Tipy: jak zhubnout s pěší turistikou


Tipy: jak zhubnout s pěší turistikou

Rychlé chůze jako prostředek ke ztrátě hmotnosti získává stále více příznivců. Ano, můžete zhubnout při chůzi, ale existují konkrétní kroky, které musíte přijmout, aby se urychlil váš metabolismus a spálit více tuku.

Chůze je neuvěřitelně užitečné mít zdravé srdce. Když se osoba pohybuje, všechny její svaly, všechny plazmy pracují, krevní oběh se zlepšuje, tromby se netvoří. A přesto, pokud stále víte, jak správně chodit, může vám pomoci zhubnout. S tímto zdravým cvičením můžete spálit více kalorií a cítit se lépe každý den. V tomto článku vám řekneme, jak zhubnout při chůzi. Projděte a získejte výsledek

Pro mnoho lidí je chůze mnohem uspokojivějším než zatížení. Zatímco mnozí také si myslí, že chůze a hubnutí nemají nic společného. Vezměte však na vědomí skutečnost, že jakákoli fyzická aktivita může pomoci přeměnit glukózu, tuky a bílkoviny na energii, která spaluje tuky. Myslíme si, že takové fakty budou dobrým motivem pro to, aby lidé chodili pěšky. Pokud následujeme nízkokalorickou vyváženou stravu a chodíme několik kilometrů denně, můžeme snadno zhubnout.

1. Buďte obezřetní

Chůze doporučuje mnoho lékařů a odborníků na výživu, protože je cenově dostupné a bezpečné cvičení. Dejte si jednu hodinu denně. Pro procházky a fyzické cvičení budete muset koupit speciální oblečení a pohodlnou odpovídající obuv. Je žádoucí koupit kvalitní tenisky, které opraví kotník. Snažte se najít společníka pro vás, což vám pomůže dodržovat pravidla každodenních procházek.

2. Zvolte správné zatížení

Abyste se nemuseli příliš snadno a rychle unavit, doporučujeme začít s půlhodinou chůze dvakrát denně. Přibližně o týden později si zvyknete na chůzi a budete mít možnost chodit po hodině najednou.

Když říkáme "chůzi", nemáme na mysli chůzi s klidným tempem. Proto je nutné zvýšit tempo chůze. Intenzivní chůze je považováno za obtížné mluvit. Přesněji, musíte se pohybovat rychlostí 6 km / h. Chudnutí je způsobeno skutečností, že při rychlém chůzi se svaly dostávají mnohem víc než při pomalé rychlosti. Musíte jít rychle a sledovat rytmus - to je důležité v tomto cvičení. Také doporučujeme, abyste se vydali na procházku s trváním až 15 minut.

3. Jak rychle chodit, abyste rychle zhubli

Neměli byste dělat široké kroky při chůzi. Pokud příliš svaly příliš zatěžujete, můžete vytáhnout nějaký sval, což může způsobit zranění. Postupujte podle obvyklých kroků a nikdy nebudete zraněni.

  • Abyste se rychleji pohybovali a neunavili se, musíte nejprve správně držet tělo. Musíte být uklidněni, současně se nesklouznout. Lokty by měly být mírně ohnuté pod úhlem 90 stupňů a zbraně by měly být v pohybu. Musíte se cítit pohodlně, nic by nemělo způsobovat nepříjemnosti a způsobovat bolest.
  • Jděte rychle, ale udržujte stabilní tempo bez zvýšení tréninku. Začněte běžným tempem a za 5 minut jděte rychleji. Kroky jsou rychlé, krátké a rovnoměrné.
  • Věnujte pozornost tomu, jak se vaše boky pohybují, když jdete. Pohyb stehen by měl být kontinuální (dolů a nahoru) a neměla by se objevit žádná bolest.
  • Správně rozložte zatížení nohou. Je důležité, abyste pevně vystoupili na patu a zatlačili zpět.
  • držte hlavu v normální poloze; Nezvedejte příliš vysokou hlavu ani ji příliš nesnižujte. Nedívejte se po nohách po celou dobu, jinak se vám podaří protahovat svaly krku nebo nějakou jinou bolestivou bolest.
  • Při procházkách by měla být vaše ramena volný a uvolněná po celou dobu.
  • Udržujte své tělo uklizené a sebejisté. Chrbát by se měl snadno pohybovat boky.
  • Udržujte ruce o 90 stupňů, což vám pomůže udržet stabilní tempo při chůzi a cítit rovnováhu. Nedotýkejte se rukama do pěstí, uvolněte dlaně.
  • 4. Dýchat správně

Naučte se správně dýchat při chůzi - velmi důležité. Za prvé, správné dýchání v průběhu chůze může snížit zatížení kardiovaskulárního systému. Za druhé, správné dýchání zvyšuje přístup kyslíku k životně důležitým orgánům. A to všechno nepochybně zvyšuje efektivitu tréninku. Při běhu se doporučuje dýchat s pomocí bránice nebo spodního břicha, nikoli horní části hrudníku. Dýchat hluboce a dýchat vzduch ústy.


Ztráta tělesné hmotnosti pomocí rýžového mléka

Ztráta tělesné hmotnosti pomocí rýžového mléka

Jedním z nejslavnějších druhů rostlinného mléka je rýžové mléko, které má mnoho výhod a příznivých vlastností. Hlavním přínosem rýžového mléka je, že je bohatý na vlákninu, která snižuje hladinu cholesterolu a udržuje konstantní hladinu cukru v krvi. Kromě toho je bohatá na vápník, vitamíny A a D, a proto - zvláště užitečné pro posílení kostí.

(Ztráta váhy)

Boj žen s obsahem tuku na břiše pokračuje

Boj žen s obsahem tuku na břiše pokračuje

Hubnutí Tuk na břiše - je pouze problém vzhledu, může to vést k onemocnění srdce, dýchacími problémy a dokonce i některých druhů rakoviny. Mastný . To je jeden z nejvíce neatraktivních a frustrujících problémů žen. Navíc je to také nebezpečné! Všichni víme, že roky procházejí a s nimi na žaludku začíná hromadit tuky.

(Ztráta váhy)