Tipy pro zvětšení prsů


Tipy pro zvětšení prsů

Užitečné návyky po porodu nebo po dosažení určitého věku mnoho žen si všimnout, že jejich prsa povislá nebo visící. Není však třeba chirurgického zákroku k úplné změně situace.

V dnešním článku jsme vám řekne o některých cvičení a poradit, které vám pomohou zvýšit prsa a hrudník. Nenechte si ujít!

Bolest na hrudi je přirozený fenomén

Ženy prožívají mnoho změn po 40 letech. Navíc k časným příznakům menopauzy, viditelnější fyzické změny, včetně ztráty elasticity hrudníku.

Mezi faktory, které mohou ovlivnit situaci:

  • kojení
  • těhotenství rychlé hubnutí
  • rychlé přibývání na váze
  • nutriční nedostatky
  • špatná podprsenka
  • namáhavé cvičení s rakovinou prsu
  • hormonální problémy
  • respiračních onemocnění (včetně tuberkulózy)
  • kouření spotřebu
  • příliš mnoho nealkoholické nápoje nebo alkoholické

důležité připomenout, že prsamít svaly, a jsou složeny z tuku, pojivové tkáně a mléčné žlázy. Proto, když se zhoršíte, je to jedna z prvních částí těla, která ztrácí objem. Když zesílíte, všechno jde opačným směrem.

Pojďme se podívat na 3 různé způsoby, jak zvýšit pružnost prsu a hrudníku oblastí:

  • přírodní léčby
  • užitečné návyky
  • cvičení

Část 1: přírodní způsoby prsa

Pokud jde o domácí opravné prostředky pro prsa, můžete si vybrat z následujících možností:

ledem nebo studenou

Plavat v nejchladnější vodě. Pokud se vám tento nápad nelíbí ani v létě, masírujte oblast s kostkami ledu. Postup opakujte denně.

Rum a citrón

Pro toto médium potřebujete poloviční sklenici rumu (125 ml) a šťávu z jednoho citronu. Smíchejte je a nechte přes noc. Ráno masírujte prsa. Nechte 10 minut a opláchněte studenou vodou.

krém s levandulí a bodláku

Najdete ji v lékárně nebo si sami doma, Vazelína 40 g, 20 kapek levandulového esenciálního oleje a 1 g extraktu bodlák.

Masáž krému zubu nahoru. Neplachte.

Banány

Vše, co potřebujete, je 1-2 zralé banány. Odstraňte kůži a rozetřete ji vidličkou. Použijte tuto pastu na hruď a nechte 30 minut, poté opláchněte teplou nebo studenou vodou. Opakujte třikrát týdně.

Vaječné bílé

Bílé vejce v krémové formě a vložte na hruď. V případě potřeby přidejte další vaječné bílé. Nechte 30 minut a poté opláchněte teplou vodou.

2. část: Dobré zvyky kojení

Právě jste se dozvěděli o některých domácích prostředcích. Nyní je čas se zaměřit na každodenní zvyky, které mohou způsobit propadnutí a můžete se změnit.

Netestujte žádnou extrémní stravu

Když rychle ztratíte váhu v krátkém čase, hrudník ztrácí objem a pružnost. Navíc je pro zdraví obecně špatné.

Vyberte si správnou podprsenku

Pokud máte spoustu sportů, noste sportovní podprsenku. U jiných činností se ujistěte, že popruhy dobře padnou a nikdy netiskněte.

Postupem času podprsenka ztrácí schopnost podepřít hruď. Vyměnit popruh nebo koupit nový.

Je také důležité vybrat podprsenku, která vyhovuje velikosti vašeho prsu. Nedoporučujeme podprsenku na kosti, protože navzdory skutečnosti, že poskytuje lepší podporu, nemá příliš velký vliv na zdraví hrudníku.

Nevystavujte hrudník slunci

Nemůžete navštívit nudistickou pláž, ale i bikiny jsou velmi malé a nezakryjí prsa správně.

UV záření způsobuje ztrátu elasticity kůže. Vždy používejte krém s vysokou ochranou a pokryte si hruď.

Vyhoďte kouření a pít alkohol

Zlepšuje celkové zdraví a zabraňuje propadnutí hrudníku.

Udržujte dobrou pozici

Humor v sedící pozici není jen špatný pro záda a páteř. To také ovlivňuje elasticitu hrudníku. Také z podlahy nevytahujte těžké předměty.

Tuk správně

Je nezbytné přidat do stravy více živin, zejména vápník, vitamíny, sacharidy, mastné kyseliny a minerály.

Část 3: Cvičení posilující prsa

Tady jsme přišli až k poslední části o tom, jak si vyrobit prsa tak, jak jste byli, když jste byl teenager. Obecné cvičení jsou velmi důležité.

Existují však speciální tréninkové programy, které se zaměřují na prsní tkáň a prsní svaly (kolem hrudníku). Nejvíce doporučené cvičení jsou:

Motýli na lavičce

Ležte na zádech do atletické lavice a roztáhněte ruce. Ohnout malý loket a spustit ruce, dokud nejsou rovnoběžné s podlahou. Držte tuto pozici několik sekund, než se vrátíte do výchozí pozice. V každé ruce můžete mít činky.

Motýly stojící

Stojte, položte nohy na rameno a lehce se ohnu do klína. Ruce by měly viset po stranách. Zvedněte je do hrudníku a pak se vraťte do výchozí polohy. Můžete také přidat činky do tohoto cvičení.

Motýli sedí

Posaďte se na židli. Zadní strana by měla být rovná. Zatlačte nohy na podlahu. Vezměte činky do každé ruky a držte si ruce na každé straně. Zvedněte ruce do výšky ramen. Přepočítat na 10 a vrátit se do výchozí pozice. Toto cvičení můžete změnit tím, že zdvihnete ruce před vámi.


6 Symptomů unipolární deprese, které stojí za to vědět

6 Symptomů unipolární deprese, které stojí za to vědět

Unipolární deprese je mnohem závažnější než jiné poruchy nervů. Současná společnost je ohromující v neuvěřitelném rozvoji společenských a technologických sfér života. Emocionální problémy se však po mnoho let nezmění. Je to obtížný osobní život, který je nedokonalým aspektem, z něhož se milióny lidí stále nemohou dostat ven.

(Užitečné návyky)

7 Způsobů, jak začít den Právo překonat stres a úzkost

7 Způsobů, jak začít den Právo překonat stres a úzkost

Stres je součástí našeho života. Tato přirozená emoce funguje jako mechanismus přežití pro člověka. Připravuje vás tak, abyste se lépe přizpůsobili nevyhnutelným každodenním výzvám. Ale ve skutečnosti je to možné správně začít den a vyvážení negativních zážitků. Snaž se zapomenout, že inteligentně řídit a kontrolovat stres opravdu pozitivní: to vám dává energii, sílu a nadšení do řešení problémů a pomáhá lépe reagovat na drobné každodenní útrapy.

(Užitečné návyky)