, a ženy mohou také trpí amenoreou (nepřítomnost menstruace dlouhé).Foto s laskavým svolením Vic, Gisela Giardino, Joe Penna, Louis Crusoe, Michael Dorokhov a Orin Zebest.


9 Důvodů, proč jíst avokádo jámy

9 Důvodů, proč jíst avokádo jámy

Zajímavá fakta Avocado - chutné ovoce, které má mnoho výhod pro zdraví a krásu, a to vše díky svému vysokému obsahu antioxidantů a přírodních olejů, které zlepšují zdraví. Kvůli neznalosti, většina lidí ignorovat a zahodit semena avokáda, které má také vysokou hodnotu výživnou kombinaci s dalšími vlastnostmi, které mohou zlepšit kvalitu života a prevenci různých zdravotních problémů.

(Zajímavosti)

4 Cvičení mít jasnou mysl u starších

4 Cvičení mít jasnou mysl u starších

Mít jasnou mysl u starších lidí není neméně důležité, než mít dobré zdraví. Koneckonců, normální psychika a schopnost jasně utvářet myšlenky nezbytné k tomu, aby zůstaly nezávislé. Tyto čtyři cvičení vám pomohou vynechat jasnou mysl ve stáří. 1. Cvičení na vliv šrotu Možná jste viděli obrázky s řadou slov napsaných v různých barvách.

(Zajímavosti)