Správný poměr potravin pro hubnutí


Správný poměr potravin pro hubnutí

To není otázka „posedlost“ poměry různých druhů jídla na talíři, ale snadno ovladatelné živiny, které konzumují, a jejich počet vám pomůže pečovat o tvaru a ve správném poměru s jídlem.

A ještě více, tato jednoduchá a dokonce zajímavá strategie, nazývaná "method of dish", vám může pomoci zlepšit vaše zdraví a pohodu.

Víte také, že pokud jde o různé stravy a strategie pro snížení tělesné hmotnosti, existují tisíce možností a doporučení, i když ne všechny jsou zdravé a účinné.

V dnešním článku chceme nabídnout ještě něco víc. Nejdříve mluvíme o znalostech v oblasti výživy. Pokud postupně začnete používat tuto metodu doma, můžete dokonce pomoci vašim dětem vybrat to nejlepší jídlo.

Naučíme vás ohodnotit část každé vaší pokrmy. Jsme si jisti, že vám to pomůže.

Dávejte pozor na proporce pokrmů a uvidíte skvělé výsledky

"Metoda pokrmů" není nová. Ve skutečnosti je to jednoduchá technika, kterou odborníci na výživu dlouhou dobu doporučují.

Není divu, že po této metodě následují sportovci a další lidé, kteří chtějí zhubnout bez toho, aby vše opustili, s různorodou, vyváženou a zdravou stravou.

Discover: čistící dieta 5 možností, které stojí za vyzkoušení

hlavních výhod řádné rozdělování potravin částech

  • První a druhý kurzy sloužil na jednom talíři.
  • Když máte jednu velkou misku, na které jsou všechny potraviny distribuovány, je účinnější vizualizace potěšení.
  • Umožňuje zahrnout všechny hlavní živiny z potravní pyramidy.
  • Musíte také pochopit, že každý okamžik dne vyžaduje různé a proporcionální rozměry.
  • Snídaně nemusí být stejná jako oběd a oběd by neměl být stejný jako večeře.

Podívejme se na hlavní komponenty, které stojí za zapamatování.

Poměr stravy k snídani

Tyto pokrmy by měly být zahrnuty v prvním jídle.

  • 40% ovoce. Snídaně je čas, kdy vaše tělo nejlépe přijímá toto jídlo. Na oběd, na druhé straně, jsou ovoce méně relevantní, protože nejsou dobře absorbovány.

Nejlepší je vytvořit kombinaci několika z nich (například jablko s hrozny).

Zde jsou některé z nejlepších možností, ovoce a bobulí, jak začít den:

  • citrusové ovoce (grapefruit, pomeranč, mandarinka, citronová šťáva) Kiwi
  • jahoda ananas banán
  • meloun broskev hruška

třešeň 40% sacharidů. Co myslíme s sacharidy? A měli byste jíst tyto produkty vůbec, pokud se snažíte zhubnout?

Používání sacharidů je nejen důležité, ale také nesmírně nutné. Vaše tělo potřebuje sacharidy pro správnou funkci: to zlomí cukr a škrob na glukózu pro použití jako energie.

vlákna sacharidů také dává pocit sytosti, který také podporuje hubnutí .

Sacharidy jsou vhodné pro snídaně: celozrnné

    plodiny na druhou stranu nelze zapomenout na množství bílkovin. Vejce jsou například dobrou volbou.

    proporce nádobí k večeři

    klíčový požadavek za nejdůležitější jídlo - udržet rovnováhu mezi zeleniny (40%) a sacharidů (40%).

    • Můžete kombinovat s rýží a zeleninou nebo restovanou zeleninou, dušená a přidat, jako je například kuřecí prsa.
    • Potraviny jako těstoviny, těstoviny nebo kino - je skvělou volbou pro tento den.
    • Doporučujeme také přidat trochu ovoce na večeři.
    • příklad by dobře kombinovat s ovocných salátů (špenát s jahodami, hlávkový salát s granátovým jablkem, zelí s ananasem).
    • Pokud budete jíst ovoce jako zákusek, může to mít vliv na proces trávení, takže to je nejlepší přidat do hlavního jídla. Poměry

    večeři pokrmy stojí za zmínku, že jíst pětkrát denně. Neváhejte jíst mezi hlavním jídlem něco lehkého a výživného.

    Plody a jednoduché jogurt s ořechy a rozinky mohou být skvělé občerstvení.

    Podívejme se, jaké by měly být podíly večeře.

    produkty Discover 5 léčba by měla jíst k večeři

    Všimli jste si, že již žádné ovoce? Pro toto poslední jídlo dne, jak jsme uvedli výše, to není nejlepší volba.

    Účelem je kombinovat zeleninu s bílkovinami. Některé příklady zdrojů bílkovin, které můžete přidat k večeři se zeleninou zlepšit trávení noc:

    Zelenina:

    • okurka
    • lilek
    • chřest
    • celer
    • brokolice
    • dýňová polévka
    • pečená rajčata nebo papriky (suroviny může být trochu těžko stravitelné)

    možnosti proteinové na večeři: lososa

    • tuňáky treska sardinky
    • tofu krůtí nebo kuřecí maso na grilu Nakonec

    , na sacharidy, mohou jen málo, ale ve velmi malém množství jíst.

    Kousek celých zrn nebo trochu ořechů je skvělá volba, protože jsou docela užitečné.

    9 tipů, jak učinit skutečnou ztrátu hmotnosti

    Nemusíte vyloučit tuky z vaší stravy. Místo toho stojí za to vybrat užitečné tuky, které činí skutečnou ztrátu hmotnosti. Další tipy v našem článku.


    5 Ovoce pro zdravou ztrátu hmotnosti a jak jíst je

    5 Ovoce pro zdravou ztrátu hmotnosti a jak jíst je

    Ztráta hmotnosti a zůstat ve stejné hmotnosti se může zdát jako téměř nemožný výkon. Takové jevy jako „efekt odskočit“ nebo změny životního stylu může vážně bránit udržovat dosažené výsledky. Hlavním cílem je ztratit kilogram velkého. Udržujte svou ideální váhu každý den. A teď je otázka: jak to udělat?

    (Ztráta váhy)

    Je pravda, že pocení vede ke ztrátě hmotnosti?

    Je pravda, že pocení vede ke ztrátě hmotnosti?

    Hubnutí je obyčejný mýtus říká, že čím více potu svůj sportovní, tím větší váhu ztratíte. To však není pravda. Množství spalovaných kalorií je spojeno nejen s pocením. Nakonec, kdyby to nebylo pravda, lidé, kteří se nepotknou, neztratí žádné gramy! Zde odpovídáme na otázku: je to opravdu pocení dává štíhlou postavu?

    (Ztráta váhy)