Příčiny a léčba svalové soudu


Příčiny a léčba svalové soudu

užitečné návyky Svalové křeče nebo křeče nastat, když nedobrovolně jeden nebo více svaly smlouvy, nemohl uvolnit, což způsobuje mírné až silné bolesti.

Obvykle se vyskytují v zadní části nohy nebo kyčle, ale můžete si také zkušenosti svalové křeče v nohou, rukou a jiných svalových skupin těla.

Lidé, kteří je trpí, mohou mít pocit nepříjemného jablka nebo napětí, které samo o sobě zmizí během několika minut. Někteří lidé však mají vážné nepohodlí, které přetrvávají několik hodin v postižené svalové skupině nebo v okolních tkáních.

Záchvaty považován za benigní problém, ale mnoho lidí se snaží zmírnit, protože může přerušit spánek nebo jiné důležité každodenní činnosti.

S ohledem na to, nalézt možné příčiny záchvatů a jaké kroky si můžete vzít, aby se zabránilo používání

léků proti bolesti nebo jiných léků. V dnešním článku vám chceme poskytnout podrobné informace a praktické doporučení pro okamžité jednání.

Zkuste je!

Příčiny svalové studie

Existuje mnoho faktorů, které jsou spojeny s výskytem svalových křečí. Fyzická zátěž, těhotenství, věk - zde jsou některé možné důvody.

Nicméně, ve většině případů, které vznikají, když se něco přeruší přívod kyslíku do specifických svalových skupin, nebo když trpíte nadměrným ztrátám tekutin

, minerálů a bílkovin. Dieta s nízkým obsahem hořčíku a draslíku také často vede k opakovaným záchvatům. Oba tyto minerály posilují a uvolňují svaly, stejně jako zlepšují krevní oběh.

Méně časté příčiny zahrnují určité nemoci,

zvláštní onemocnění trávicího systému, stejně jako otrava. Další teorie naznačuje, že záchvaty mohou mít svůj původ v neefektivní biomechaniky, což také představuje riziko pro zdraví kardiovaskulárního systému.

Jak vyléčit svalové křeče?

Bylo by perfektní přijmout preventivní opatření k ochraně proti tomuto nepříjemnému stavu. Existují některé domácí prostředky, které vám pomohou vyrovnat se s záchvaty.

Zvýšení příjmu vody

Spotřeba vody je důležitá jak pro prevenci, tak pro léčbu tohoto svalového onemocnění. Voda pomáhá aktivovat krevní oběh a

zlepšuje přenos kyslíku do buněk. Sportovní nápoje jsou dobrou volbou pro rehydrataci, obzvláště když ztratíte hodně tekutin prostřednictvím fyzické aktivity nebo tepla.

Jsou vhodné pro sportovce, protože pomáhají nahradit minerální látky, které byly ztraceny prostřednictvím potu.

Použití topné podložky nebo studené zábaly

Teplejší pomáhá uvolnit svaly, pokud je pevně držel při křečích.

Cold vám může pomoci k aktivaci krevního oběhu,

právě křeč. Sledujte

protahovací cviky protahovací cviky jsou nejlepším způsobem, jak bojovat a zabránit křeče v kterékoli části těla. Měla by se provádět na konci fyzické aktivity a během pracovního dne.

Pokud masírovat nohu, budete stimulovat centrální nervovou soustavu vyslat signály, že klid svalové křeče. Nosit volné oblečení

jakmile zjistíte první známky svalovým křečím, uvolnit oděv je velmi důležité, aby se uvolnil svaly.

Těsné oblečení zabraňuje krevnímu oběhu a zabraňuje rychlé úlevě od tohoto problému. Zlepšení stravy

Pokud svalové křeče jsou nedílnou součástí vašeho života, možná je na čase, aby přezkoumala nutriční kvalitu potravin, které konzumují.

Ujistěte se, že se tak sloučenin, jako jsou:

vitamin B12

  • kyselina listová
  • niacin
  • vitamín E
  • vápenatý
  • hořčík draslík
  • železo
  • použití olivového oleje

Když se cítit bolest, zalijeme trochou olivového oleje v dlani a provést Snadná masáž místa stlačením špiček prstů. Vykoupat v teplé vodě

Když nepohodlí zkazit večer a snižuje kvalitu spánku, měli byste podniknout kroky předtím, než jdete do postele.

Zahřívejte vodu a koupat,

ke zvýšení cirkulace v nohách a snížit pravděpodobnost svalové křeče. A konečně, nezapomeňte, že pokud žádný z těchto doporučení nefunguje pro vás, a stále máte pravidelné záchvaty,

je nejlepší se poradit s lékařem, zjistit, zda máte hormonálním nebo krevní poruchy. Nezapomínejte na ně!


5 Silných způsobů, jak zabránit demenci

5 Silných způsobů, jak zabránit demenci

Demence bude mít vliv na více a více lidí v příštích desetiletích. Nezvelicujeme. Mluvíme o skutečnosti, která musí být známa. To je důvod, proč. Délka života stále roste. To znamená, že budeme muset zrostalnu starší populaci, protože riziko neurodegenerativních chorob, jako je Alzheimerova choroba nebo jinými formami demence, je prakticky nevyhnutelné.

(Užitečné návyky)

Jak snadno čistit matrace a polštáře

Jak snadno čistit matrace a polštáře

Všichni lidé se snaží udržet svůj domov a postel čisté a bojovat proti hmyzu. Nicméně to není vždy snadné. Tam jsou místa, na která zapomínáme, a některé problémy, které neumíme odstranit. Například víte, jak vyčistit matraci a polštář? Fakt, že je velmi důležitým úkolem, protože mluvíme o místě, kde spíme.

(Užitečné návyky)