Zdravotní problémy kvůli nedostatku pitné vody


Zdravotní problémy kvůli nedostatku pitné vody

V tomto článku vám řekneme o hlavních problémech, které mohou být způsobeny nedostatek pitné vody. Nenechte si ujít!

Podpora správné hladiny vody je důležitá pro zdravé fungování orgánů. Vždy doporučujeme konzumovat nejméně 8 sklenic vody denně. Přidání tohoto zvyku do každodenního života se může zachránit před základními zdravotními problémy.

Po desítkách studií bylo dokázáno, když člověk nečerpá množství vody potřebné pro tělo, existuje zvýšené riziko utrpení mnoha zdravotních problémů.

Především trpí těmi, kteří jsou fyzicky aktivními lidmi. Patologové zjistili, že lidé, kteří neustále dehydratají své tělo, mají nezdravé ledviny, stejně jako trpí střevními a kardiovaskulárními chorobami.

Jiné zdravotní problémy, které vznikají při dehydrataci: bolesti hlavy (např. Migréna), protože mozek a oči nedostávají množství vody potřebné k fungování. Nedostatek hydratace v těchto orgánech může způsobit intenzivní zánět uvnitř a ven z oka, což může vést ke ztrátě zraku.

Příznaky dehydratace mohou zahrnovat křeče, silné bolesti hlavy, únavu, bolesti svalů a časté změny nálady.

Lidé, kteří mají velmi aktivní životní styl, ať už v práci nebo během tréninku, by měli dostávat dodatečné hydratační účinky, i když nechtějí pít.

Protože nedostatek vody v orgánech je hlavní příčinou bolesti hlavy, ztráty pohyblivosti, rakoviny tlustého střeva a rakoviny močového měchýře, stejně jako ztráta fyzického a duševního vývoje.

Význam vody pro trávení

Voda je základem pro správné fungování střeva, protože nedostatek tekutiny zpomaluje trávicí proces a může také pomoci při tvorbě polypů v tlustém střevě. A to zase může způsobit upnutí.

Pokud se akumulují a rostou v průběhu času, mohou způsobit zánět a bolest v hrubém střevě. V nejhorších případech mohou polypy způsobit kolitidu.

Výhody pitné vody při prevenci nemocí

Artritida

Jak známe, artritidaje způsobena změnou nebo zhoršením stavu tkáně chrupavky.Je v kloubech, pomáhá nám pohybovat a hladce ohýbat končetiny.

Dnes není přesná příčina artritidy známa a neexistuje žádná lékařská léčba, existují pouze léky, které mohou pomoci snížit zánět a bolest.

Každý, kdo trpí touto bolestí (v raném stádiu a více agresivní) byste vědět, že Příčinou bolesti může být nedostatečné hydratace.

Tkáň chrupavky obsahuje hodně vody, je nezbytné pro její správné fungování. Když je chrupavka navlhčena, člověk nemá typickou bolest na artritidu.

Bolesti v zádech

Vše, co se říká o významu hydratace při artritidě, je také vhodné, pokud jde o prevenci bolesti zad. Páteřní spáry vyžadují, aby voda zůstala funkční a zabránila tření mezi disky.

Migréna

Ve většině případů jsou migrény způsobeny nedostatečným množstvím pitné vody v těle. Voda pomáhá regulovat teplotu těla, a bez toho se rozšiřují nádoby - to zase vyvolává silné bolesti hlavy.

Když k tomu dojde, musíte vypít velkou sklenici studené vody, abyste mírně snížili vnitřní teplotu těla. Pokud neustále hydratujete tělo, pak jsme si jisti, že pomůže zabránit migrénům v budoucnu!

Chronická únava a deprese

Zpravidla je deprese způsobena stresem kvůli řadě nekonečných rodinných problémů a každodenních záležitostí. Věříme, že společně s depresí mohou být pocity smutku a nedostatku energie způsobeny prostým nedostatkem pitné vody.To je zvláště důležité pro činnost mozku, která potřebuje fungovat vodu a poskytuje energii tělu. To je důvod, proč, pokud nemáme řádně hydratovat tělo, pak tělo nemůže produkovat dostatek energie, že mozek potřebuje pro správné fungování.

Pamatuj ... Nemůžeme zdůraznit, jak důležité maximum

hydratuje tělo, protože to je nejjednodušší způsob, jak udržet své tělo zdravé a žít dlouhý život. Tento důvod je víc než dost, abyste měli na paměti, že musíte vypít láhev vody denně. Musíte si být vědomi těchto informací a vzít v úvahu všechny výše uvedené, pokud máte v úmyslu zachránit život na vysoké úrovni kvality po mnoho let.


Jak dobře spát a vždy spát návyky

Jak dobře spát a vždy spát návyky

Užitečné Dnes budeme hovořit o škodlivých účincích na zdraví, které mohou způsobit špatný spánek a pamatují několik tipů na to, jak dobře spát. Chcete-li pracovat efektivně, naše tělo by mělo odpočívat asi 7-9 hodin. Tato doba se může lišit v závislosti na osobě. Osoby spící po dobu 6 hodin a méně jsou ohroženy jejich zdraví.

(Užitečné návyky)

Výhody spánku na levé straně

Výhody spánku na levé straně

Na které straně obvykle spíte? Vpravo nebo vlevo? Nebo snad raději spíte na zádech? Odborníci radí, že je nejlepší spát pro dobrý zdravý spánek na levé straně. Přečtěte si tento článek a dozvíte se, jaké jsou výhody spánku v této pozici. Pět výhod spánku na levé straně Možná název tohoto článku vás překvapil.

(Užitečné návyky)