Tipy pro ty, kteří chtějí přestat kouřit


Tipy pro ty, kteří chtějí přestat kouřit

zajímavá fakta Podle Světové zdravotnické organizace, každý rok 6 milionů lidí umírá na nemoci spojené s kouřením, včetně asi 600 000 Tato pasivních kuřáků. Kouření je jednou z nejběžnějších a škodlivých závislostí, které existují pouze. Cigarety mohou obsahovat až 4000 toxických prvků, jejich produkty spalování, které je smrtelné pro zdraví těla a mnoho jeho důležitých funkcí.

Jaké jsou důsledky čekání na fajčíka?

Časem lidé závislí na kouření začnou trpět vážnými zdravotními problémy, které mohou dokonce vést k smrti. Následky mohou zahrnovat:

  • zápach z úst nebo zápach z úst: v průběhu let z důvodu vlivu nikotinu kuřáků mají tendenci galitoz, to je docela obtížné vyřešit problém a může vést k problémům v sociální sféře.
  • Rakovina plic: Kouření vede mezi příčiny rakoviny spojené s dýchacím systémem.
  • Jiné rakoviny, jako je například v ústech, hltanu, jícnu, žaludku, slinivky břišní, děložního hrdla / dělohy, ledvin a močového měchýře.
  • Kardiovaskulární systém: tabák a nikotin, který obsahuje, snižuje tloušťku tepen a koronárních cév, a zvyšuje srdeční frekvenci a krevní tlak.
  • Nemoci dýchacího ústrojí: jako jsou chronická bronchitida, emfyzém atd.
  • Cerebrovaskulární onemocnění, jako je aneuryzma.
  • Mužská impotence a ztráta sexuální přitažlivosti.

Jaké jsou výhody kouření?

Nikdy není příliš pozdě, než přestanete kouřit. Jak jsme již řekli, tato závislost je fatální a to je velmi vážné zdravotní riziko pro všechny, takže pokud máte spotřebiteli tabáku, lepší pokusit se ji opustit dát si zdravý život bez nemocí.

Zde jsou některé z mnoha důvodů, proč byste měli přestat:

  • Během dvou dnů poté, co hodit, aby se cigarety a / nebo tabák oxidu uhelnatého a nikotinu vyvedutsya z těla a tím zvýšit hladinu kyslíku v krvi , a váš vzhled se výrazně zlepší.
  • Po třech nebo čtyřech dnech množství hlenu v průduškách a krku začíná klesat a budete mít méně problémů s dýcháním.
  • O pět nebo sedm dní později zlepší smysl pro vůni a chuť.
  • O tři měsíce později se plíce zlepší o 5%.
  • O rok později se riziko kardiovaskulárních onemocnění sníží o polovinu.
  • Pět let později se riziko vzniku rakoviny hrdla, jícnu a močového měchýře sníží o polovinu. Po takovém období bude bývalý kuřák zbaven potřeby konzumovat tabák a zcela bez závislostí.
  • Kromě snížení rizika rakoviny, vaše emocionální zdraví se také zlepší. Odmítnutí kouření vám pomůže lépe kontrolovat svůj život a ušetří vám peníze.

Jste připraveni přestat kouřit?

Plán, který vám pomůže přestat kouřit

Pokud se cítíte připraveni přestat kouřit, uvádíme několik velmi účinných tipů, které vám pomohou přestat kouřit dříve, než bude příliš pozdě na vaše zdraví.

  • Zjistěte přesný den, kdy přestanete kouřit: ve vybraný den byste měli úplně přestat kouřit a před tímto dnem postupně snižovat počet spálených cigaret.
  • Hoď cigarety a popelníky: Vyhýbejte se všem předmětům, které se podobají tabáku. Kromě toho dobře umyjte a vyplivujte veškerý zápach cigaret.
  • Najděte zdravé alternativy: Jezte ovoce pokaždé, když chcete kouřit. Existují některé druhy žvýkaček na trhu, které vám pomohou zbavit se vaší touhy kouřit. Pít vodu nebo čaj, ale také pomáhá překonat touhu.
  • Určete okamžiky, kdy si přejete především kouřit a rozvíjet strategii, jak se jim vyhnout.. Snažte se zaujmout zajímavé záležitosti, fyzické školení, setkání s přáteli, nakupování nebo trávení času se svou rodinou.
  • Vyvinout tréninkový plán a držet se disciplíny: pomůže zlepšit vaše zdraví a také se zbavit touhy kouřit.
  • Pokud je závislost velmi silná, najít příznivce: podpůrné skupiny vyvinuly dobré strategie odmítnutí tabáku, budou nabízet přísnější alternativu k boji proti tomuto škodlivému zvyku.
  • Chcete-li bojovat proti touze kouřit, žvýkat mrkev, jablka nebo celer.
  • Požádejte své přátele, aby nedaleko od vás kouřili, a ani nemyslete na to, že byste jim nabídli cigaretu a sdíleli jste plán kouření. Udělejte přestávku v práci, abyste dýchali čerstvý vzduch, pili vodu a
  • jíst zdravé jídlo.


    Odborníci asi 9 způsobů, jak zabránit rakovině

    Odborníci asi 9 způsobů, jak zabránit rakovině

    Zajímavá fakta si může myslet, že neexistuje žádný způsob, jak zabránit vzniku rakoviny. Všichni jsme slyšeli nebo věděli historii blízké osoby, která se i přes zdravý životní styl stala obětí této nemoci. Mezinárodní agentura pro výzkum rakoviny (IARC) přenese některé strategie, které mohou pomoci zabránit vzniku 50% případů rakoviny .

    (Zajímavosti)

    Legenda červené řetězce osud

    Legenda červené řetězce osud

    Paulo Coelho ve své knize „The Alchemist“ napsal: „Ty nikdy nebude moci uniknout z jeho srdce, a tak je lepší poslouchat, co chce říct ...“ K dispozici je dlouholetý mýtus, že navzdory ti, jejichž vztahy jsou nyní souzeni mezi ostatními lidmi a vzdálenost jim odděluje, neustále spojují červenou nitku osudu.

    (Zajímavosti)