14 Cvičení pro tenký pas


14 Cvičení pro tenký pas

zdraví Všichni víme, že příslušenství se pohybují v oblasti břicha, nebo takzvaný „strany“ - výsledek nadměrné sladkosti, pivo a nezdravé jídlo, že se nám to líbí. Všechny tyto nadbytečné kalorie jsou uloženy ve formě tuku v tkáních v pasu. Je na čase skoncovat s tím, abychom vám pomohli! Připravte se na to, abyste se dozvěděli o 14 nejlepších aspenových pasových cvičeních.

14 cvičení pro tenké pasu

Je samozřejmě pravda, že je třeba pít hodně vody a pravidelně jíst zdravé potraviny, jako je ovoce a zeleniny, i když není pochyb o tom skutečnost, že sportovní vybavení také nezbytný pro udržení tvaru dobrý tvar.

Pokud jste připraveni, je zde cvičení, které vám pomohou dostat dokonalý pas během několika týdnů. Vyberte si ze 7 cvičení a proveďte je denně, a před tím, nezapomeňte zahřát dobře, aby se zabránilo zranění. Nezapomeňte, že budete muset neustále provádět tyto cvičení, abyste dosáhli zřetelného výsledku a vždy byli na výšku!

Cvičení č. 1: Ohýbání břicha

  • Stojte rovně, položte nohy na šířku ramen a položte ruce na boky. Otočte horní část těla doprava a doleva, přičemž zadní strana zůstane rovná. Opakujte třikrát.
  • Pak zvedněte ruce ve výšce hrudníku, zavřete dlaně v pěstích a proveďte trochu intenzivnější zvraty. Opakujte třikrát.
  • Na konci cvičení ve stejné pozici jako předtím udělejte dvanáct kroucení, tažením různými směry.

cvičení č. 2: zkroucení bočně

  • postavte se rovně, nastavte nohy na šířku ramen a položte ruce za krk. Proveďte otočení na stranu a poté na jinou (30x).
  • V téže poloze přitáhněte ruce přes ramena a pokuste se dostat se k zemi, když trčete. Vraťte se do původní polohy a proveďte stejný sklon na druhou stranu. Opakujte třikrát.

Cvičení №3: Při nanášení

  • pro toto cvičení, použijte střední velikosti hůl
  • Load ramena, drželi se za ruce na každém konci
  • šířku nohy ramen od sebe, vezmi energické kroucení. Zadní část by měla být rovná, pomůže se zbavit těchto strašných kruhů na žaludku. Opakujte 50krát

Cvičení №4: kroucení side s holí

  • Postavte se rovně, nohy rameno-šířka od sebe uspořádat a držet hůl nad hlavou ve vodorovném směru
  • Vezměte kroucení na stranu, držel hůl

Opakujte 50 krát Cvičení №5: Sklon břicho

  • Postavte se rovně, nohy rameno-šířka od sebe uspořádat a paže zatížení krku. Sklopte tělo dopředu, snažte se dotýkat špiček prstů a pak se vrátit do výchozí polohy. Opakujte 15krát.
  • Nedělejte si starosti, jestliže nemůžete cvičit poprvé. V průběhu času se vaše flexibilita zvýší.

Cvičení №6: Sklon břicho

  • jako předtím Opakujte stejný výkon, ale tentokrát roztáhnout nohy širší. Nakloňte se dopředu a snažte se dotýkat jednoho kotníku a pak druhého. Opakujte 15krát.

Vprava№7: kroucení s ohnuté nohy

  • Sedni, nohy ohnuté, a zadní by měla zůstat rovná. Držte ruce v úrovni hrudníku a zkroutí. Cvičení 50krát. Je skvělé pro práci v pasu a bříšku.

Cvičení č. 8: Otáčení se zkříženými nohami

  • Poloha nohou ovlivní účinnost cvičení. Tentokrát musíte sedět se zkříženými nohami a držet ruce v úrovni hrudníku. Proveďte 50 zákrutů, držte záda rovně a vypadněte rovně.

