Relaxační cvičení pro zlepšení spánku


Relaxační cvičení pro zlepšení spánku

Jeden z nejčastějších problémů, kterým dnes lidé čelí, je nedostatek spánku. Existuje mnoho příčin a negativních důsledků pro toto. Denní odpočinek je pro tělo nezbytný k obnovení síly, regeneraci tkání a zmírnění stresu.

Pokud si myslíte, že lidé v naší době jsou vždy někde ve spěchu nebo se cítí něco napjatého, může být dnešní článek užitečný. Budeme vás učit relaxační cvičení, které zlepší váš spánek.

Čas, kdy jsi šel spát, posvátný

Věděl jsi o tom? Pokud tomu tak není, pak se podívejte trochu hlouběji: vaše mysl je velmi silná. Ale pozor, může to být jak dobré, tak špatné. Můžete spát lépe nebo horší, v závislosti na tom, co si myslíte.

Když přijde spát, nestačí jen položit hlavu na polštář a "počkat" na sen. Někteří lidé usínají rychleji než ostatní, protože jsou schopni se uvolnit a začátek spánku se stává krásným a příjemným.

Existuje mnoho přírodních způsobů, jak zlepšit spánek, aniž byste se museli uchýlit k tabletám nebo jiným sedativám. Například můžete jednoduše vypnout telefon a TV, když ležíte v posteli. Tyto návyky jsou škodlivé pro vaše zdraví a jako drogy mohou způsobit závislost.

Pokud potřebujete něco hledat, než půjdete do postele, byste se měli vyhnout televizi a filmy, které ukazují násilí, smrt, špatné zprávy, smutek nebo strach, protože stimuluje centrální nervový systém a vezme ji z rovnováhy, když se snažíte usnout, komplikuje tento proces.

V moderním světě nepůjdeme nikde bez mobilních telefonů a také je vezměme do postele. Pokud posíláte textovou zprávu nebo skenujete sociální sítě těsně před vypnutím světla a zavřením očí, bude těžší usnout. Proto se musíte co nejvíce snažit, aby tato zařízení zůstala od postele a dokonce i vypnout internet v noci.

Dalším bodem, který stojí za zaplacení ložnice. Neříkáme, že je špatné mít snídani v posteli o víkendech, ale nepoužívejte například postel k studiu. Chcete-li mít lepší spánek, neměli byste spojit postel se zprávou, že jste neměli čas na přípravu. Postel by nikdy neměla být použita ke studiu nebo práci, a spíte lépe, pokud si to pamatujete.

Konečně, pojďme k otázce jídla, která je ještě více úzce souvisí s tím, jak si odpočinete a spíte. Pokud byla vaše večeře obrovská, plná pražených jídel, tuku a cukru, nebo pokud jste pil hodně alkoholu nebo kávy, budete schopni spát velmi brzy.

Je nutné nejen k jídlu, než (nejméně dvě hodiny před spaním), ale snažte se přejídat, nemají jíst stejné věci každý večer a pít bylinné čaje namísto kofeinové nápoje. Zvolte surové potraviny namísto jejich zpracování nebo je alespoň snažte jíst ve večerních hodinách ve velmi mírných množstvích.

Relaxační cvičení pro zlepšení spánku

Použití nočních hodin spánku není tendencí, ale nutností. Sen pomáhá doplnit mysl pozitivními myšlenkami, odpočívá a je zcela obnoven. Pokud spíte dobře, zanecháte stres, únavu, bolest, úzkost a úzkost.

Jak to mohu udělat? Pomocí efektivní meditační technikyv kombinaci s přínosy, které jsme popsali výše, máte zaručeně spát lépe. Jakmile to zkusíš, nikdy se nevzdáš a budeš ho chtít procvičovat každý den.

Zjistěte, že na počátku mysl nebude snadné reagovat na tuto praxi a může být obtížné se soustředit a uvolnit, ale nesnažte se ji přizpůsobovat, nenechte se frustrovat ani vyhazovat.

