Ranní únavy: příčiny a způsoby, jak bojovat


Ranní únavy: příčiny a způsoby, jak bojovat

Má se stalo s vámi vůbec něco takového:Wakevshybýt ránojste naslyšel býtvelmi zkreslenyLeno, ofšpatná náladaa neměl touhu dělat něco. Ve skutečnosti, dobrý odpočinek v noci - to nezbytně nutné, aleúnava ráno, ve skutečnosti způsobena něčím jiným. Chcete se o tom dozvědět více?

Pokud spíte dostatečně a probudíte s únavou - je to abnormální. Podle odborníků, opakované Peninsula ranní únava může být příznakem některých chorob, a proto byste měli říct o St oyemu lékařth k. Vysvětlíme, co to může být důvodem pro ni.

Ranní únavu: příznaky

  • Může být závratě, když se dostanete z postele.
  • suché ústa.
  • Nejasná bolest svalů.
  • Nepohodlí v gastrointestinálním traktu.
  • Chill.
  • Nízký krevní tlak v dopoledních hodinách (hypotenze)
  • Suché oko.
  • únava, což zvyšuje během ranní

Možné příčiny ranní únavy

Continuous Ranní únavy - není nemoc sama o sobě známkou určitých poruch v těle. On není schopen seberealizovat a nemáte dostatek energie pro zdravý život. Všichni víme, že obvykle nejčastější příčinou tohoto stavu je nedostatek spánku, ale musíme zjistit další aspekty, které mohou vést k dalším zdravotním komplikacím. Je důležité si uvědomit, že vážné problémy vážou ranní únava, které budou dále diskutovány, je možné pouze tehdy, když tato podmínka je opravdu dlouhý. To znamená, že únavu je pozorován nejméně 2 týdnya v řadě.

1. Srdeční problémy

Lékaři obvykle říkají, že první hodiny rána jsou nejnebezpečnější. Často

zmínit tzv e „synkopa“ je způsoben nízký tlak, který pokles je způsoben zásobovací krve do mozku. To by mělo být známé všem. Pokud se ranní únava opakuje každý den a zjistíte, že máte jen málo energie nebo máte závratě, okamžitě kontaktujte svého lékaře.

2. Hormonální problémy: Hypothyroidism

Jestliže osoba trpí hypotyreózou, všimla nedostatek hormonů štítné žlázy, které měnících tělesných funkcí. Takový nedostatek hormonů zpomaluje metabolismus, což snižuje funkčnost celého těla. Pacient se bude cítit unaven a apatie, a obvykle jsou tyto projevy více vyjádřeny ráno.

3. Emocionální problémy

Odborníci často říkají, že fyzické a emocionální zdraví člověka závisí na tom, jak začíná svůj den. To je začátek dne se svými povinnostmi domácí práce, péče o děti a... Pokud vaše emoční stav na optimální úrovni není, je jakákoliv snaha WMS utstávají nesnesitelnou zátěží.

atd. Pro její epresi obvykle charakterizuje‚svalu aalespoň la nouze azkresleny a, všeobecné apatie a deprese. Nejhorší zdravotní stav je bezpochyby pozorován ráno po probuzení.

4. Nesprávné stravování, tvrdá strava

Buďte opatrní při dietě. John když lidé pozorovat SYA tak striktně s diety, které nakonecvést k velmi vážné podvýživě thtěla. To může narušit metabolismus, který projevuje značnou závažnosti omdlévání, narušení rovnováhy draslíku a sodíku a, v důsledku toho, změny rovnováhy tekutin a elektrolytů. V důsledku toho způsobuje problémy se srdcem, arytmií a dokonce i srdečními záchvaty. To je třeba mít na paměti.

Boj proti ranní únavě

  • Nejprve zkontrolujte, jak dlouho máte ranní únavu. Pokud k tomu dojde nejméně dva týdny, konzultujte s lékařem . To může být trochu dříve diagnostikována choroba srdeční potíže, nízký krevní tlak, arytmie, ... Postarej se o emocionální
  • zdraví I. Pokud se ráno probouzíte, nemáte pocit, že byste začali pracovat, ale místo toho byste chtěli zůstat v posteli celý den, zeptejte se sami sebe proč. Zjistěte své problémy, snažte se najít emocionální podporu od své rodiny a přátel. Vychutnejte si každý nový den. Mír a štěstí vám dávají největší energii k boji s únavou.Buďte opatrní s dietou
  • . Ujistěte se, že budete jíst různé potraviny s dostatečným množstvím živin a pít dostatek tekutin.Nikdy nezapomeňte sníst
  • . To je jeden z nejdůležitějších momentů. Snídaně poskytuje dostatek energie pro boj s únavou. Zahrnujte ovoce a vlákninu ve vaší stravě. Nepijte kravské mléko, ale nahradte ho rostlinným mlékem. Konzumujte vlákna v produktech, jako jsou ovesné vločky, arašídová jablka, jahody nebo borůvky, ořechy a jsou také zdrojem energie a dobré nálady.
  • Připravte si věci na denvečer, takže když se vzbudíte v dopoledních hodinách, bylo vše připraveno, a vy byste být sám tichou snídani.Infuzní nápoj
  • na základě ženšenu, zázvoru nebo máku na snídani, nejméně třikrát týdně. Přidávají energii, živost a posilují tělo. Sledujte
  • trvalý režim . Vždyjíst v jeden a stejný čas, spánek 8 hodin denně, najít čas klidové , Hodto pěškynejméně půl hodiny tělo obdržel dostatek slunečního světla ... a, Jak jste uvedli dříve, poraďte se s lékařem, pokud pozorujete jakýkoli abnormální příznak.


    Když se bolest hlavy stane alarmujícím signálem?

    Když se bolest hlavy stane alarmujícím signálem?

    Bolest hlavy je do jisté míry normálním výskytem v našich životech . Bezpochyby je známým a nepříjemným nepřítelem, který často končí bez vážných komplikací. Existují ovšem lidé, kteří navzdory pocitu úlevy po bolestí nebo dobrém odpočinku se opět objeví bolest hlavy. To se stává poměrně často. Nyní máme na mysli migrénu, chronickou bolest hlavy, která významně ovlivňuje kvalitu života.

    (Zajímavosti)

    10 Způsobů, jak používat roztomilé, které jste nevěděli

    10 Způsobů, jak používat roztomilé, které jste nevěděli

    Mýdlo - Mezi věci, které každý má doma. Obvykle se používá pro všechno, co se týká čištění. Můžete najít druhy mýdla v obchodě, včetně speciálních typů určených pro něco specifického. Nicméně, kromě toho, že je nutné pro osobní hygienu a čištění domu, to může být také užitečné v jiných případech. Jelikož mnoho lidí ještě o těchto jiných případech neví, mluvíme o deseti alternativních způsobech použití mýdla.

    (Zajímavosti)