Pomalý metabolismus? Řekneme vám, jak to urychlit


Pomalý metabolismus? Řekneme vám, jak to urychlit

Pokud se snažíte zhubnout, s největší pravděpodobností chcete zlepšit metabolismus.

Zajímavé je, že mnoho lidí se nestará o stravu a vybírá sedavý životní styl. Ztráta hmotnosti je ještě obtížnější.

V mé rodině všechny tyto! Co jiného můžete dělat?

Navzdory skutečnosti, že po určitém věku je tělo obtížnější se zbavit nadbytečného tuku,existují strategie, které mohou ještě pomoci.

Když hovoříme o metabolismu, myslíme všechny chemické procesy, kterými naše buňky zaručují řádné fungování organismu.

Přemýšlejte o tomto procesu jako o vozidle s plným škrticím klapnutím, které bude vždy vděčné za nejlepší palivo.

Existuje mnoho živin, které pomáhají urychlit metabolismus. Dnes chceme sdílet 5 tipů, které vám pomohou.

1. Jezte hodně, ale v malých porcích

V malých porcích je vždy lepší jíst 5 denních jídel. Typické "překročení", které uklidňuje závratný hlad a úzkost, nepomáhá metabolizmu.

  • Nikdy neopouštějte dům bez snídaně a nikdy nechodíte spát bez večeře.
  • Nezapomeňte, že velké množství času mezi příjmem jídla způsobuje, že tělo trpí náhlým poklesem cukru, pomalejším metabolizmem a únavou v budoucnu.
  • Měli byste jíst jen správné množství, ujistěte se, že jídlo je rozmanité, jídlo je vyvážené a uspokojí hlad při přestávkách s čerstvým nebo sušeným ovocem.

2. Mírné použití speciální pomůcky pro pomalý metabolismus

Máte rádi Cannabis pepper? Chile? Pak přidejte malé množství koření do stravy, protože to umožníokamžitě zvýšit metabolismus na 20%.

  • To vše je možné díky kapsaicinu. Aktivní složka a stimulující kořeněná vůně, která vám umožní napadnout poslední nabitý tuk, dokud nebude zničena.

Koření můžete vařit až dvakrát týdně. Tímto způsobemztratíte váhu zdravým způsobem, pouze pokud se staráte o zbytek stravy.

3. říkat „ano“, aby urychlila a pomalý metabolismus bílkovin

To vás může překvapit, ale protein pomáhá udržovat tělo v optimálním stavu, takže to trvá déle, než se perevarytysya. To je způsobeno tím, že je potřeba, aby absorbovaly velkou koncentraci energie. Nyní

důležité vědět, jak si vybrat nejvhodnější zdroj bílkovin. například červené maso často obsahuje příliš mnoho tuku, který ve skutečnosti zpomaluje metabolismus. Takže zvažte následující

nejlepším zdrojem bílkovin pro zvýšení svalové hmoty a urychlení metabolismu: Nut

  • Salmon vejce Sardinky
  • tuňák kuřecí a krůtí avokádo
  • Natural bílý jogurt Grapefruit

Chia semena 4. Top nápoje: káva a zelený čaj

použití mírné množství kávy a zeleného čaje může pomoci urychlit metabolismus.

snídaně by nebyla úplná, pouze pokud přidáte šálek kávy. mozek rychlost metabolismu a oceníte ihned.

Káva obsahuje některé zajímavé účinné látky:

  • kofein, alkaloid pro pohádkové tělo
  • theobromin a theofylin, dvou látek spojené s kofeinem, který také působí jako stimulanty.
  • chlorogenové kyseliny, sloučeniny, která umožňuje absorbovat karbohydráty pomaleji.

Na druhé straně, zelený čaj a jeho katechiny podporovat funkce jater při přeměně tuků na energii. Takže nemyslím, že dvakrát, aby si šálek kávy v polovině dne využít jeho výhod. 5. Způsob

„HIIT“: 5 minut s vysokou intenzitou intervalový trénink - vše, co potřebujete

vysoce intenzivní intervalový trénink kombinuje aerobní cvičení s anaerobní.

V předchozím článku jsme se zmínili tuto techniku ​​na to, jak železo stiskněte 4 minuty.

Když člověk chce zhubnout, získat svalovou hmotu a urychlují metabolismus, klasickou aerobní cvičení dost.

Pokud máte zájem o školení doma, podívejte se na malý příklad toho, jak to udělat.

  • začít trénovat s protahováním a warm-up.
  • stojící stále zvedat kolena nahoru, takže při spuštění. Dvacet vteřindost. Nyní, aby
  • 10 zhynan.
  • Bezprostředně po které se snaží jednoduché protahovací cvičení.
  • Následující jednoduché cvičení sedět na okraji nepružné křesla.
  • Lean zpět.
  • zmáčknout břicho a pokrčte kolena do 90 stupňů.
  • udržujte tuto pozici po dobu 20 sekund.

to jsou příklady, které můžete přidat další cvičení, které jsou rovněž jednoduché, ale intenzivní. K dispozici bude více než dost5 minut provádět tyto užitečné cvičení.

Váš metabolismus bude vděčná!

Vitamin koktejl pro zlepšení zraku a metabolismus

Výživa hraje velmi důležitou roli ve zdraví očí. Věřte tomu nebo ne, vitaminy, minerály a antioxidanty mají přímý vliv na oči.


5 Tajemství ztráty hmotnosti před spaním

5 Tajemství ztráty hmotnosti před spaním

Můžete zhubnout večer před spaním? Samozřejmě můžete. Metabolismus se nikdy nezastaví, takže prostě musíte dát do života několik jednoduchých návyků, které podporují aktivní metabolismus. Pamatujte si, že konec vašeho dne je důležitým obdobím, zvláště pokud jde o snížení tělesné hmotnosti. To je důvod, proč stojí za to vzít pár tipů pro sebe.

(Ztráta váhy)

4 Způsoby, jak zlepšit schopnost spalování tuků

4 Způsoby, jak zlepšit schopnost spalování tuků

Hubnutí Existuje několik způsobů, jak spalovat tuk. Jedním z nich je ketóza. Přestaňte jíst sacharidy. Výsledkem je, že tělo začne metabolickým procesem nazývaným ketóza. Během ketózy je tělo nuceno spalovat tuk jako zdroj energie. Může to být buď tuk, který je uložen v těle, nebo tuk, který jíte. Když k tomu dojde, játra začnou produkovat ketonové tělo.

(Ztráta váhy)