14 Cvičení pro tenký pas


14 Cvičení pro tenký pas

zdraví Všichni víme, že příslušenství se pohybují v oblasti břicha, nebo takzvaný „strany“ - výsledek nadměrné sladkosti, pivo a nezdravé jídlo, že se nám to líbí. Všechny tyto nadbytečné kalorie jsou uloženy ve formě tuku v tkáních v pasu. Je na čase skoncovat s tím, abychom vám pomohli! Připravte se na to, abyste se dozvěděli o 14 nejlepších aspenových pasových cvičeních.

14 cvičení pro tenké pasu

Je samozřejmě pravda, že je třeba pít hodně vody a pravidelně jíst zdravé potraviny, jako je ovoce a zeleniny, i když není pochyb o tom skutečnost, že sportovní vybavení také nezbytný pro udržení tvaru dobrý tvar.

Pokud jste připraveni, je zde cvičení, které vám pomohou dostat dokonalý pas během několika týdnů. Vyberte si ze 7 cvičení a proveďte je denně, a před tím, nezapomeňte zahřát dobře, aby se zabránilo zranění. Nezapomeňte, že budete muset neustále provádět tyto cvičení, abyste dosáhli zřetelného výsledku a vždy byli na výšku!

Cvičení č. 1: Ohýbání břicha

  • Stojte rovně, položte nohy na šířku ramen a položte ruce na boky. Otočte horní část těla doprava a doleva, přičemž zadní strana zůstane rovná. Opakujte třikrát.
  • Pak zvedněte ruce ve výšce hrudníku, zavřete dlaně v pěstích a proveďte trochu intenzivnější zvraty. Opakujte třikrát.
  • Na konci cvičení ve stejné pozici jako předtím udělejte dvanáct kroucení, tažením různými směry.

cvičení č. 2: zkroucení bočně

  • postavte se rovně, nastavte nohy na šířku ramen a položte ruce za krk. Proveďte otočení na stranu a poté na jinou (30x).
  • V téže poloze přitáhněte ruce přes ramena a pokuste se dostat se k zemi, když trčete. Vraťte se do původní polohy a proveďte stejný sklon na druhou stranu. Opakujte třikrát.

Cvičení №3: Při nanášení

  • pro toto cvičení, použijte střední velikosti hůl
  • Load ramena, drželi se za ruce na každém konci
  • šířku nohy ramen od sebe, vezmi energické kroucení. Zadní část by měla být rovná, pomůže se zbavit těchto strašných kruhů na žaludku. Opakujte 50krát

Cvičení №4: kroucení side s holí

  • Postavte se rovně, nohy rameno-šířka od sebe uspořádat a držet hůl nad hlavou ve vodorovném směru
  • Vezměte kroucení na stranu, držel hůl

Opakujte 50 krát Cvičení №5: Sklon břicho

  • Postavte se rovně, nohy rameno-šířka od sebe uspořádat a paže zatížení krku. Sklopte tělo dopředu, snažte se dotýkat špiček prstů a pak se vrátit do výchozí polohy. Opakujte 15krát.
  • Nedělejte si starosti, jestliže nemůžete cvičit poprvé. V průběhu času se vaše flexibilita zvýší.

Cvičení №6: Sklon břicho

  • jako předtím Opakujte stejný výkon, ale tentokrát roztáhnout nohy širší. Nakloňte se dopředu a snažte se dotýkat jednoho kotníku a pak druhého. Opakujte 15krát.

Vprava№7: kroucení s ohnuté nohy

  • Sedni, nohy ohnuté, a zadní by měla zůstat rovná. Držte ruce v úrovni hrudníku a zkroutí. Cvičení 50krát. Je skvělé pro práci v pasu a bříšku.

Cvičení č. 8: Otáčení se zkříženými nohami

  • Poloha nohou ovlivní účinnost cvičení. Tentokrát musíte sedět se zkříženými nohami a držet ruce v úrovni hrudníku. Proveďte 50 zákrutů, držte záda rovně a vypadněte rovně.

