Tipy pro zdraví hřeben


Tipy pro zdraví hřeben

užitečné návyky Není pochyb o tom, že páteř - je nejdůležitější část těla. Páteř vás podporuje, drží vzpřímeně a pomáhá se pohybovat. Proto je obzvláště důležité zacházet s ním správným způsobem.

Z tohoto článku se dozvíte několik tipů pro udržení zdraví páteře. Některé informace o

páteř páteře a kloubů je nejdůležitější struktura v těle. Vychází ze základu lebky a dosáhne vrcholu stehen. To znamená, že běží shora dolů přes zadní stranu. Páteř je rozdělena do pěti oblastí:

  • krk: 7 obratlů
  • hrudníku: 12 obratle
  • bederní: 5 obratlů
  • Kryzhova: 5 obratlů
  • kostrč: 4 nebo 5 obratlů

všechny oblasti v zádech s jejich funkcí, ale všechny dohromady udržují vás ve vzpřímené poloze, umožňují pohyb a vytvářejí dobrý postoj. Navíc je páteř cestou nervového systému.

Jak mít zdravé páteře

Chcete-li mít zdravou páteř, která nebolí a nezpůsobuje žádné problémy, zde je několik tipů:

praxe správné držení těla

vždy držet záda rovně, , když jste v práci, v metru, na pohovce nebo v učebně . Takže můžete udržet zdravou páteř.

Automaticky korektní držení těla. Odsuňte žaludek a ovládejte břišní svaly. Představte si, že je připojen v záhlaví, které vás táhne nahoru a páteř by měly být rovné.

Existuje mnoho metod pro udržení správné držení těla. Můžete použít polštáře navíc, ergonomické sedlo, připevněte desku zpět, brnění a další.

Bez ohledu na to, vaše ramena měla poněkud bezstarostný.

Když máme špatné držení těla, nervy "upínají". K tomu dochází, protože procházejí mezi obratli. To nejen způsobuje bolest, ale také vytváří problémy s krevním oběhem a pomáhá ztrátě energie.

Pravděpodobně jste pocit nedostatek energie, deprese, únava, infuzí nebo špatné, pokud máte tendenci se hrbit.

Zkuste sedět přímo před počítačem nebo u stolu. Můžete si připomenout poznámku. Cvičení

V prvé řadě je důležité si uvědomit, že ne všechny cvičení jsou dobré pro záda. Vaše pohyby by mělo pomoci udržet vaše záda a břišní svaly zdravý, silný a chytrý, protože to jsou svaly, které podporují páteř.

Cvičení na břicho a dolní části zad vám pomohou přinést tón do páteře, relaxovat. Můžete také cvičit jógu, a nejlepší cvičení pro zdraví zad je plavání.

Protahujte po dobu 10 minut několikrát denně.

Tady je dobrý způsob, jak si oholit záda: nejprve roztáhnout prsty. Potom vytáhněte horní hruď dopředu. Vaše bude něco jako "Od". Zatáhněte ruce dopředu, jak můžete. Zopakujte toto cvičení pětkrát.

Vyhněte se hromadění toxinů

Existuje velké spojení mezi tím, co jíte a jak se cítíte na zádech. To se netýká jen držení těla nebo tělesných cvičení.

Je důležité dodržovat zdravou výživu, která neobsahuje problematické potraviny. Patří mezi němastné, rafinované, sladké, smažené potraviny a rychlé občerstvení.

Všechny tyto produkty způsobují akumulaci toxinů kolem páteře. Toxiny mohou způsobit komplikace a různé nepohodlí.

Nezapomeňte přidávat do stravy zdravé potraviny. Jsou to zeleninové šťávy, sušené ovoce, včetně mandlí, tučné ryby, jako je losos, surové ovoce.Napijte nejméně 8 sklenic vody denně. To vám pomůže zbavit se toxinů v těle.

Házet nadváhu

Většina plných lidí má problémy s chrbtem a bolesti zad. Pokud vážíte více, měla by se vaše záda více věnovat podpoře těla. To způsobuje páteřní napětí a bolest.

Pokud máte nadváhu, sedněte na dietu, abyste se zbavili dalších kilogramů.

Provádějte místní masáž

Když máte specifickou oblast, Vezměte masáž pro zmírnění bolesti. Mějte však na paměti, že nemusíte čekat, dokud se bolest nestane nesnesitelnou.

Někteří lidé provádějí týdenní profylaktické masáže. Tyto cviky pomáhají přinést svalový tonus zpět. Také uvolňují napětí v zádech, a to i tehdy, když se objevily a byly nevýznamné.

Shiatsu, bioenergie a relaxační masáž jsou 3 nejpoužívanější odrůdy. Jsou tónové svaly kolem páteře, eliminují nahromaděné toxiny a tlak míchy. Nenanášejte těžké předměty

Pokud vaše práce vyžaduje nošení zátěže, vždy používejte zátěžový pás. Pokud občas budete muset zvedat těžké předměty, buďte opatrní.

Nejlepším způsobem je

ohýbat kolena, dostat se blízko k podlaze a pak uchopit, co musíte zvýšit, jako by objímal ruce. Mírně ohnout kolena a vrátit se do stojící pozice.

Přijměte přírodní doplňky

Existuje několik doplňků, které můžete vzít, abyste pomohli vaší zádech. Mezi nejvíce užitečné - hořčík, vápník, spirulina, pivní droždí, lněné semínko a rostlinný olej.


Relaxační cvičení pro zlepšení spánku

Relaxační cvičení pro zlepšení spánku

Jeden z nejčastějších problémů, kterým dnes lidé čelí, je nedostatek spánku. Existuje mnoho příčin a negativních důsledků pro toto. Denní odpočinek je pro tělo nezbytný k obnovení síly, regeneraci tkání a zmírnění stresu. Pokud si myslíte, že lidé v naší době jsou vždy někde ve spěchu nebo se cítí něco napjatého, může být dnešní článek užitečný.

(Užitečné návyky)

Je špatné spát vedle mobilního telefonu?

Je špatné spát vedle mobilního telefonu?

Ve světě, ve kterém dnes žijeme, je stále častěji využíváno používání mobilních telefonů. Tak důležité, aby jsme nebyli bez něj 24 hodin denně. Nezapínáme to celý den, a když půjdeme spát, dejte je vedle. Ale tento zvyk může být škodlivý pro zdraví. chtějí vědět di asi nebo špatný spánek spolu s mobilním telefonem th th ?

(Užitečné návyky)