Pásmo jednou týdně a hubnutí


Pásmo jednou týdně a hubnutí

Hubnutí Hubnutí Smoothies ženy používají již od počátku 70. let. Smoothies - svěží nápoj, který se připravuje mletím v mixéru z různých druhů ovoce a zeleniny. Většina z těchto produktů se přidávají do zmrzliny, jogurtu, mléka a obilovin. Někdy se říká, že s kapelou můžete vytočit kilogramů kvůli jejich vysokému obsahu cukru a tuku, ale když to děláme s správné ingredience, můžeme vlastně dělat lahodné sladké a silné otřesy a dokonce i ty což nám pomáhá zhubnout.

Doporučujeme vám jen jeden den v týdnu pít tyto otřesy místo jídla. Takže náš trávicí systém odpočívat. Tyto koktejly jsou jednoduché na přípravu, a navíc vám pomůže zhubnout tím, že nahradí naše potravinové přebytky, a někdy dokonce i nezdravé jídlo jednou týdně.

pás Výhody pro naše zdraví

  • připravuje kapelu, můžeme kombinovat různé ingredience dohromady, včetně těch výrobků, které obvykle nemají rádi.
  • Obecně platí, že máme tendenci nepoužívá žvýkat jídlo důkladně, jako vždy by mělo být provedeno tak, že se třese nebo band, a je snadné potravu pro gastrointestinální trakt.
  • Vzhledem k tomu, koktejly mít hustou konzistenci, které nám pomohou vyrovnat se s pocitem hladu.
  • K přípravě pruh, můžeme kombinovat různé produkty používají ovoce a zeleniny, které bychom nejraději a zaměřit se na ty, které nejlépe vyhovovaly potřebám našeho těla.
  • Můžeme přidat tyto přírodní doplňky v míchaných nápojích, že na ně bude více výživné a prospěšné pro naše zdraví.
  • ovoce pás, obsahující požadované množství sacharidů, bílkovin a tuků, které jsou obzvláště bohatým zdrojem energie, který je tak důležité pro nás v podporování den.
  • Náš žaludek, stejně jako zbytek našeho těla každodenní potřeby odpočinku. Občas jsme se přejídat a mají těžkosti v žaludku. Že pás ovoce nám pomůže v tomto případě. jsou velmi vhodné použít s cílem umožnit žaludek odpočívat.

Jak udělat kapelu? Musíte nejprve vybrat

den v týdnu, který nebudeme mít mnoho velkou fyzickou nebo duševní námahu, , protože tělo bude tvrdě pracovat, vyčištěny, které se konalo detoxikační procesy a regeneraci.

Pijte asi tři až deset sklenic denně. Je důležité, abyste nebyli hladoví, měli byste také pamatovat na to, že koktejly by měly být opilé v pravidelných intervalech po celý den, aby se zajistilo správné trávení.

Pívejte ovoce koktejly pomalu, vkus a dokonce žvýkat částice smíšeného nápoje. Pro lidi, kteří jsou zvyklí jíst pevnou stravu, v tomto případě je vhodné, aby se pás, takže velké kusy potravin, a jíst lžící.

Ve stejný den v týdnu byste měli použít zeleninové nebo ovoce, abyste své tělo zvykli na sebepoškození.

Vyhněte se užívání tabákových výrobků a odstraňte další špatné návyky toho dne, ale spíše nechte škodlivé návyky navždy.

Během dne provádějte jednoduché fyzické cviky jako jóga nebo tai chi, dýchací cvičení, meditace, relaxace atd. Můžete také projít procházkou po pláži nebo soukromou cestou.

Je třeba dodat, že během používání koktejlů je třeba během dne vypít velké množství vody. Můžete také vybrat čaje pro detoxikaci, které pomáhají vyčistit tělo a odpočívat na trávicím systému. Například: Pro posílení jater

  • : uvařit čaj s ostropestřce, pampeliška, artyčok listy a Bold.
  • Vyčistit ledviny: dělat čaj s kořenem lopuchu a bylinkové přesličky.
  • Chcete-li zlepšit funkce střev: vyzkoušet lněný olej.
  • Vyčistit kůži: pít čaje z kopřivy.
  • Uklidit nervový systém: míchat květiny ovoce vášeň, vápno a kořen valerianského

Příprava pásu.

Níže jsou přísady, které přidáme ke každému typu koktejlu. Aby se zabránilo zažívací problémy by neměly zvolit více než jednu složku z každé kategorie, které mají být přidány do stejné zóny:

  • Čerstvé ovoce: jablka, hrušky, ananas, jahody, papája.
  • Ripped banány.
  • Mladé listy špenátu.
  • zralé avokádo.
  • Vlašské ořechy: mandle, vlašské ořechy, piniové oříšky, lískové ořechy.
  • Sušené ovoce: švestky, rozinky, datumy.
  • Rostliny jako oves, rýže, sójové boby, přírodní, čerstvá jablečná šťáva nebo voda.

Můžeme také přidat některé z těchto doplňků, které obsahují mnoho živin a poskytnout naše tělo s velkým množstvím vitamínů, minerálů, mastných kyselin, a jiní. Pivovarské kvasnice

  • : vynikající doplněk pro kůži, vlasy, nehty a nervový systém a je hlavním zdrojem energie. Pšeničné klíčky
  • : pšeničných klíčků je významným antioxidantem a mají vysoký obsah vitaminu E v prášku pyl
  • : je to velmi výživné jídlo, které pomáhá proti únavě a slabost, zachování přirozené obrany.
  • Olej z lněného semene (první studená razba): tento olej je bohatý na mastné kyseliny.
  • Kokosový olej: tento velmi výživný olej přidá lahodnou, mírně sladkou chuť koktejlu.
  • Spirulina prášek (mikroskopické modrozelené řasy): spirulina je jedním z nejlepších a nejoblíbenějších produktů. Při přidávání spiruliny do koktejlu se chuť nezmění, ačkoli bude mít zelenou barvu.
  • Prášek z pšenice: Jedná se o velmi užitečný čistící přípravek, stejně jako dobrý zdroj vitamínů a minerálů.

Pro přípravu sladké dráha pidsolodzhuyte jeden z uvedených níže uvedených možností:

  • Stevia
  • Med
  • třtinový cukr
  • melasy (stažení z cukrové řepy - melasa)
  • javorový sirup (sladký sirup z mízy stromu javor cukrový)
  • Někdy, sladká chuť v koktejly lze přidat zralý banán


5 Bylin, které pomáhají hubnout

5 Bylin, které pomáhají hubnout

Hubnutí Některé léčivé rostliny , jako je zelený čaj, červený čaj, zázvor, pampeliška a přesličky velmi dobrý vliv na naše zdraví, a to zejména pokud jde o hubnutí (je-li tyto rostliny jsou ve dvojicích se zdravou výživou a každodenním cvičením). Tento článek vám vysvětlí výhody bylin a nejlepší způsob, jak je používat, takže můžete začít zhubnout bez velké oběti.

(Ztráta váhy)

5 Noha cvičení můžete udělat doma

5 Noha cvičení můžete udělat doma

Hubnutí Chcete-li mít jak silné a krásné nohy, měli pravidelně dělat cvičení pro nohy , zaměřené na aktivní svaly dolních končetin. Samozřejmě, že kromě sportu je velmi důležité dodržovat zásady výživy, ale bez výkon tlapy měnit tvar a utáhněte kůži jste nemá naději na úspěch. cvičení pro nohy potřeba nejen udržet potřebnou úroveň sval v těle, ale také pomáhají udržet pokožku vláčnou a elastickou déle.

(Ztráta váhy)