Tipy pro potírání spánkové apnoe


Tipy pro potírání spánkové apnoe

Apnea je porucha, při které člověk nemůže normálně dýchat při spánku. Její dýchání se zastaví v libovolném okamžiku po dobu jedné nebo několika minut nebo se přerušuje nepřetržitě po celou noc.

Takový problém je častý mezi pacienty s astmatu a onemocnění dýchacích cest.

Jak si dokážete představit, apnoe způsobuje celou řadu zdravotních poruch.

Někdy může být dýchání zpožděno 30 nebo vícekrát za hodinu. Ale po takové přestávce se vše vrátí k normálu. Když se člověk znovu začne dýchat, v některých případech je doprovázen silným chrápáním nebo zvukem podobným uškrcení.

Bohužel, spánková apnoe může přerušit klid vašich blízkých a příbuzných.

V tomto článku se s vámi chceme podělit o několik tipů, jak se vyhnout této poruše nebo snížit její příznaky.

Přečtěte si také o snech, které zlepšují spánek

Nastavte plán spánku

Nejčastějším způsobem léčby apnoe je nastavit časový plán spánku. Ujistěte se, že ležíte v posteli a probudíte se současně.

Z tohoto důvodu se tělo dostane do "lehčího" stavu odpočinku. Pamatujte si, že Nepravidelný nebo nepohodlný spánek zvyšuje pravděpodobnost svalových a respiračních problémů.

Snažte se vždy spát 7-8 hodin v noci a nastavte speciální plán.

Zbavte se extra kilo

Obezita má nepřímý vztah k spánkové apnoi. Faktem je, že tělo přetížené nadváhou.

Tuk a hrdlo se hromadí v tuku. To je velmi nebezpečné, protože blokuje dýchací cesty. V důsledku toho začne člověk krvácet a plíce přestanou pracovat na maximální síle.

V tomto případě je nejlépe začít se stravou. Je nezbytné přidávat do stravy přírodní produkty a snažit se co nejvíce dělat sporty.

Proces hubnutí bude vyžadovat vaše úsilí, zvláště pokud jste již zvyklí na život plný špatných návyků. Proto je lepší začít s malými a vše postupně měnit. Spát na boku

Pokud spíte na zádech, respirační systém je mnohem obtížnější překonat porušení, které se vyskytují v průběhu spánkové apnoe, a to zejména zablokování dýchacích cest.

Umyvadlo na hrdlo jazyka a měkké tkáně. Pokud spíte lícem nahoru, začnou padat do zadní části ústní dutiny. To blokuje průchod vzduchu a způsobuje chrápání.

Spát na vaší straně, umístěte polštář mezi nohama. Tím se zabrání vám nevědomky změnit pozici a mají také pozitivní dopad na zdraví zad.

Je důležité, aby se pokusili změnit postoj vzhůru neustále na zádech nebo břicha. Po těchto dvou poloh způsobuje přerušovaný spánek. Kromě toho se začnete chrápat víc.

přidat cvičení do vašeho každodenního života

Jak jsme již řekli, aby se zabránilo spánkové apnoe, je důležité zbavit se kila navíc. Ale to není možné, pokud nechcete, aby cvičení součástí vašeho života. Také

pravidelné cvičení posiluje dýchací ústrojí.

Navíc k tomu všemu, pokud děláte cvičení během dne, paktělo bude moci lépe relaxovat.

To je, když budete ležet v posteli a pokusit se spát, bude spánek přijde mnohem rychleji, než je obvyklé.

Ujistěte se, že tělo dostane dostatek

magnesium spánková apnoe postihuje převážně svaly v horní části krku. Proto musíme zajistit, aby mohly plnit své funkce správně.

Hořčík - je velmi důležitý minerál, který má přímý vliv na svaly celého těla. To je důvod, proč byste se měli ujistit, že jste konzumovat ve správném množství.

Můžeš hořčíku doplňky nebo potraviny, jako jsou: banány

  • zelené fazolky, avokádo
  • několik druhů ořechů a semen

Doporučujeme vám jíst dostatek potravin bohatých nahořčíku. To je nejlepší způsob, jak zůstat zdravý, aniž by výdaje na tablety. Zapomenout

kouření kouření - jeden z hlavních příčin spánkové apnoe. To platí zejména v případech obstrukční spánkové apnoe. Chemické látky, které se uvolňují při kouření a obsažených v tabáku, způsobující zúžení, zánět a podráždění dýchacích cest.

Jestliže chcete zastavit chrápání, zbavit se závislosti na tabáku. To je naše hlavní doporučení.

nejlepší, aby se zabránilo cigarety a tabák v jakékoli formě. Pokud jste velmi obtížné překonat závislost, vyzkoušet elektronické cigarety.

Sing Možná se vám nebude očekávat, že tento seznam tip. Nicméně písně posílit měkké tkáně a ústa hrdlo.

Pokud zvýšení svalové síly v této oblasti, pravděpodobnost zablokování dýchacích cest je mnohem méně. Nakonec se vyskytuje spánková apnoe, protože oslabené nebo ochablé svaly.

Nyní, když jste si vědomi blahodárné vlastnosti zpěvu, nepopírám sami v této radosti. Ať už máte nádherný hlas. Stačí jednoduše vybrat svou oblíbenou píseň a zpívat ve sprše.

Nezapomeňte, že zpěv - je přirozený způsob, jak se zbavit stresu.

Hlavní obrázek s laskavým svolením © wikiHow.com


11 Tipů spát dobře a probudit aktualizované

11 Tipů spát dobře a probudit aktualizované

Dobrý sen nejen poskytuje dobrý odpočinek. Dobrý spánek je také požadován pro aktivní následující den. Pokud budete postupovat podle těchto tipů, proberete se s pocitem obnovy a budete mnohem šťastnější. 1. Dobrý spánek Každé tělo je schopné regulovat množství potřebného spánku. Avšak průměr pro dospělou osobu je mezi 7 a 9 hodinami.

(Užitečné návyky)

4 Nejlepší pozice pro spánek: Vy a váš partner

4 Nejlepší pozice pro spánek: Vy a váš partner

Během snu s partnerem jsou vztahy posíleny. Je pravda, že společné lůžko se na vás nejčastěji otáčí s podivnými situacemi během spánku, včetně těch, které mohou být škodlivé pro vaše zdraví. Pro absolutní odpočinek a prevenci účinků na tělo, zvažte tyto zdravé momenty během spánku, které vám pomohou vždy pohodlně spát s partnerem.

(Užitečné návyky)