Tipy pro štíhlý pas


Tipy pro štíhlý pas

zdravotnictví Mnoho lidí si všimnout, že tuk je uložen v pase, a je-li úbytek hmotnosti je nejtěžší, jak zhubnout v této oblasti. To může být ovlivněna různými faktory, a to nejen strava, nedostatek bílkovin, střevní problémy, svalové napětí, atd.

Tento článek vám vysvětlí, jak vytvořit štíhlý pas, aniž by se na velkých obětí, a zjištění příčiny a rozhodl se jednoduše a přirozeně.

Pokud máte problémy s střeva

Mnoho lidí má zácpu nebo jiné střevní problémy, a neuvědomují si, že jejich pas rozšiřuje, a to zejména u štíhlých lidí. To může být způsobeno poruchami v práci vnitřních orgánů. Přibližování se dnes je běžným výskytem u mužů a žen všech věkových kategorií.

Proto první věc, kterou byste měli udělat, zeštíhlující pas - je regulovat střeva. Pokud trpíte zácpou, postupujte podle následujících tipů:

  • Jezte potraviny bohaté na vlákniny (ovoce, zelenina, luštěniny, celozrnné produkty, atd)
  • vypijte sklenici teplé vody se šťávou z půlky citronu na lačný žaludek
  • pít vodu oddělit pokrmy
  • zařadit do svého jídelníčku lněný

Vezměte hořčík doplňky na druhou stranu, pokud trpíte častými průjmy: Pít zelený čaj

  • jíst želatiny s agar-agar
  • Zjistěte, zda trpíte nesnášenlivostí laktózy nebo alergií na lepech nebo jiných produktech
  • Také by mělo být pos užívat si emocionální problémy

Sacharidy nebo bílkoviny?

toast k snídani, těstoviny a chleba na oběd, snack koláče, pizza na večeři ... dnes svědky zneužívání sacharidů. Jejich hodnota je, že nám dodávají energii po celý den. Na druhou stranu, pokud je zneužití a nepoužívají energii, to je transformováno do akcií, nebo jinými slovy, aby nám tuk. Také v případě, rafinovaných sacharidů, nikoli celých potravin, které mohou přispět ke vzniku zácpy a nadýmání. Proto doporučujeme zahrnout do stravy dostatek bílkovin, ale nezneužívejte to. Protein by měl být obsažen v každém jídle. Nebudete spálit jen více kalorií, ale také uvidíte, jak tenký váš pas. Jaké potraviny obsahují bílkoviny?

  • Maso
  • Ryby
  • Vejce (převážně vejce)
  • Mléko a mléčné výrobky
  • Luštěniny Sušené houby

Raději se přejídat žaludek se přizpůsobí počtu použitého potravin, ale často jedí víc, než je nutné. Postupujte používat vždy vstát z stolu, než se cítíte úplně přejíždějící. Nejlepší je přestat jíst, když už nemáte hlad. Hlad rychle zmizí, protože bylo dokázáno, že trvá asi 15 až 20 minut, a to i v případě, že jste potlačili vaši chuť k jídlu. Je velmi důležité se pečlivě učit růžejakoasivy jíst jídlo, které vám pomůže jíst méně, cítit nasycené rychleji a mají lepší trávení.Jiným způsobem, jak se přejídat, je pít infuze, která pomáhá zlepšit trávení. Tak se pas nezvyšuje a tělo si zvykne na množství jídla, které jíte.

Vyhněte se nápojům se sýrem

Sójové nápoje jsou pro tělo velmi škodlivé. Navíc k nadýmání mohou způsobit kardiovaskulární onemocnění v dlouhodobém výhledu, což naznačují některé studie. Proto doporučujeme snížit nebo zamezit jejich spotřebě.

Totéž platí pro sladké nápoje, které pomáhají zvyšovat váhu a poškozovat zdraví.

Problémy se zády

Je třeba poznamenat, že u některých lidí velikost pasu daleko přesahuje normu, i když dochází ke ztrátě tělesné hmotnosti kvůli problémům s držením těla. Například lidé, kteří trpí skoliózou nebo lordózy (zakřivení páteře dopředu nebo do stran), může být více

svalů nebo ukládání tuku v oblasti břicha nebo stran, protože tělo cítí, že je třeba vytvořit přirozené rovnováhy s podporou hmotnosti; jinak nebudou vyváženy. Takoví lidé potřebují provádět cvičení k normalizaci držení těla nebo protahování cvičení, jógy nebo tai chi. Ostré sporty s seskoky se nedoporučují, jako je jogging nebo kardio.


You život správně promývá vlasy

You život správně promývá vlasy

Zdraví Můžete mít dokonalé šaty nebo vyhovoval nejkrásnější boty v obchodě a nejvíce stylových doplňků, ale pokud vaše vlasy vypadá špatně, to všechno dopadne. kvalitní vlasy jsou důležité pro váš vzhled. To rámuje obličej a odešle zprávu o nás ostatním. Takže musíme se naučit postarat se o to, a to nejen z toho, že jiní dělají s jejich vlasy.

(Krása)

6 Rostlinných olejů mít krásné řasy

6 Rostlinných olejů mít krásné řasy

Krásné řasy hrají ochrannou roli na obličeji. Možná jste to nepochopili, ale jsou skutečně zodpovědní za zachování prachu a dalších vnějších kontaminací co nejdále z očí. Kromě toho jsou nedílnou součástí vzhledu. Krásné řasy znamenají krásnou tvář. Problémem je, že environmentální faktory mohou oslabit, zabránit jejich růstu a dělat je mnohem tenčí.

(Krása)