„Curse Secretary“: jak zacházet s syndrom karpálního tunelu


„Curse Secretary“: jak zacházet s syndrom karpálního tunelu

Užitečné návyky příznačný název pro tento syndrom se týká obecně lidé, kteří tráví celý svůj den na klávesnici a myš. syndrom karpálního tunelu vzniká v kostech zápěstí.Další informace o tomto problému ao léčbě syndromu karpálního tunelu.

Chcete se dozvědět více o „prokletí tajemník?“

V rozhovoru z lékařského hlediska, to „kumulativní trauma způsobené neustálými a opakovanými pohyby, ruce a zápěstí stresu.“

To znamená, že když pravidelně provádíte stejnou práci, můžete nakonec trpět syndromem karpálního tunelu.

To se může také stát, když spíte, položíte ruce pod tělo nebo polštář. Tam jsou dokonce některé sporty, které mohou způsobit tento syndrom, včetně tenisu a vzpírání.

syndrom karpálního tunelu způsobuje zánět šlach a tlak uvnitř zápěstípřímo na nerv, který se nachází na půli cesty mezi zápěstí kostí a šlach prstů.

Nejčastější příznaky tohoto syndromu:

  • necitlivé palec, ukazováček nebo prostředníček
  • brnění v rukou nebo zápěstí bolest
  • ruky nebo zápěstí necitlivost
  • oblastech v noci
  • neschopnosti pochopit objekty tepla pocit v prstech
  • bolest dosahující až k problémům loketní
  • s koordinací nebo třes v prstech stále studené ruce

Kdokoliv může tento problém čelit, ale je nejběžnější u žen ve věku 40 až 60 lety.

doporučení, aby se zabránilo karpálního tunelu syndrom

Pokud zaznamenáte kterýkoli z těchto příznaků, a nechtějí, aby se tento problém ještě horší, doporučujeme změnit některé návyky, které mohou způsobit.

Vskutku není možné tuto ruku ukončit nebo odmítnout. Nicméně, můžete zlepšit situaci následujícím způsobem: Udržovat neutrální

ideálně ruky, zápěstí nebo paže by měla být prodloužena. K dosažení tohoto cíle Klávesnice by měla být umístěna tak, aby se zabránilo stresu na předloktí, a nemusíte ohýbat zápěstí.

To také sníží problémy, jako jsou bolestivé pocity v pažích, ramenou, krku a zádech.

Udržet všechny objekty ruka

Ujistěte se, že všechny práce prováděny nejen jeden nebo dva prsty, když budete tahat, výtah nebo odšroubovat něco. Pomocí pouhého ukazováčku a palec děláte mnohem větší tlak na zápěstí. Zkuste použít celou ruku a střídat vlevo a vpravo. Udržujte

zdravý životní styl je důležité, aby se ujistil, vaše žíly jsou v dobrém stavu a řádně fungující krevní oběh v celém těle. Krev tak bude proudit do rukou bez překážek.

Zde jsou některé dobré návyky, které můžete udělat pro zlepšení žílu: dost času na spánek, pravidelné cvičení, nekouřit, vyhýbat se sedavý způsob života a udržovat vyváženou stravu. Vyberte si ergonomický design

mnoho různých položek, jejichž cílem je vaše ruce a zápěstí bylypohodlnější. Mezi nimi klávesnice a myš. Pomáhá snížit tlak během práce.

Pokud vaše společnost nemá poskytly jim, koupit pro sebe, je to stojí za to pro vaše dobro. Postupujte podle místních

cvičení Kdo řekl, že nemůžete trénovat ruce? To je důležité pro prevenci syndromu karpálního tunelu! Zde jsou některé skvělé možnosti:

  • Kruhy zápěstí. Turn dlaní nahoru a dolů, kroucení obou levé zápěstí pětkrát a pak se nechá pětkrát.
  • Roztažením prstů. Vyrovnejte je co nejvíce a držte polohu na 10 sekund. Toto cvičení opakujte nejméně třikrát denně.
  • Tahové napětí. Vezměte si palcem z opačné strany. Zatlačte jej zpět, dokud necítíte lehký tlak. Dávejte pozor, abyste vytáhnout příliš rychle nebo příliš mnoho, protože můžete přemístit kosti a způsobit hodně bolesti.
  • Třepání rukou. Stiskněte svou pěst co nejvíce. Můžete použít malou gumovou kouli. Squeeze a uvolněte ruku 10 krát.
  • Zvedání malé hmotnosti.Uchopte hmotnost ne více než 2 kg. Můžete si koupit činky nebo naplnit láhev malým pískem nebo zeminou.
  • Sezení u stolu.štíhlé předloktí na stůl a nechte ruce volně podél těla. Držte váhu v ruce a zatlačte zápěstí. Opakujte 10 krát a poté změňte stranu.

vše, co můžete udělat při chatování na telefonu, sledování filmu nebo jezdit metrem.

přírodní prostředky k léčbě karpálního tunelu syndrom

Věděli jste, že tam jsou některé šťávy, které pomáhají zmírnit příznaky tohoto bolestivého stavu? Podívejte se na tyto recepty!

ananasový džus, pomeranče a grapefruity

Vypijte sklenici této šťávy každé tři dny, aby se zabránilo, pokud jste neustále pracuje na počítači nebo vykonávají opakující se pohyby. Pokud už máte příznaky, pít denně. Ingredience

  • 1 plátek ananasu 1 oranžová 1 grapefruit

  • Making squeeze šťáva z citrusových plodů a ananasové plátkem.
  • Dejte všechny přísady do mixéru a mlít dobře. Můžete přidat několik kostek ledu podle vůle.

zelí šťávu a zelené jablko

Tento recept - je další dobrý způsob, jak odstranit příznaky syndromu karpálního tunelu.

  • Složení 1 zelí list 2 zelená jablka
  • málo vody

  • Příprava Peel a sekat jablka plátky
  • umístit jablka v mixéru spolu s zelí a vodou.
  • Před použitím smíchejte a napněte. Pít tento nápoj každý den.


Jak snížit míru úzkosti pomocí domácí opravné prostředky užitečné návyky

Jak snížit míru úzkosti pomocí domácí opravné prostředky užitečné návyky

ÚZkost dochází náhle a bez varování, což má za následek zrychleného srdečního rytmu, studený pot činy, je třes, bolest břicha, závratě, nevolnost a další symptomy. V dnešním článku nabízíme několik konkrétních řešení ke snížení obav pomocí přírodních prostředků , které obnoví vaši emocionální a emoční rovnováhu.

(Užitečné návyky)

Měl bych jíst po večeři?

Měl bych jíst po večeři?

Existují myšlenky na "pro" a "proti" konzumaci ovoce po večeři nebo v noci. Někteří lidé říkají, že není plodem zákusek, zatímco jiní věří, že je lepší jíst před večeří, a, samozřejmě, mnoho lidí si myslí, že konzumace jablek, hrušek nebo banány po večeři může být jednoduché a sladké potěšení. V tomto článku objasníme toto tajemství.

(Užitečné návyky)