Přirozenou cestou ke snížení krevního tlaku u 5 minut


Přirozenou cestou ke snížení krevního tlaku u 5 minut

užitečné návyky Je-li vysoký krevní tlak dostat mimo kontrolu, stává vážným zdravotním problémem, který by mohl ohrozit váš život.

hypertenze nebo „tichý zabiják“ - je kardiovaskulární onemocnění, které postihuje bezpočet lidí na celém světě.

Odborníci odhadují, že 78 milionů Američanů trpí tlakuvysoký krevní a přibližně 16 milionů dosud diagnostikováno.

Velkým problémem je, že nedostatek diagnózu komplikuje léčbu, čímž se zvyšuje riziko infarktu, mrtvice nebo jiných závažných chorob.

To je důvod, proč je důležité vědět o vysoký krevní tlak a zjistit, co můžete udělat pro její snížení.

Co je krevní tlak? Krevní tlak

- je síla potřebná srdce pumpovat krev, aby orgány prostřednictvím sítě tepen, žil a kapilár.

Normální systolický krevní tlak u dospělých je asi 120 mm Hg. při fyzickém zatížení a 80 mm Hg na dovolené řekl

, že vysoký krevní tlak, jako systolický krevní tlak vyšší než 140 mm Hg a diastolický tlak vyšší než 90 mm Hg.

Tato situace může nastat, když tepny a arterioly škrtit, protože jejich úkolem je regulovat krevní tok v celém těle.

Když jsou komprimovány, srdce musí snažit, aby krevní zásobení, což vede ke zvýšení krevního tlaku.

nejvíce alarmující aspektem je, že to je obvykle provázena závažnými symptomy, zvyšuje pravděpodobnost vzniku vážných problémů, a ani neuvědomují.

Jen občas způsobuje bušení v hlavě nebo na hrudi, závratě, únava a dalšími mírnými příznaky, které vás mohou upozornit na problém.

Jaké jsou důvody?

Příčiny vysokého krevního tlaku, jsou většinou stále neznámé, ale existují některé faktory, které mohou ovlivnit jeho expresi.

Mezi příčiny:

  • Rodinná anamnéza vysokého krevního tlaku.
  • Věk 60 let.
  • Vysoká úroveň stresu, hněvu nebo nepřátelství.
  • Nadváha nebo obezita.
  • Závislost na tabákových výrobcích.
  • Dieta s vysokým obsahem nasycených tuků.
  • Nadměrná spotřeba alkoholu.
  • Spotřeba výrobků bohatých na sodík.
  • Pasivní životní styl.
  • Diabetes

Co lze udělat pro snížení krevního tlaku?

Chcete-li kontrolovat vysoký krevní tlak, musíte pravidelně podstupovat lékařské prohlídky ke kontrole úrovně tlaku.

Pokud je skutečně vysoký, možná budete muset zcela změnit svůj životní styl, abyste ho stabilizovali:

  • Zvyšte konzumaci ovoce a zeleniny.
  • Omezte příjem soli.
  • Cvičení po dobu nejméně 30 minut denně.
  • Přidejte do stravy bylinné čaje a džusy.
  • Vyhýbejte se zpracovaným potravinám a potravinám s vysokým obsahem tuku.
  • Jezte potraviny bohaté na omega-3 mastné kyseliny.
  • Házet hmotnost.
  • Vyvarujte se alkoholu a tabákových výrobků.
  • procvičovat relaxační techniky.

Kromě těchto zdravých návyků existuje stará čínská metoda ke snížení krevního tlaku během pouhých pěti minut.

Co je to tradiční čínská metoda?

Tradiční čínské terapeutické metody jsou založeny na energetických vazbách mezi různými body tlaku na těle a orgánech.

Tato praxe zahrnuje kliknutí na 3 specifické body ke snížení krevního tlaku během několika minut.

Řádka od bodu 1 do bodu 2

  • Využijte čáru od 1 do 2, tj. Od zadní části laloku až po klíční kost.
  • Jemně stiskněte a držte prsty po této lince.
  • Tento pohyb opakujte 10krát na každé straně krku asi tři minuty.

Bod 3

  • Po kliknutí na řádek stiskněte prsty na bod, který je v centimetru od ušního laloku směrem k nosu.
  • Udělejte lehkou masáž s jemným tlakem po dobu jedné minuty na každé straně.

Tato praxe je velmi účinná, když je vaše porucha způsobena stresem nebo jinými emocionálními faktory.

Je však důležité mít na paměti, že se účinky v různých případech liší a toto nemůže nahradit léčbu předepsanou lékařem.


7 Způsobů, jak začít den Právo překonat stres a úzkost

7 Způsobů, jak začít den Právo překonat stres a úzkost

Stres je součástí našeho života. Tato přirozená emoce funguje jako mechanismus přežití pro člověka. Připravuje vás tak, abyste se lépe přizpůsobili nevyhnutelným každodenním výzvám. Ale ve skutečnosti je to možné správně začít den a vyvážení negativních zážitků. Snaž se zapomenout, že inteligentně řídit a kontrolovat stres opravdu pozitivní: to vám dává energii, sílu a nadšení do řešení problémů a pomáhá lépe reagovat na drobné každodenní útrapy.

(Užitečné návyky)

6 Tipů pro prevenci poranění holeně

6 Tipů pro prevenci poranění holeně

Lumbální poranění je poměrně běžným typem léze. Většinou sportovci často trpí. Každý sport představuje velké riziko a jedním z nich je poškození kotníku. Jakýkoli mírný pohyb může vést k roztažení. Zdvih kotníku je porážka vazu. I když je to téměř nevyhnutelné poškození, existují tipy a triky, které vám pomohou vyhnout se jim.

(Užitečné návyky)