Přeskakování snídani vede k přibývání na váze


Přeskakování snídani vede k přibývání na váze

hubnutí Podle španělských agenturyzáležitosti spotřebitelů, zajišťování potravin a výživy, téměř 30% obyvatel nechodí doma snídal a vypít šálek kávy, když se do práce. Je to docela divné? Ještě alarmující je skutečnost, že pouze 3% dětí dnes pravidelně jíst zdravou snídani.

Většina z nás - a také děti - jsou téměř vždy omezené, například sklenici mléka a sušenky. Něco sladkého okamžitě přináší pocit sytosti a umožní vám vyjít z domu s malým množstvím energie. Jaké jsou však dlouhodobé důsledky? Každý denobyvatelstvo stále trpí obezitou.

Další chyba, kterou potřebujeme opravit dnes, je přesvědčení, že snídaněje lepší zhubnout. V dnešním článku bychom chtěli vysvětlit, co se může stát tělu, pokud vám chybí první jídlo. Doufáme, že tyto informace vám dnes pomohou udělat správnou volbu.

Věděli jste, že při přeskakování snídaně skutečně přispíváte k přírůstku hmotnosti?

Možná vás to překvapí, ale promiňte, že téměř vždy slyšet z úst lidí, kteří jdou domů bez snídaně lze rozdělit do následujících kategorií:

  • nedostatek času
  • vydatná večeře předvečer
  • touhy shodit pár kilogramů

Pokud některý z těchto důvodů zdá se vám známé, měli byste vědět,důsledky, že tento dlouhý "rychlý" může mít pro vaše zdraví.

  • Začátek dne bez jídla je přímo spojen s padající energií, špatnou intelektuální produktivitou, únavou a nervozitou. Věděli jste, že váš mozek používá asi 20% veškeré energie spotřebované k správnému fungování? To je důvod, proč pokud nedostanete dostatek živin a vitamínů, můžete cítit letargii a bolesti hlavy, což povede k špatnému fungování.
  • Lidé, kteří postrádají snídani, často trpí zácpou.
  • Break breakfast je to, co odborníci nazývají "metabolický syndrom" nebo nahromadění tuku, obvykle v břiše. To je způsobeno především skutečností, že když tělo cítí nedostatek potravy, začíná aktivace enzymů, které skladují tuky. Bez ztráty hmotnosti vaše tělo, naopak, hromadí všechny tuky a tuky, aby je zachránilo později, zejména žaludek.
  • Na druhé straně může břišní tuk vést k vyšším hladinám triglyceridů, vysokému krevnímu tlaku a hladině cukru v krvi. To vše může nakonec způsobitzávažné kardiovaskulární problémy.
  • Riziko srdečních záchvatů se zvyšujepodle studie provedené na Harvardské škole veřejného zdraví v Bostonu, lidí, kteří opouštějí dům bez snídaně nebo jen pít kávu ráno.

Jak vidíte, snídaně je velmi riskantní zvyk. Zpomaluje metabolismus a tuk se hromadí v jednotlivých částech těla, což může v budoucnu způsobit ještě vážnější problémy. Nezapomeňte jíst snídani!

Šest tipů pro zdravou snídani, kvůli které nebudete získat váhu


1. Spotřebovat celá zrna

Ovesné vločky, například - jeden z nejlepších možností pro zdravou snídani. Ovesné vločky s kousky jablek a hroznů chuť velmi dobře. Rajský chléb stojí také za snídani. Plum Jam a Orange Fresh změní snídani na své oblíbené jídlo.

2. Zkuste trochu bílkovin - jste překvapeni?

Je třeba znát, že protein je nezbytný pro tvorbu svalové hmoty. Jaká je vaše ztráta hmotnosti, pokud vaše kůže visí na kostech? Zdravá snídaně by měla být bílkovinou, například strmými vejci. V kombinaci s malým množstvím olivového oleje může být vynikající. Můžete také vařit jednoduchou omeletu se špenátem.

3. Mléko, čaj nebo káva?

Obvykle doporučujeme zkusit rostlinné mléko z mandlí, ovesu, rýže nebo ořechů. Neobsahuje laktózu a přináší spoustu energie. Můžete jej také použít jako krém na kávu nebo dokonce pro zelený čaj. Nebudete to litovat.

4. Jezte ovoce

Víte, které ovoce jsou nejlepší? Ty, které se ti líbí nejvíc. Mohou to být zelené jablka, hrušky, kiwi, jahody, papája nebo ananas. V ideálním případě musíte vybrat čerstvé ovoce.

Pokud se divíte, zda si můžete místo toho vybrat ovocné šťávy, nezapomeňte, že džusy téměř vždy obsahují cukr. Je lepší jíst kousek přírodního ovoce s kůrou.

5. Nezapomeňte na ořechy!

Můžete jíst hrstku ořechů denně, kromě toho dávají úžasnou dávku hořčíku a užitečných mastných kyselin, zejména omega-3.

6. Řekněte "ano" probiotikům

Jednou z nejlepších možností je obvyklý jogurt bez cukru. Stimuluje metabolismus a také doplňuje zdravé střevní bakterie, které zlepšují trávení.

Takže teď víte, že byste nikdy neměli opustit dům bez snídaně!


5 Cvičení pumpovat tisk doma

5 Cvičení pumpovat tisk doma

Obvykle lidé s průměrným štíhlým vzhledem jsou skvělé. Bohužel je to také obtížné dosáhnout. Například, pokud chcete pumpovat tisk, měli byste mít dobré stravovací návyky a cvičení každý den. Naštěstí, pokud chcete pumpovat tisk, nemusíte chodit do posilovny nebo používat stroje pro složité cvičení. Vše, co je skutečně zapotřebí, je několik jednoduchých cviků, které můžete udělat v pohodlí svého domova, kdykoli budete chtít.

(Ztráta váhy)

Tenký s citronem-Lilek vody

Tenký s citronem-Lilek vody

Mnoho lidí říká, že "zázrak-voda". Jedná se o velmi jednoduchý recept, který nejen pomáhá odstranit nežádoucí kilo, ale také vám dodává více energie po celý den. Všichni víme o obrovských přínosech lilku pro zdraví. Víte však, že tím, že kombinujete baklažán s citronem, můžete zvýšit užitečné vlastnosti?

(Ztráta váhy)