Lehké večeře recepty, jak zhubnout a nemá hlad recepty


Lehké večeře recepty, jak zhubnout a nemá hlad recepty

Pokud chcete zhubnout, ne hladovět sami, a to nejen mnoho obětí, je důležité vzít vlehkou večeři. Vzhledem k tomu, večer jídla může vést k přibývání na váze, ale pokud budete jíst méně v noci, to může být velmi efektivní a přispět k dosažení vašich cílů v této oblasti hubnutí. To je důvod, proč chceme sdílet některé receptylehkou večeři, což je velmi snadné dělat. Nyní můžete jít do postele bez hladovění, ale pomalu ztrácíte váhu.

Večeře opravdu přispívá k nárůstu hmotnosti?

Vždy pamatujte, že to, co jíte v noci, a to zejména v případě, že je pozdě a nebudete trénovat před spaním, aby spálit kalorie, budou tvořit část svých energetických rezerv. Pokud jsou tyto zásoby jsou přehnané, ale promění uložených tuků, zejména spotřební výrobky nejsou nejlepší kvality. jsou ty, které opustí vás dobře krmena, ale ne lehce stravitelné. Důležitost časových

Stejně důležité je, že to, co jíte, je také důležité, je čas, který si vyberete, aby k jídlu. V mnoha evropských zemích k večeři je šest hodin, a po šesti jedí něco lehkého. Je to trochu jako jíst styl v jiných zemích, ve kterých lehké občerstvení k jídlu v poledne, večeře nejedl nebo 9, která hodina nebo 10-tého. Lepší jíst večeři v 8 hodin večer, je dát si dostatek času, aby plně strávit jídlo, (to samozřejmě má také přímý vztah k době, kdy obvykle jít do postele). Pokud půjdete spát brzy a stále hlad je nejlepší na tomto místě vyzkoušet ovoce nebo pít infuze.

Večeře bilance koncept lehké večeře neznamená, že musíte jíst jen salát a rajčata. Navzdory snaze zhubnout, budete muset udělat, je vyvážená, takže večeře by měly obsahovat sacharidy (zeleninu, ovoce nebo obilí) a bílkovin. Proto tyto recepty obsahují přesnou částku, kterou potřebujete.

krémové polévky, krémové polévky jsou velmi užitečné pro trávení plně nasycen, snadno připravit a velmi výživné. Můžete měnit zeleninu, které budou použity v závislosti na ročním období, můžete také najít různé kombinace, aby je bylo originálnější:

  • Dýně a skořice
  • cuketa, česnek a ovesné vločky
  • pórek, cibule, papriky a mrkev zázvor

můžete také přidat nějaké luštěniny doplnit část stravy bílkovin a dalších produktů, aby večeři zdravější.

  • Pivovarské kvasnice: udělat nádherné praženou chuť
  • z pšeničných klíčků: doplněk stravy
  • řasy: napomáhat remineralizaci těla
  • lněný olej: poskytuje esenciální mastné kyseliny

gazpacho

Tradiční gazpacho nebo zeleninové kaše je ideální pro použití v horkém počasí. Gaspacho je velmi užitečné, protože poskytuje hodně surové zeleniny.

promíchejte tyto složky: rajče

  • paprika okurka Česnek
  • olivový olej Mořská sůl ocet

Pokud se rozhodnete jíst gazpacho na večeři, měli byste se také pokusit protein, jako například hrst sušené ovoce, kus bílé ryby a tak dále.

Jablka a hrušky, pokud jste velmi hladový po dobu jednoho dne nebo jíst příliš mnoho na oběd, můžete si vybrat něco sladkého k večeři. Jezte jablka nebo hrušky, vařte je troškou vody nebo je pečte. Přidejte skořici, cukrový prášek, trochu medu a několik vlašských ořechů.

zelenina a houby zelenina obsahují hodně vlákniny, ale také uvolnit tělo. Zelenina má mnoho dalších výhod, způsob, jakým jsou natrávenou velmi snadno, takže je ideální pro večeři. Vybrat nějaké zeleniny, které líbí nejvíce: artyčoky, fazolové lusky, mangold, špenát a další. Chcete-li přidávat bílkoviny, zvolte fazole, například fazole. Také bohatá na bílkoviny a lahodné - houby, mohou smažit na pánvi s česnekem, petrželkou a přidáme trochu pepře.

polévka s cibulí a vejci

A konečně, jeden z tradičních receptur a terapeutické v chladných dnech nebo těch okamžiků, kdy se začnete cítit chlad.

Fry jedné cibule, takže se stane měkké, přidáme vývar (doma nebo koupit v supermarketu), nasekaný česnek, tymián, kmín, něco ostrého (nebo černý pepř kayenskyy), a nakonec se přidá jedno vajíčko. Dobře promíchejte a polévka bude připravená konzumovat po dobu dvou minut. Můžete jej použít s kousky toastu s otrubami.

Fotografie poskytla looseends, harlanH a lablascovegmenu.


Limonáda se zázvorem, okurkou a mátou pro ploché břicho

Limonáda se zázvorem, okurkou a mátou pro ploché břicho

Recepty Všichni bez výjimky, chce mít ploché břicho a to je cíl, který všichni z nás se snaží tak těžké dosáhnout. Někdy však nadváha v břišní oblasti nemůže být nic jiného než typická nadýmání - zadržování tekutin vám dává pocit, že jste získali váhu. S jednoduchou limonádou na bázi zázvoru, citronu, máty a okurek tento pocit snadno zmizí.

(Recepty)

Artyshokova vody a jeho výhody

Artyshokova vody a jeho výhody

Recepty Artyčoky - zelenina je velmi vysoký obsah vitamínů, minerálů a antioxidantů, které podporují dobrý zdravotní studnu. Vždycky považován odpadních vod a jeden z nejbohatších výrobky z hlediska nutriční hodnoty. již prokázala, že tyto neobvyklé vyhlížející zelenina obsahují velké množství tuku, sacharidů, bílkovin a esenciálních mastných kyselin (v menším množství).

(Recepty)