Tipy k zabránění retence tekutin


Tipy k zabránění retence tekutin

Existuje mnoho příčin otok rukou nebo nohou, dlouhém dni v práci, obezita, těhotenství, konzumace příliš mnoho soli ...

Nicméně, pokud jste trpí tímto problémem, měli byste vědět, že existují prostředky odstranit poruchu způsobenou zadržováním tekutin.

Přečtěte si, abyste zjistili několik tipů, abyste zabránili zadržení tekutin v těle.

Proč lidé trpí zadržováním tekutin?

Existuje mnoho příčin zadržování tekutin, včetně:

  • vysoký krevní tlak, srdeční choroby, špatná výživa
  • nadváhou spotřeba příliš mnoho soli
  • menopauze hormonální poruchy
  • zátěžové problémy s nedostatkem cirkulace vody

Když vaše tělo cítí že nedostanete dostatek vody, aktivuje se ochranný mechanismus, který zachová dostupnou kapalinu. Je to téměř jako zavření brány, aby voda nevycházela.

Bezpochyby víte, že tělo potřebuje tekutinu k plnění všech svých životně důležitých funkcí. To je důvod, proč musíte vstříknout vodu zvenčí.

Z tohoto důvodu jsme opakovali milióny časů: "Napijte dva litry vody denně." Možná si myslíte, že dva litry jsou trochu moc, ale to tak není. Rozhodně ne.

Při zadržování tekutin je pravděpodobné, že existuje závažnější problém, který je u kořene poruchy a vyžaduje pozornost. Ujistěte se, že konzultujete s lékařem a pokuste se zanechat jakékoli škodlivé návyky.

Nejlepší způsoby, jak zabránit zadržování tekutin

Prvním krokem je pochopit, proč trpíte zadržováním tekutin a pochopit, jak to ovlivňuje vaše tělo. Ve většině případů zjistíte, knedlík v oblastech, jako jsou: ruku

  • noha kotník foot

se vyhnout tomuto problému, což není špatné, jen o vzhled, ale také škodlivá pro zdraví, je nutné vést zdravý životní styl.

Zkuste tyto tipy:

zvyšují spotřebu potravin s vysokým obsahem vody

přidat do svého jídelníčku, jsou ovoce, pomeranče, jablka, hrušky, broskve a borůvky, které jsou bohaté vitamíny a antioxidanty.

provádět cvičení na zlepšení krevního oběhu

V zájmu snazšího průtoku krve do dolních končetin, zkuste následující cvičení, jako je jízda na kole, tanec nebo pěší turistice.

Pít osm sklenic vody denně

Již víte, že minimum potřebné pro správné fungování organismu je dva litry vody.

Snížit příjem soli

Můžete také použít byliny, citrónovou šťávu a ocot namísto soli.

Méně soli, které jíte, tím méně budete potřebovat na stole stůl na sůl, který pomůže vyhnout se pokušení. Vyhněte zpracované potraviny

by se měli vyhýbat jedení balené potraviny, protože jsou často plné sodíku, skrytá mezi svými mnoha složek. To platí pro ryby ve strouhách, klobásách a rychlém občerstvení obecně.

přidat spoustu bílkovin na denní diety

Nezapomeňte, že pokud vaše strava neobsahuje dostatek bílkovin, albumin sekrece je snížena, což má za následek tekutiny se hromadí v tkáních.

Spánek od sedmi do osmi hodin denně

Zkuste si přestávku pro každou příležitost a ne sedět v jedné pozici po dobu několika hodin. Pokud stojíte nebo sedíte v práci, změňte polohu co nejčastěji.

Spánek a relaxace jsou důležité, aby se zabránilo zadržování tekutin v nohách, kotlících a nohou. pití bylinných čajů diuretické

Existuje mnoho bylin, které mohou být užitečné, pokud se vám nelíbí chuť vody, nebo jste byli zvyklí pít hodně. Přírodní čaje dodají tělu kapalinu, kterou potřebujete a nesnášíte v průběhu času.

Nenoste těsný oděv

To je zvláště důležité, pokud strávíte hodně času sedět v pozici. Pokud letíte někde, můžete obléknout

kompresní golf pro cestování

. Nebo je můžete nosit každý den, abyste uvolnili tlak kotníku.Tyto golfová hřiště jsou skvělé pro prevenci zadržování tekutin způsobené problémy s cirkulací.Vyhněte zpracovaných a rafinovaných potravin, zejména bílé mouky a cukru

To platí i pro konzumaci sody a kávy příliš mnoho. Tím se zmírní tělo nadměrné vody a ušetří se svalová vlákna.

Proveďte nejrůznější diety

Vždy se snažte nakupovat sezónní potraviny (ovoce a zeleninu).

Ujistěte se, že dostanete pět porcí denně.

Přidejte některé potraviny s nízkým obsahem sacharidů a sodíku, které jsou bohaté na živočišné bílkoviny nebo zeleniny (brambory, oves, sójové boby). Tyto produkty pomáhají játr produkovat látku, která neumožňuje hromadit tekutinu podél buněčných membrán. Rostliny, které pomáhají odstranit retenci tekutin

Diuretické byliny mohou být použity k léčbě této poruchy. Asi jste zvědaví, které z nich jsou nejlepší volby. Zde je seznam následujících zařízení:

Pampeliška

Žádná tráva nemá nejlepší přínosy při zadržování tekutin. Před obědem a večeří musíte pít pampeliškový čaj. Také pomáhá

zbavit se toxinů, zlepšuje trávení a samozřejmě odstraňuje "přebytečnou" tekutinu.

Squash To je další rostlina, která by měla být po ruce.

To pomáhá odstranit přebytečnou tekutinu močí, snižuje otoky,

usnadňuje odstranění tuku a toxinů, odstraňuje celulitidu a působí jako přírodní projímadlo. Pijte až dva šálky denně. Zelený čaj Samozřejmě si dobře uvědomujete přínos zeleného čaje pro zdraví. To

spaluje tuky

, jako nic jiného, ​​urychluje metabolismus a pomáhá se zbavit toxinů. Také se potýká s retencí tekutin! Navíc se často doporučuje zelený čaj těm, kteří se snaží zhubnout.


„Curse Secretary“: jak zacházet s syndrom karpálního tunelu

„Curse Secretary“: jak zacházet s syndrom karpálního tunelu

Užitečné návyky příznačný název pro tento syndrom se týká obecně lidé, kteří tráví celý svůj den na klávesnici a myš. syndrom karpálního tunelu vzniká v kostech zápěstí. Další informace o tomto problému ao léčbě syndromu karpálního tunelu. Chcete se dozvědět více o „prokletí tajemník?“ V rozhovoru z lékařského hlediska, to „kumulativní trauma způsobené neustálými a opakovanými pohyby, ruce a zápěstí stresu.

(Užitečné návyky)

Dnes se nic dělat mě přemýšlet negativně

Dnes se nic dělat mě přemýšlet negativně

Užitečné návyky jsem se rozhodl přestat myslet negativně. Koneckonců, pocit hořkosti nedělá nic dobrého ani pro zdraví nebo pro mé štěstí. Pozitivní je mnohem jednodušší, než se zdá. Je to také nejrychlejší způsob, jak působí na tělo a přinutit se k úsměvu. Je to už dlouhá doba, co jsem viděla jasnou stránku v každé věci.

(Užitečné návyky)