Cvičení №9: Práce na pás v poloze

  • lži země na vaší straně, nohy mírně ohnuté paže
  • zatížení krku, ale netahejte za ni. Ukončete 15krát.
  • Potom opakujte stejné cvičení, ale tentokrát zvedněte nohy stejně. Proveďte 15 opakování.
  • Na konci cvičení zvedněte žaludek na stranu a nechte nohu narovnat. Proveďte 15 opakování.
  • Vrať se na druhou stranu a proveďte stejné cvičení.

Cvičení №10: Práce na pás v poloze na zemi s nohama

  • ležící na boku, vytáhl nohy a ruce, které pozemní nastavit dopředu naklonil se dobře, druhá ruka zatížení krku. Zvedněte břicho a zvedněte nohu 15krát.
  • Zopakujte cvičení, tentokrát ohněte nohu na stranu a zvedněte ji. Pokuste se dotýkat se kolena. Proveďte 15 opakování.
  • Opakujte stejné cvičení na druhé straně.

Cvičení №11: Cvičení na žaludku a pasu

  • ležet na vaší straně, nohy mírně pokrčené, a to kroucení do stran a dozadu, až se zadní dosáhne na zemní
  • Hand zatížení krku a břicha výtahem 15krát. Takže budete muset pracovat na břišních a krčních svalech.
  • Vraťte se na druhou stranu a zopakujte cvičení.

Cvičení №12: pohyb

  • nohou Lehněte si na záda, položte ruce na bocích, mírně pokrčte nohy a pak se kroutit jim jednu nebo na druhou stranu. Zároveň je nutno udržovat nohy společně a nedotýkat se země. Cvičení opakujte 15krát a pak uvolněte 15 sekund a proveďte další přístup.

Cvičení №13: Další kombinace

  • Lehněte si na záda, paže Load krk a ramena narovnat. Střídavě sehnout a zvednout břicha, střídavě se snaží dotknout levého a pravého kolena. Opakujte 15 krát, potom zbytek 5 sekundách a další 15.

cvičení №14: šnekové

  • ležet na zemi vypryamyvshy nohou a obě složky zatížení krku (není třepání, aby nedošlo k poškození krční páteře)
  • Lift žaludku, takže aby se hrudník nedotýkal země a nevrátil se do původní polohy. Čím vyšší budete zvyšovat, tím účinnější cvičení a můžete spálit více tuku. Toto cvičení 15krát, odpočinek 15 sekund a opakování je 15.

Aby se zabránilo ... doufám, že tento článek byl užitečný pro vás. Na závěr uvádíme několik tipů, které vám pomohou zabránit tomu, aby se v pasu zabývaly extra kilo:

  • Ovládejte váhu.
  • Nezneužívejte potraviny s vysokým obsahem cukru a tuků.
  • Nenoste oblečení, které drží boky, protože vizuálně deformuje tvou postavu.
  • Tanec může dokonale pomoci v boji za pás jejich snů.


Jak připravit viskózní tonikum doma

Jak připravit viskózní tonikum doma

Při péči o kůži potřebuje nejen čisté, ale také nezapomeňte tón, a neměli byste na to zapomenout. Viskózní prostředky mají schopnost obnovit a dodat energii kůže, stejně jako snížit póry, přidělit tuk na kůži a odstranit obličejovou únavu. Proto, pokud chcete mít opravdu krásnou tvář, která bude svítit se zdravím, neváhejte vyzkoušet domácí-vyrobené viskózní toniků, které jsou uvedeny níže.

(Krása)

Jednoduché cvičení na posílení nohou

Jednoduché cvičení na posílení nohou

Zdraví Většina z nás vždy záleží posilování nohou, protože chtějí, aby byly krásné a silné. Kromě touhy po kráse, důležité mít na paměti, že chodidla hrají důležitou roli v oblasti zdraví a fungující celou a tělo, , protože si většinu zátěže . Bez ohledu na to, jak budete trávit čas sedí nebo stojí, nohy unavený, slabší a ztratit svalový tonus a začnou bolet, což vytváří značné množství nepohodlí a problémy.

(Krása)