Skrytí emoce blokují játra


Skrytí emoce blokují játra

Často pamatovat mnoho různých faktorů, které mohou způsobit poškození jater, například, odkazuje na špatné stravovací návyky, znečištění, různé toxické látky kolem nás, ale mnoho lidí postarat se o sebe a pokusit se snížit vliv těchto faktorů na tělo stále mají různé problémy s játry. Proč se to děje?

V tomto článku jsme popsali, jako játra ovlivněn negativní emoce, které jsme skrývaly, především hněv a jak můžete zlepšit zdravotní stav jater přirozenou cestou.

Co skrývá játra?

Podle učení starověké čínské medicíny je každý z našich orgánů spojen s emocemi, které na ně mají obzvlášť silný vliv. To nám umožňuje pochopit, jaké emotivní reakce mohou vést k odpovídajícím chronickým onemocněním některých orgánů. Například, plíce jsou spojeny se smutkem, a ledviny - se strachem.

V případě jater, to odpovídá emocionálního stavu hněvu a frustrace, dva druhy emocí, který by nikdy zachovat sebe a skrývat, protože jim umožňuje mít přímý vliv na játra tak intenzivně, jako když jste právě jedl plný talíř mastné potraviny.

hněv a jiné emoce

I když se bavíme hlavně o hněvu, musíme brát i jiné podobné emoce na mysli, jako je zášť, lítosti a zlosti , jsou stejně škodlivé.

Navíc silná latentní hněv může způsobit ucpání jater, který může způsobit extrémní nepohodlí a fyzické nepohodlí (svalové napětí v oblasti krku a ramen, bolesti hlavy, problémy s viděním, atd), což vytváří bludný kruh, odkud je obtížné se dostat ven. Z dlouhodobého hlediska může podobná situace dokonce vést k chronickému onemocnění.

Tak, jak byste měl vyjádřit své emoce?

Řešení projevy těchto emocí není tak jednoduché, jak se zdá na první pohled, a lidé s takovými problémy, ví, jak je někdy těžké změnit svou reakci na každodenní problémy života v mírnější a klid.

Neustále vidíme lidi, kteří prožívají opakované nekontrolované útoky hněvu, a zdravý rozum nám říká, že takové útoky neprodukují zdraví. Ve skutečnosti lidé, kteří zuřivě reagují na určité problémy, obvykle skončí, kteří trpí srdečním onemocněním. Takže, jaké je řešení tohoto problému?

pohled na pár tipů se dozvíte, jak odemknout jater, orgán, který má schopnost nést důsledky těchto negativních emocí. Je nutné pochopit, co se děje

Osvidomlennya událostí odehrávajících - první krok k překonání důsledků negativních emocí a zabránit opakování jejich vzhledu znovu a znovu. Nejdříve se musíte naučit

více o sobě, tj své emoce a pochopit, co lidé dělají vás zlobí. Pak byste se měli pokusit zjistit, jak zabránit tomu, aby reakce na události, a to obvykle může být normální nebo úsměv klidný klid. Pokud máte časté záchvaty vzteku, mohl byste jít na konzultaci s terapeutem, který vám pomůže spravovat své emoce, nebo dokonce poradí, aby homeopatický lék, jako jsou květiny Bach, přírodní alternativa bez vedlejších účinků. Tento nástroj vás může překvapit rychlými a pozitivními výsledky. Naučí komunikovat

první krok směrem ke schopnosti snadno vnímat každou situaci - je naučit se komunikovat.

Měli byste se naučit klidně mluvit o svých pocitech, a že to bolí nejvíc, a to zejména s lidmi, které máte rádi, stejně jako lidé, se kterými budete muset vypořádat každý den, ať už v práci nebo v jiných situacích. To je obtížný úkol, ale pozitivní výsledky vás bude podporovat být neustále v pohybu vpřed. Nezapomeňte na fyzické aktivity

Fyzická aktivita je jedním z nejlepších řešení pro celou řadu problémů. V případě vysoké emoce, fyzická aktivita je velmi užitečné, protože se zbaví tělesného napětí. Chcete-li odemknout fungování jater,

co musíte udělat, cvičení na správné pohyby rukou .Při přesunutí tuto hru, můžete také odemknout masáže a práci si játra, a tak se snaží, aby se zapojily do sportu, jako je tenis nebo boxu, v závislosti na tom, jak dobrý je váš sportovní trénink.

dobrá volba by rovněž pravidelná fyzická aktivita venku, kde si můžete dokonce

vykrychatys tak hlasitě, jak je to možné. Nebojte se používat tento tip, ve skutečnosti je mnohem užitečnější, než se zdá. Naučte se vyjádřit

Existuje mnoho způsobů, jak vyjádřit sebe, zvláště důležité, pokud máte potíže při komunikaci prostřednictvím běžných slov.

Art - skvělý způsob, jak vyjádřit své pocity, a mnozí introverti skončit s takovými nástroji jsou například předními hudebníky, a to je jen jeden příklad. Neváhejte a vyzkoušet si nějaké umělecké oblasti, aby bylo možné vychutnat tvůrčí proces ve volném způsobem bez jakéhokoli dozoru či očekávání.

Shrneme-li výše uvedené, doporučujeme vám v žádném případě ne skrývat své emoce, nenechávejte si je sama o sobě, ale měli byste se naučit přijmout výzvy každodenního života a bezpečně reagovat na ně. V tomto případě se vaše zdraví neohrožuje, a to - nejdůležitější věc, není to?


Zde je to, co potřebujete jíst pro léčbu syndromu dráždivého střeva

Zde je to, co potřebujete jíst pro léčbu syndromu dráždivého střeva

Chcete se naučit léčit syndrom dráždivého tračníku? Syndrom dráždivého střeva vytváří změny v střevním traktu a způsobuje bolest břicha. Možné následné záchvaty průjmu a zácpy, a to je úzce souvisí s tím, co jíte. V tomto článku vám řekneme, co jíst, pokud máte syndrom dráždivého střeva a které produkty byste se měli vyvarovat.

(Užitečné návyky)

Metody ke zlepšení držení těla zvyky

Metody ke zlepšení držení těla zvyky

Užitečné, když budeš sedět celé hodiny každý den u počítače, nebo stojí v práci, páteř nemůže správně vyrovnán. Správné držení těla je životně důležité pro celkové zdraví a vyhnout se bolestí zad, což je dnes velmi běžné. V dnešním článku budeme sdílet některé z nejlepších technik pro dosažení správného držení těla.

(Užitečné návyky)