Pět důvodů, proč pijí kávu každý den


Pět důvodů, proč pijí kávu každý den

Zajímavá fakta Pokud jste vždycky myslel, kávy jako škodlivý nápoj, budete rádi, že vědět, že káva skutečně pomůže být veselý a zdravý v mírném jeho použití. A Pokud sportujete, kofein obsažený v kávě vám může přinést ještě více přínosů pro zdraví. Existuje mnoho diskusí o tom, zda pít kávu, že tělo přináší prospěch nebo škodu. Káva nám přináší mnoho výhod - fyzické i emocionální. Koneckonců, to nejen dobře-živí, to může stimulovat, a relaxovat, a fandit. Zde je pět důvodů, proč pijí kávu každý den, udržovat aktivní životní styl a plně využít výhod této nádherné nápoj.

Mnoho lidí pít kávu většinou ráno. A podle nedávných studií, pití šálku kávy, můžete dokonce zhubnout. Španělská studie publikovaná v Rivesta Internacional de NUTRICION Deportiva v Metabolismo (International Journal of Sports Nutrition and Metabolism) zjistili, že sportovce, kteří pili kávu před cvičením, hořel asi o 15% více kalorií než tři hodiny po cvičení, porovnání s těmi, kteří užívali placebo. Dávka vyvolávající účinky byla 4,5 mg kofeinu na kilogram tělesné hmotnosti. U žen, které váží 68 kg, můžete pít každé ráno asi 300 miligramů kofeinu je asi 350 ml kávy. 1. zlepšuje krevní oběh

japonští vědci nedávno zkoumali vliv kávy na pohybu osob, pro něž pití kávy není pravidelný zvyk. Někteří dobrovolníci vypili obyčejnou kávu, část z ní - kofeinovanou kávu. Následně vědci změřili krevní oběh v prstech, aby zjistili, jak dobře fungují nejmenší krevní cévy v těle. Obvyklá káva způsobila mírné zvýšení krevního tlaku a zlepšené funkce buněk. Lidé, kteří pijí kávu kofeinu došlo k nárůstu v oběhu o 30% během 75 minut, ve srovnání s těmi, kteří pili kávu bez kofeinu. Takže pokud pijete kávu každé ráno nebo po jídle, můžete tak zlepšit tok krve.

2. Snižuje bolest ve svalech

University of Illinois vědců zjistili, že pití dvě až tři šálky kávy, než intenzivního cvičení může snížit riziko vzniku bolesti svalů po námaze. Podle výzkumníků, kofein může být použit jako bezpečný způsob odstraňování bolesti svalů a v profesionálním sportu a fitness mezi fanoušky. Vědci tento fenomén vysvětlili skutečností, že hlavním "analgetickým lékem" je kofein. Látka snižuje pravděpodobnost výskytu napětí ve svalech, což vyvolává bolest. Zajímavostí je, že káva funguje stejně pro milovníky nápojů a pro ty, kteří jsou pro ni absolutně lhostejní.

3. Zlepšuje paměť

Vědci již dlouho zjistili, že kofein, který je obsažen v kávě, stimuluje aktivitu mozku. Jen nedávné studie ukázaly, že obrovský vliv kofeinu je na paměť člověka a jeho schopností. Lidé nejsou tak obscénní jako předtím a takový zázračný efekt přetrvává po dobu 24 hodin.

Chcete-li přesně zjistit, jak káva ovlivňuje lidskou paměť, byly provedeny speciální studie. Výzkumníci z Johns Hopkins University dal lidem, kteří neměli pít kávu pravidelně, drogové placebo nebo 200 mg kofeinu za pět minut poté, co studoval série snímků. Druhý den požádali obě skupiny, aby si vzali obrázek. Skupina, která dostávala kofein, měla výrazně lepší výsledky. To znamená, že káva vám může pomoci zlepšit paměť. A to zase zlepší výkon mozku v každodenním životě.

4. Pomáhá posilovat svaly

Kofein nejen povzbuzuje a tóny, ale také posiluje svaly. Další nedávná studie na zvířatech: Vědci na univerzitě v Coventry (USA) objevili nové příznivé účinky kofeinu. Ve velmi skromných dávkách způsobuje, že svaly jsou pružnější a silnější. Nejvíce výrazný účinek je v dospělosti, právě když je vždy nedostatek času na další fyzickou aktivitu. V průběhu let je účinek poněkud snížen. Použití ranní šálky kávy, samozřejmě, s cvičením, bude dobrou podporou svalového tonusu. Ochranné účinky byly také pozorovány v membráně, hlavním svalu používaném pro dýchání. Určitý vliv také existuje na svaly zad. Výsledky ukazují, že při mírném užívání může kofein pomáhat udržovat celkové fyzické zdraví a snižovat riziko změn souvisejících s věkem.

5. Dává energii svalům

Káva může poskytnout svaly s větší vytrvalostí. Nedávná studie publikovaná v Journal of Applied psychologie zjistili, že malé množství kofeinu po cvičení může být také užitečné, zvláště pro perzistentních sportovce, kteří trénují každý den. Jeden šálek kávy pomůže sportovcům zaujmout třetinu déle, než je obvyklý čas. Kofein pomáhá spalovat tuky pro energii během tréninku. Studie prokázaly, že ve srovnání se používat pouze sacharidy, Kombinace kofeinu a sacharidů vede ke zvýšení svalového glykogenu o 66% během čtyř hodin intenzivního tréninku. Glykogen - uhlohydráty uložené ve svalech - slouží k zajištění vitální energie během tréninku a působí jako krmivo při svalových silových pohybech. Pokud máte více glykogenových rezerv, vaše schopnost intenzivního tréninku se zvýší.

Doufáme, že nyní máte spoustu nápojů k pití kávy každý den.


Léčba rakoviny plic: nová naděje pro pacienty

Léčba rakoviny plic: nová naděje pro pacienty

Metoda pro léčbu rakoviny plic, která může zpomalit její vývoj. V současné době je v experimentální fázi. Funguje tím, že zabraňuje rakovinným buňkám přijímat proteiny, které je krmí. Po vyslechnutí výrazu "rakovina plic" se cítíme stres, protože známe případy tohoto typu rakoviny. Máme přátele, známé a blízké příbuzné, kteří v současné době žijí s touto chorobou nebo kteří ji nebyli schopni překonat.

(Zajímavosti)

6 Zajímavých triků, které vám ulehčí život

6 Zajímavých triků, které vám ulehčí život

To je důvod, proč dnes chceme mluvit o neuvěřitelných a zajímavých trikách, které mohou výrazně usnadnit každodenní život. Naše doporučení jsou tak snadno implementovatelná, že můžete šťastně zapojit i děti do jejich implementace! Jste připraveni Pak zvedněte papír a tužku, abyste si nenechali ujít jeden z našich skvělých tipů!

(Zajímavosti)