Tipy pro snížení příjmu sacharidů


Tipy pro snížení příjmu sacharidů

Sacharidy jsou mezi mnoha potravinami, které denně konzumujete. To je pravděpodobně jeden z důvodů, proč nemůžete zhubnout. Je nutné snížit spotřebu sacharidů.

Přestože vám dávají živiny a energii k provádění každodenních činností, nedoporučuje se je zneužívat.

V tomto článku vám poskytneme několik tipů pro snížení příjmu sacharidů.

Jsou sacharidy škodlivé pro vaše zdraví?

Tato otázka je velmi častá, zejména u lidí, kteří chtějí zhubnout.

Nedávno se diety s nízkým obsahem karbohydrátů staly populárními. Jak je zřejmé z jejich jména, snižují příjem sacharidů na minimum. Tyto diety jsou založeny na principu: "Sacharidy jsou důvodem, proč získáte váhu."

Nicméně, nemůžete je zcela odstranit z vaší stravy, protože jsou důležité pro práci těla.

Například jsou hlavním zdrojem glukózy v krvi. To znamená, že jsou zodpovědní za "palivo" pro buňky. Kromě toho jsou zdrojem energie, který váš mozek používá k plnění všech svých funkcí.

Druhy sacharidů

V podstatě existují dva typy sacharidů.

  • Na jedné straně jsou jednoduché, které se také nazývají cukry.
  • Na druhou stranu existují složité uhlohydráty. Patří sem škrob a vlákno.

Situace se však změnila. Lidé změnili způsob, jakým se zabývají produkty. Také jsme vytvořili nový druh sacharidů: jednoduché rafinované cukry. Co to je? Jsou k dispozici ve většině produktů, které najdete v obchodech: sušenky, těstoviny, pečivo, balené cereálie a podobně.

Problém s nimi je, že se

rychle vstřebávají, protože nemají vlákno. Kromě toho odstraňují hladiny glukózy v krvi z rovnováhy. Dokonce uchovávají tuky v těle (zejména v břišní dutině). Problém se sacharidy je, že

lidé jíst nezdravé (zpracované) a odmítnout přírodní obsažené v ovoci, celých zrn a zeleniny.Pokud změníte svou dietu, budete moci zhubnout a zabránit mnoha nemocem.

Doporučení pro snížení příjmu sacharidů

Je důležité zjistit, které sacharidy jsou "špatné" a pak zjistit, jak je odstranit z stravy.

Chcete-li to provést, poskytneme vám několik tipů, které vám mohou pomoci.

1. Odmítněte sladké nápoje

Věřte tomu nebo ne, sportovní nápoje nejsou vůbec užitečné, protože obsahují velké množství kukuřičného sirupu. Obsahují také mnoho cukru.

způsobuje jak obezitu, tak inzulinovou rezistenci.

Dokonce i dietní nápoje obsahují škodlivé složky. Namísto těchto nápojů si vyberte přírodní džusy nebo bylinné čaje.

2. Jezte více ovoce a zeleniny

Lidé často jíst sušenky, chléb nebo žetony, protože to opravdu chtějí.

Tento problém lze vyřešit. Například, zastavíte

koupit určité "atraktivní" produkty. Můžete také mít misku s lahodným ovocem.Před výběrem jídla, které je plné sacharidů, jíst zeleninu. Například stonka celeru nebo surové mrkve může fungovat. Když je porazíte, snížíte napětí a pomůžete snížit touhu po jídle.

3. Snížit množství chleba Sme zvyklí na jídlo chleba jako dokonalý přírůstek do salátů, masa nebo omáček.

Bochník chleba však obsahuje příliš mnoho oloupaných jednoduchých sacharidů. Tato

je jednou z hlavních příčin přírůstku hmotnosti.

Je důležité vybrat celá zrna, jako je žito. Spolu se sacharidy obsahují dostatečné množství vlákniny. Mezi další výhody

zlepšuje fungování střeva.

4. Koupit jídlo, když jste zdravýdobrý nápad, aby se postarat o tělo a kabelku je

jít na trh nebo supermarket po jídle.

Když máte hlad, váš mozek nevydá správné rozhodnutí. Všechno, co vidíte, vás láká. Proto

doporučujeme nepůjdou do restaurace na prázdný žaludek.

Nezapomeňte, že vaše chuť k jídlu vás nutí vybrat si zpracované, mastné a sladké potraviny, které nejsou příliš užitečné. Takže nejdříve, pak jděte do obchodu. 5. Vyberte občerstvení s malým množstvím sacharidů

V polovině dopoledne, v odpoledních hodinách nebo před večeří můžete mít občerstvení. To snižuje chuť k jídlu. Kromě toho můžete občerstvení snadno a rychle uvařit.

Upozorňujeme však, že tyto občerstvení nesmí obsahovat první nejlepší ingredience.

Místo bramborových lupínků, sušenky, bonbony nebo klobásy doporučujeme ořechy mít po ruce, jako například:

mandle, arašídy, lískové ořechy.

Je pravda, že mají spoustu kalorií, takže můžete jíst jen hrstku. No, oniuspokojují chuť k jídlu a snižují touhu po jídle.

6. Nechcete oklamat sebe "nízkokalorické" výrobky Jsou velmi populární. Mnoho zásob balení nebo kontejnerů říká, že jsou "nízkokalorické". Problém je, že

tyto produkty nejsou vždy užitečné.

Mohou obsahovat méně sacharidů, ale obsahují také méně bílkovin, méně soli a mohou obsahovat škodlivé konzervační látky. 7. Přidejte více bílkovin k snídani.

Každé ráno dostanete palivo, abyste mohli začít den. Chcete-li získat co nejvíce energie, jíst vařená vejce, abyste uspokojili vaši chuť k jídlu. Tímto způsobem budete také konzumovat více bílkovin.

Zjistíte rozdíl v průběhu dne!


Druhy bakterií zjištěných na penězích

Druhy bakterií zjištěných na penězích

Užitečné návyky V tomto článku se budeme diskutovat o různých typů bakterií zjištěných na peněžním : na bankovkách a mincích. Co zjistíte, vás překvapí! Navzdory tomu, že dnes kreditní a debetní karty jsou stále více a více populární jako platební prostředek, i když většina z nás každý den, budou muset vypořádat s bankovek a mincí v pohledu našich odborných činností.

(Užitečné návyky)

Ztučnění jater, potraviny, aby se zabránilo návyky

Ztučnění jater, potraviny, aby se zabránilo návyky

Užitečné ztučnění jater se stala jedním z hlavních zdravotních problémů naší doby. Jednou z hlavních příčin tohoto problému je náš moderní životní styl, který téměř prakticky chybí fyzická aktivita. Také vidět nárůst spotřeby občerstvení a nezdravé potraviny, které dávají přebytečného tuku v těle, ale mají velmi malou výživnou hodnotu.

(Užitečné návyky)