14 Tipů, jak usnout rychlejší a lepší spánek návyky


14 Tipů, jak usnout rychlejší a lepší spánek návyky

Užitečné Je čas jít spát a po náročném dni si chtějí odpočinout, vypnout světla a pokusit se usnout rychle zavřít oči, ale spánek nepřijde. Hodina za hodinu zmizí a nezavřeli jste oči.

Nervózní vzrušení začíná růst, protože zítra je to práce, ale není možné se uvolnit. Nechcete ani sledovat hodinky, protože máte pocit, že zbývá jen velmi málo času.

Pokud se to tak často děje ve vašem životě, doporučujeme přečíst si tento článek. V něm najdete různé tipy a techniky k rychlejšímu usnutí a lepšímu spánku. Tipy pro rychlé usnutí

Třetina našeho života je ve snu. Je to opravdu může zdát hodně, ale ve skutečnosti je to nutné spánku pro nás zotavit (baterii, která potřebuje nabít, jinak bude přístroj přestane fungovat). Takže pokud nemáte dost množství a kvalitu spánku, nebudete schopni dobře pracovat, studovat, být v dobré náladě, být zdravý atd.

Pokud máte potíže s usínáním, pak samozřejmě víte, že k tomuto jevu: vznik díla tmavé kruhy pod očima, nízká produktivita, přesnost

jak dělat svou paměť a koncentraci jsou sníženy. Kromě toho může vést k rozvoji různých onemocnění, jako je diabetes, obezita a chronická deprese. Márně mnozí věří tomu, že pro dobrý spánek nemusíte nic dělat. Podobně by to mělo vypadat samo od sebe. Ve skutečnosti má být dobrý spánek, měl by být řádně připraven.

Pokud nemůžete spát na jednu noc, možná jste byli ve špatné náladě, nebo naopak byli nadšeni po zábavné a radostné události, ale

pokud se to stane každý večer a nedostávají správné odpočinout, je to opravdu problém. Chcete-li tomu zabránit, zkuste se řídit tipy, které vám dále nabízíme. Nastavte proceduru spánku a řiďte se jí

Musíte určit sám sebe, kdy musíte jít spát. To vám pomůže upravit vaše biologické hodiny na správný rytmus. Vaše tělo bude vědět, kdy budete potřebovat jít spát, nebo kdy pracovat.

V průběhu času se tělo naučí relaxovat a bojovat proti stresu. Pokuste se vždycky jít spát a vstávat současně (nebo co nejblíže k němu, dokonce i přes víkend). Vaše tělo tak zvykne na rovnováhu pracovního odpočinku.

Uchovávejte si denník

Pomůže vám uvolnit stresové hormony a snížit úzkost a smutek. Deník nemusí nutně zaznamenávat všechny vaše myšlenky. Můžete jen vyčíslit, co vás nejvíce znepokojuje. Tento zvyk vám pomůže zbavit se myšlenek při řešení problémů po celou noc.

Zvyšte spotřebu hořčíku

Vědecký výzkum ukazuje, že hořčík je potřebný k dobrému spánku a můžete spát jako "anděl".

Zkuste jíst takové výrobky, jako jsou dýňová semena, želé nebo špenát. Nápoj čajového heřmáku

Stres, zkušenosti, potíže při práci nebo ve vašem osobním životě často vedou k nespavosti. Podle statistik se problémy spánku alespoň jednou v životě týkají každého člověka. Podle odborníků, nejbezpečnější způsob, jak bojovat proti nespavosti - bylinný čaj.

Takový nápoj uklidňuje a uvolňuje, snižuje úzkost. Spánek dobře spí celou noc a spát až do rána, dostatečně vypije jen jednu šálek čaje z heřmánku před spaním.

K přípravě čaje budete potřebovat hrstku heřmánku, vaříte ho ve čtvrtině litru vody a nechte vařit. Více sportů

Pravidelné cvičení může zlepšit kvalitu spánku, ale snaží se vyhnout těžké fyzické aktivitě pět až šest hodin před spánkem. Před postelí můžete provádět světelné cvičení nebo ty, které vám pomohou odpočinout.

Když pravidelně hrajete sport, vaše tělo a vaše mysl budou unavená. A proto nebude mít žádný důvod spát v noci.

Kromě toho mají sporty také další výhody: fyzické cvičení vám pomohou zpřísnit svaly, snížit stres, zmírnit napětí, zlepšit plíce a srdce, snížit hladinu cholesterolu a samozřejmě zhubnout. Dokončete práci před sluncem

Pokud je to možné, zkuste pracovat déle než před západem slunce.