Pokud jste zvyklí používat jiné způsoby, jak usnout (například sledovat televizi nebo užívat uklidňující prostředky), bude ještě obtížnější, aby tělo reagovalo na přirozené metody. Ale nevzdávejte se. Nakonec všechno uspěje.

Studium několika technik meditace vám nejen pomůže spát lépe v noci, ale také bude mít prospěch téměř ve všem, co děláte. Postupujte podle těchto kroků:

Jíte lehkou večeři

Již jsme řekli, že je důležité, aby ve večerních hodinách příliš nejířilo. Když vaše tělo tvrdě pracuje na strávení jídla, je těžké se soustředit na něco jiného. A pokud usnete uprostřed trávicího procesu, probouzíte se v noci nebo se ráno budete cítit těžké. Dělejte to tak, jak to ostatní dělají: jíst kus ovoce nebo cukroví před spaním.

Udělejte si masáž

Stiskněte prsty (pokoušejte se nepoužívat nehty) na pokožku hlavy a pomalu je přesuňte z čela na krk. K dispozici jsou také masážní pomůcky, které vám mohou pomoci, nebo můžete požádat příbuzného o masážní oblasti, které nemůžete dosáhnout. Masáž by měla trvat asi 5-10 minut a budete se cítit mnohem klidnější.

Poslouchejte hudbu

Pokud žijete ve městě, jistě jste již zvyklí na hluk. Ale to neznamená, že je dobré pro vaše zdraví. Zapněte klidnou hudbu, nejlépe instrumentální, používanou v třídách meditace nebo jógy v hinduistickém, buddhistickém či starověkém čínském stylu. Můžete si také vybrat klasickou hudbu.

Někteří lidé dávají přednost poslechu některých zvuků přírody, jako jsou zpěv ptáků, kaskádovité vodopády nebo dešťové srážky na střeše. Vyzkoušejte tyto hudební možnosti, abyste zjistili, který z nich vám pomůže uvolnit se.

cvičit vědomé dýchání

dýchání je příliš báječné, aby to bylo vážně. Před spaním posaďte se na okraj postele a lehce zatáhněte za ramena. Dýchaj hluboko přes nos, pomalu, třikrát za sebou. Můžete zavřít oči a relaxovat ještě víc.

S každým výdechem si představte, že uvolní napětí, stres a úzkost. Když vdechujete, představte si měkké, jemné světlo, které vstupuje do těla, uzdravuje a uzdravuje vás.

Svázané s rukama a nohama

Zůstat ve stejné pozici na okraji postele, posunout nohy nahoru, dolů, do strany, dělat kotníky. Udělejte to stejné s rukama a zápěstí a uvidíte, jak to zlepší vaši pohodu. Budeš ležet spát a spát jako anděl.

Sladké sny.


šPatné návyky, které považujeme za užitečné návyky

šPatné návyky, které považujeme za užitečné návyky

Užitečné udržení dobrého zdraví poměrně snadno, je to jen otázka návyků, které mohou tvořit každý den a přidat do našeho každodenního života, a to zatímco výdajů na desetník. Zdravý životní styl je záležitostí volby, protože existuje mnoho věcí, které můžeme pro naše zdraví snadno využít. A bohužel, jsme obklopeni stejným množstvím mýtů a polopravd, které nás vedou cesty, nás nutí si myslet, že děláme správnou věc pro sebe a pro své zdraví, zatímco ve skutečnosti mohou způsobit pravý opak efekt.

(Užitečné návyky)

Jak zabránit bolesti zad

Jak zabránit bolesti zad

V určitém okamžiku života každého člověka čelí bolesti zad. Je to tak rozšířený problém, že na druhém místě, po zranění, je zařazen do seznamu důvodů pro nemocenské. Podle lékařů bude 80 až 90% lidí dříve nebo později trpět bolesti zad. Důvody mohou být odlišné, nicméně se zjistilo, že ve většině případů je faktorem podmínky pracoviště.

(Užitečné návyky)