Jednoduché cvičení na zadní tuku hubnutí


Jednoduché cvičení na zadní tuku hubnutí

ve válce se hromadění tuku v některých místech téměř vždy zaměřují na břicho, nohy, hýždě a ruce - na těch částech těla, obvykle to je nejvíce viditelný. Nicméně, záda, která je často ignorována lidmi, je také problémovým místem.

Oblast tuku, která je bezprostředně pod popruhovým ramínkem, dává zádech těžkopádný vzhled a vytváří nepříjemné vyvýšeniny. Naštěstí může být tento tuk, stejně jako v jiných částech těla, odstraněn. Váš záda bude vypadat znovu přirozeně a atraktivně a budete se moci přizpůsobit svým blízké šaty.

Pokud jste připraveni začít bojovat s tukem, věnujte pozornost velkým cvičením, které v těchto článcích popíšeme. Nezapomeňte, že k dosažení dobrých výsledků v krátkém čase je nutné je pravidelně provádět.

Push up

Push up - jedna z nejčastějších cvičení, která se používá v mnoha cvičeních.Push up velmi pomůže utažení paží, stejně jako zbavit tuku na zádech. Je důležité správně provádět odstředění, z hlavy a paty by mělo být tělo vytaženo v přímce.

Boční prkna Lehněte si na podložku na jógu na podlaze a jít na levé straně tak, aby loket byl jen na úrovni ramene. Jakmile se dostanete na správné místo, zvedněte boky zezadu, abyste snížili břišní svaly a tělo bylo rovno. Zkuste zůstat v této pozici po dobu 30-45 sekund, pak zopakujte cvičení pro druhou stranu, pak odpočívejte.

cvičení s míčem

ležet na míč cvičit lícem dolů, takže vaše hrudi je na jedné lince se středem míče. Prsty a ruce musí směřovat k zemi. Uvolněte si ruce a snažte se zachovat rovnováhu. Pomalu zvedněte ruce a vytvořte písmeno "Y" a zůstaňte v této pozici po dobu 15 sekund. Vezměte dva přístupy 12krát každý.

Činky

Najděte místo, kde se můžete volně pohybovat a vezměte činka 10-15 kg. Umístěte nohy od sebe na šířku stehen a pád se koleny ohýbáním. Nakloňte horní část těla rovnoběžně se zemí a držte činku vpředu. Pro vyvážení stehen může být umístěn na zeď. Zvedněte činku na úroveň ramen a postupujte podle 10-15 opakování.

Stoupat na stranu

Položte nohy po stranách a vezměte činky v každé ruce. Ohněte kolena a ohněte horní část těla tak, aby se vytvořil úhel 45 stupňů. Držte obě činky rovnoběžně s podlahou a zvedněte ruce po stranách. Držte činky na úrovni ramen a pomalu spusťte ruce. Cvičení opakujte 12x.

Mimo psa tváří dolů

Tato jóga držení těla ovlivňuje celé tělo, zejména zadní svaly, včetně lichoběžníkového. Najděte místo, kde byste mohli stát a volně se roztahovat. Postavte kolena k zemi, položte ruce dopředu na podlahu. Natáhněte nohy, držte ruce na stejné čáře s tělem. Pokud se dostanete striže, postavte nohy zcela na zem a zůstaňte v této poloze po dobu 15-30 sekund.

cvičení jsou kardiovaskulární cvičení

kardiovaskulární systém by měl být nezbytným doplňkem pro každou složku síly dobrého tréninku. Tento typ cvičení velmi spaluje tuky, protože snižuje jejich množství v těle, včetně na zádech. Chcete-li dosáhnout znatelných výsledků, budete potřebovat pouze 30 minut denně.

Vyzkoušejte si chůzi, jogging, jogging, skákání, orbitrack, cyklistiku, plavání nebo aerobní trénink jednou týdně. Pro lepší výsledky zvyšte intenzitu a frekvenci tréninku, protože spálíte více kalorií.


Nejlepší osivo pro hubnutí

Nejlepší osivo pro hubnutí

Miracle diet neexistuje a my všichni to víme. Ztráta hmotnosti vyžaduje úsilí a především dodržování správných standardů výživy, které nebudou pouze podporovat spalování tuku, ale také se postará o zdraví. Jakákoli strava nebude úplná, pokud do ní nebude zahrnuta celulóza, a to je velmi důležité. To je důvod, proč bychom vám chtěli říci o nejlepší semena pro hubnutí.

(Ztráta váhy)

10 Minut pravidelné cvičení být silný hýždě

10 Minut pravidelné cvičení být silný hýždě

Hubnutí Mnoho mužů a žen by chtěla mít pevnější hýždě. Problém je v tom, že ne každý ví, co cvičení může udělat pro tento účel. V dnešním článku objevovat místa atd má být celá řada různých možností pro 10-minutové cvičení , a jak pomoci ut můžete posílit hýždě a začít připravovat na letní plážové sezony .

(Ztráta váhy)