Takže vaše tělo pochopí, že s nástupem tmy je čas uvolnit se a spát spíše než pokračovat v každodenních aktivitách. Využijte večerní čas pro sport, pro hry s dětmi nebo věnujte svůj volný čas své oblíbené hobby atd. Hang v odpoledních hodinách

Na rozdíl od obyčejného přesvědčení,

odpočinek během dne až třicet minut (odpoledne) poskytuje nejlepší spánek v noci. Pouze jeden by neměl spát déle než hodinu, protože po uplynutí této doby, riskujete pádu do hlubokého spánku, po kterém se budete cítit závrať po probuzení, slabostí a jedinou touhou - a to i trochu spánku. A pak odpoledne bude vypadat velmi dlouho. spánku nejméně sedm hodin rovně každou noc

Zatím není jasné, kolik hodin musí člověk spát každou noc.

šest až osm - většina se domnívá, že by to mělo být délka spánku, ale to vše závisí na vašich osobních potřeb a aktivit. Pokud člověk nedostane řádně a důkladně spánek, tělo zvýší produkci hormonu kortizolu, hormonu, díky kterému člověk je ve stresu. Kromě toho existuje vysoká pravděpodobnost vzniku diabetu kvůli odolnosti těla vůči inzulínu.

Nechť vaše ložnice pouze pro spánek bude

Nechť vaše postel v ložnici je určen pouze pro dva druhy činností, pro spánek a sex. Všechno ostatní, nikoliv jen v ložnici. Mělo by být konzumovány v jídelně nebo v kuchyni, sledování televize v obývacím pokoji, práci v kanceláři nebo v kanceláři, atd

vytvořit atmosféru pro relaxační

atmosféry pro relaxaci a odpočinek, jsou: pohodlná matrace, tmavé závěsy na oknech, která by neměla chybět sluneční světlo, klidný pastelových barvách zdi, na teplotě (v létě používání klimatizace a zimní vytápění místností), žádný hluk, pohodlně spát (pyžama) a, samozřejmě, mezi těmi, kteří by chtěli rozdělit postel, kteří netrpí noční můry, atd

lépe spát v chladné místnosti, než vysoké teploty

Pokud půjdete spát v teplé pyžamo nebo vytápění v ložnici je při maximální teplotě, je třeba připomenout, že

vysoké teploty povedou k přerušovanému spánku a pak to bude obtížné usínání až do rána se budete pot a v důsledku toho začnete dehydratovat tělo. Obnovit ztracené spánek

Pokud jste se vrátil domů pozdě v sobotu nebo při studiu na druhou noc, je nutné obnovit ztracené hodiny spánku na druhý den, tak, aby nebyla cítit nedostatek spánku.

Vyhněte se některé potraviny těsně před konzumací spaním

všech potravin, které vám dodá odvahu, totiž kofein, sycené nápoje a tučná jídla byste se měli vyhnout těsně před spaním.

Ve skutečnosti se nedoporučuje pít kávu po šesté večer. Nespouštějte kávu. šálek kávy pomáhá probudit v dopoledních hodinách, ale stejný šálek kávy po večeři může vymazat své plány dobrý spánek. Nepoužívejte kávu nebo jiné nápoje obsahující kofein odpoledne. Dokonce i v malé koncentraci kofeinu může přerušit fázi hlubokého spánku.

Nechoďte spát hladoví

Nezapomeňte jít do postele s plným žaludkem se nedoporučuje, protože to bude mít opačný účinek.

Vzhledem k tomu, odborníci nedoporučují jídla po sedmi hodinách, nebo nejpozději tři hodiny před spaním. však se silným pocitem hladu, a to je zejména znepokojen tím, že začátky dělat užitečné zvyk nejíst v noci,

může pít před spaním sklenici (nebo dva) obsah podmáslí tuku nižším než 1%, že nejen ublížit, ale také zlepšit Váš zdravotní stav


Incredible šťávu z granátového jablka a 7 svým jedinečným vlastnostem užitečné návyky

Incredible šťávu z granátového jablka a 7 svým jedinečným vlastnostem užitečné návyky

Možná jste slyšeli, že opakovaně šťávy jsou důležité pro lidské zdraví . Existuje ovšem množství ovoce, džusů, které jsou nejen užitečným nápojem, ale také silným zdrojem vitamínů a minerálů. Mezi nimi - šťávu z granátového jablka . Dnes budeme mluvit o jeho užitečných vlastnostech. Ujišťujeme vás, že po přečtení tohoto článku se tento nápoj stane nedílnou součástí vaší stravy.

(Užitečné návyky)

6 Způsoby, jak posílit nervový systém

6 Způsoby, jak posílit nervový systém

Užitečné návyky Přemýšleli jste někdy o tom, co můžete udělat pro posílení nervové soustavy? Ve skutečnosti z velké části zapomínáme na tento aspekt našeho zdraví. Dnes chceme vyprávět o návycích a tajemstvích, které můžete využít k jejich posílení. Takže se můžete ujistit, že vaše nervy jsou v dobrém stavu.

(Užitečné návyky)