Cvičení №9: Práce na pás v poloze

  • lži země na vaší straně, nohy mírně ohnuté paže
  • zatížení krku, ale netahejte za ni. Ukončete 15krát.
  • Potom opakujte stejné cvičení, ale tentokrát zvedněte nohy stejně. Proveďte 15 opakování.
  • Na konci cvičení zvedněte žaludek na stranu a nechte nohu narovnat. Proveďte 15 opakování.
  • Vrať se na druhou stranu a proveďte stejné cvičení.

Cvičení №10: Práce na pás v poloze na zemi s nohama

  • ležící na boku, vytáhl nohy a ruce, které pozemní nastavit dopředu naklonil se dobře, druhá ruka zatížení krku. Zvedněte břicho a zvedněte nohu 15krát.
  • Zopakujte cvičení, tentokrát ohněte nohu na stranu a zvedněte ji. Pokuste se dotýkat se kolena. Proveďte 15 opakování.
  • Opakujte stejné cvičení na druhé straně.

Cvičení №11: Cvičení na žaludku a pasu

  • ležet na vaší straně, nohy mírně pokrčené, a to kroucení do stran a dozadu, až se zadní dosáhne na zemní
  • Hand zatížení krku a břicha výtahem 15krát. Takže budete muset pracovat na břišních a krčních svalech.
  • Vraťte se na druhou stranu a zopakujte cvičení.

Cvičení №12: pohyb

  • nohou Lehněte si na záda, položte ruce na bocích, mírně pokrčte nohy a pak se kroutit jim jednu nebo na druhou stranu. Zároveň je nutno udržovat nohy společně a nedotýkat se země. Cvičení opakujte 15krát a pak uvolněte 15 sekund a proveďte další přístup.

Cvičení №13: Další kombinace

  • Lehněte si na záda, paže Load krk a ramena narovnat. Střídavě sehnout a zvednout břicha, střídavě se snaží dotknout levého a pravého kolena. Opakujte 15 krát, potom zbytek 5 sekundách a další 15.

cvičení №14: šnekové

  • ležet na zemi vypryamyvshy nohou a obě složky zatížení krku (není třepání, aby nedošlo k poškození krční páteře)
  • Lift žaludku, takže aby se hrudník nedotýkal země a nevrátil se do původní polohy. Čím vyšší budete zvyšovat, tím účinnější cvičení a můžete spálit více tuku. Toto cvičení 15krát, odpočinek 15 sekund a opakování je 15.

Aby se zabránilo ... doufám, že tento článek byl užitečný pro vás. Na závěr uvádíme několik tipů, které vám pomohou zabránit tomu, aby se v pasu zabývaly extra kilo:

  • Ovládejte váhu.
  • Nezneužívejte potraviny s vysokým obsahem cukru a tuků.
  • Nenoste oblečení, které drží boky, protože vizuálně deformuje tvou postavu.
  • Tanec může dokonale pomoci v boji za pás jejich snů.


Nejlepší oleje ke snížení celulitidy

Nejlepší oleje ke snížení celulitidy

Zdraví Z estetického hlediska, tsetsyulit - je jedním z nejčastějších problémů žen . Muži to však někdy mohou trpět. Příčiny celulitidy jsou velmi rozmanité. Jsou spojeny s faktory, jako jsou hormony, genetika, výživa a životní styl. Chcete-li snížit celulitidu, můžete si vybrat krémy a tradiční léky.

(Krása)

Esenciální oleje proti vráskám

Esenciální oleje proti vráskám

Kůže kolem očí je mnohem tenčí než kůže na jiných částech těla. Bohužel se na ni častěji objevují vrásky. To se děje kvůli nedostatku potních žláz. Kromě toho produkuje mnohem méně kolagenu a elastinu. Proto je mnohem pravděpodobnější, že kůže bude pomalá. Může se stát i v mladém věku. Problémem je, že mnoho lidí ignoruje faktory, které komplikují tuto situaci, včetně nedostatku spánku, stresu a špatných stravovacích návyků.

(Krása)