Tipy pro zdravou snídani


Tipy pro zdravou snídani

Snídaně jsou nejdůležitějším jídlem dne, ačkoli mnoho lidí to nechá a nedostává kalorie a živiny, které potřebují.

Musíte se každý den snažit mít vyváženou snídani, abyste si během rána udržovali dostatečnou energii. V tomto článku vysvětlíme, proč je to tak důležité, a sdílejte možnosti některých velmi užitečných pokrmů.

Jaké jsou výhody zdravé snídaně?

Snídaně je první jídlo, které člověk spotřebuje po dlouhé noci, a má určitý dopad na tělo:

  • Dává energii člověka, aby mohl začít den.
  • Určuje náladu dne.
  • ovlivňuje tělesnou a duševní aktivitu.
  • Pomáhá jíst méně během zbytku dne, protože tělo necítí takový hladomor.
  • Organismus lépe asimiluje produkty ráno.

Co není na snídani?

Zde je seznam nejčastějších chyb, které lidé dělají při výběru produktů na snídani.

  • Rafinované sacharidy: bílý chléb, cukrovinky, pekařské výrobky, zpracované obiloviny. Mohou způsobit skoky z krevního cukru a zase budete mít hlad. Je také známo, že tyto produkty způsobují problémy s trávením a zácpou.Nadměrná spotřeba cukru,
  • zejména bílý rafinovaný cukr. Tento produkt nelze nazvat skutečným jídlem, protože neobsahuje živiny, ale také snižuje hladinu vápníku a zvyšuje kyselost. Nahraďte ho medem, melasou, koprem, steviem nebo polévkou agávy. Mléčné výrobky.
  • Mnoho lidí netoleruje mléko ani mléčné výrobky nebo je nemůže konzumovat ve velkém množství.Vyberte si mléčné výrobky, které jsou snadno stravitelné nebo nakupujte rostlinné mléko bez obsahu laktózy .Výrobky, které jsou v kombinaci špatně rozloženy. Například mléčné výrobky a pomerančový džus. Mohou vést k trávicím problémům a způsobit nepříjemné pocity, které vydrží dlouho po snídani.
  • Nasycené tuky
  • : margarín, klobásy atd. Tyto produkty ovlivňují zdraví kardiovaskulárního systému a jsou jednou z hlavních příčin obezity.Jak mohu vědět, že jídlo je vyvážené?

Aby bylo jídlo vyvážené,

měl by obsahovat jednotné množství sacharidů, bílkovin, tuků a vlákniny. Pak bude tělo schopno správně trávit a trávit a dostanete spoustu energie a dobré nálady po celý den. Musíte také zkusit vybrat kvalitní produkty s nejvíce živinami, navíc by měly být přírodní a čerstvé. Zapomeňte na polotovary.

Jaké potraviny by měly být konzumovány na snídani

každého vybrat produkty a kombinovat je podle jejich vkusu, životního stylu a povolání. Zde je seznam nejužitečnějších z nich.

Obiloviny.

  • Nejběžnější z nich je ovesné vločky, které se mohou konzumovat syrové nebo syrové, jako müsli. Pokud jste s baldachýnem pohodlnější, kupte si kvalitní chléb z celé pšenice, polokošile, žita, atd. Zeleninové nápoje.
  • Mléčné výrobky, které jsou snadno stravitelné.
  • Domácí sýr, jogurt, jogurt, čerstvý sýr. Sušené ovoce.
  • Můžete je jíst odděleně, mleté ​​nebo jemně nakrájené. V sušeném ovoci obsahuje rostlinné bílkoviny.Čerstvé a sezónní ovoce,
  • žádoucí domov. Surové semena
  • , jako je slunečnice, sezam, lněná nebo dýňová. Můžete také použít oleje z těchto rostlin.Přírodní ovocné a zeleninové šťávy.
  • Vynikající snídaně

Díky těmto snídani neztratíte živiny, navíc - jsou velmi chutné!

Bublina s tvarohem a celozrnnými cereáliemi s půl librou.

  • Celozrnné toast s domácím majonézou a avokádem.
  • ovoce pásek.
  • Mušle s kefír.
  • jablko se slivkami, jogurtem a ořechy.
  • Rostlinné mléko s celozrnnými a kakaovými.
  • Vařená ovesná kaše s rostlinným mlékem, skořicí a hruškou.
  • Domácí sýr s medem, lískovým oříškem a banánem.

přísady pro snídani, pokud máte pocit vtomlenishymy než je obvyklé ve špatné náladě, nebo váš imunitní systém se zhoršila,

mohou tyto přírodní doplňky, které přeměňují snídaně superlikuvalnu nutriční terapie. Pivovarské kvasnice

  • Pyl z pšeničných klíčků
  • Sójový lecitin Mac
  • Spirulina propolis nebo včelí lepidlo


Kolik vody bych měl denně pít? Užitečné návyky

Kolik vody bych měl denně pít? Užitečné návyky

Asi každý z nás alespoň jednou tsikavsya zda jsme skutečně potřebují pít 8 sklenic vody denně k udržení přiměřené úrovně tělesnou vlhkost a udržovat zdravý životní styl. Tuto příležitost využijeme k zjištění, zda je tato teorie pravdivá. Navíc se snažíme zjistit, zda může být tato vzácná kapalina nahrazena jinými kapalinami, aby nedošlo v žádném případě k dehydrataci.

(Užitečné návyky)

Jak se vyhnout zadržování tekutin a snižuje otoky

Jak se vyhnout zadržování tekutin a snižuje otoky

Užitečné návyky Jediné, co víme o udržení - je to, že obvykle způsobuje hromadění vody v tělesných tkání. Co to způsobilo? Nerovnováha mezi proudem tekutiny z jednoho místa do druhého. Vaše tělo neustále upravuje hladinu tekutin, aby se udrželo v správném poměru. Když pijete více vody, než potřebujete, přebytek je odstraněn ledvinami ve formě moči nebo potu kůží.

(Užitečné návyky)